به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد بازیکنان در تور پیش‌ فصلتور پیش‌فصل
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۳۷) (۶۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir

بازی‌های دوستانه پیش‌ ‌فصل،‌ همیشه برای محک زدن توانایی‌های بازیکنان و هماهنگی بیشتر تیم است. بارسلونا هم تا اینجا توانسته بهره کافی را از این بازی‌ها ببرد. در ادامه عملکرد آبی و اناری پوشان را در دو بازی اخیر بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بی‌تردید کارلس پرز از چهره‌های جدیدی بود که در این بازی‌ها خوش درخشید. تیم‌ ارنستو والورده بعد از یک تور موفق به خانه بازگشت. این تور با باخت برابر چلسی آغاز شد و با پیروزی مقابل ویسل کوبه به پایان رسید. بازیکنان روز دوشنبه را به استراحت می‌پردازند و سه‌شنبه تمرینات تیم برای بازی برابر آرسنال آغاز می‌شود‌. حال عملکرد بازیکنان را بررسی می‌کنیم.

فوق‌العاده

کارلس پرز
؛ ستاره آکادمی بارسا دو‌ گل در بازی با ویسل کوبه به ثمر‌‌ رساند و در برابر چلسی‌ نیز عملکرد قابل‌ قبولی ارائه کرد. بازی رو به جلوی او موجب شد در این تور مورد توجه قرار گیرد. گاهی اوقات بارسا سرعت بازی را کاهش می‌داد، اما برای پرز این قضیه فرق می‌کرد او مستقیم و رو به دروازه حریف بازی می‌کرد.

بسیار خوب

گریزمن و دی‌یونگ‌
؛ دو تا از سه خرید جدید بارسا در این بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی‌ به جای گذاشتند. گریزمن هر بازی بهتر می‌شد و نشان داد که می‌تواند به عنوان‌ ۹ کاذب بازی کند.‌ دی‌یونگ نیز دربرابر چلسی عقب‌تر بازی می‌کرد اما در بازی با ویسل کوبه آزادی بیشتری برای حمله داشت. این ستاره هلندی در هر دو پست راحت بازی می‌کرد.

خوب

دمبله و ریکی پویگ
؛ به نظر می‌رسد که دمبله در کنار هم‌وطنش احساس خوشحالی بیشتری می‌کند. دمبله بیش‌تر از قبل با تیم هماهنگ شده و این تاثیرش‌ در زمین مشخص بود. بعد از یک مدت طولانی بدون بازی،‌ دمبله با اعتماد به نفس بالا وارد میدان شد و کار مدافعان پیش‌رویش را سخت کرد. همین وضعیت برای پویگ نیز بود. او در برابر چلسی بسیار خوب بازی کرد،‌ اما در بازی دوم، کیفیت بازی اول را نداشت. او‌ یک‌ فرصت گلزنی خوب را در برابر ویسل کوبه از دست داد.

معمولی

سایر‌ جوانان تیم و رافینیا
؛ والورده بعضی از جوانان بارسا ب را در پست اصلی خودشان بازی نداد اما تلاش این بازیکنان قابل تحسین است. اوریول بوسکتس و مونچو، هر دو با اینکه هافبک هستند اما در پست دفاع راست بازی می‌کردند. در سمت چپ هم گیلم خایمه‌ای بازی می‌کرد که همیشه به عنوان دفاع راست حضور داشت؛ اما در نهایت توانست یک پاس گل به پرز‌‌ بدهد. در کل،‌ همه بازیکنان انگیزه بالایی برای بازی در پست‌های جدیدشان داشتند. رافینیا که به خروج از باشگاه بسیار نزدیک شده است، باانگیزه بالایی بازی می‌کرد و به بهترین‌ فرمش بعد از مصدومیت زانو رسید.

پایین‌تر از حد انتظار

اشتباهات در خط دفاعی و مصدومیت آبه؛
تیم در خط دفاعی اشتباهات زیادی داشت که این اشتباهات در بازی‌های رسمی هم دیده می‌شود و بارسا تاوانش را پس داده است. در گل اول چلسی‌ بوسکتس توپ را‌ از دست داد و لنگله نیز در برابر ویسل چند اشتباه داشت؛ اگرچه شوت اینیستا به تیر خورد. از دست دادن هیروکی‌ آبه به خاطر مصدومیت یک نکته منفی دیگر بود. به تشخیص پزشکان پای او تنها ضربه دیده اما همین باعث شده که ۱۰ روز از تمرینات دور بماند. هواداران ژاپنی امیدوار به تماشای بازی هم‌طنشان بودند اما این مصدومیت باعث ناراحتی آنان نیز شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد بازیکنان در تور پیش‌ فصل
نفهم

والورده.


دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۲۶)
 
coutinho7
پاسخ به: بررسی عملکرد بازیکنان در تور پیش‌ فصل
نقل قول
Nima.Kanani نوشته:

تیم خوبی داریم
میشه بهش امید داشت در آینده👍

در اااااااینده. نه حالا......


دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۱۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی عملکرد بازیکنان در تور پیش‌ فصل
نقل قول
Nima.Kanani نوشته:

تیم خوبی داریم
میشه بهش امید داشت در آینده👍

با والورده نه ...


دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۲۰:۰۲)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: بررسی عملکرد بازیکنان در تور پیش‌ فصل
تیم خوبی داریم
میشه بهش امید داشت در آینده👍


دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!