به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یك اتووی ممتاز، یك بارسای ممتاز (6-0)گزارش بازی
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۸۷ (۲۳:۲۳) (۱,۲۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


چهار گل از ساموئل اتوو، پیش از گلهای ایدور گودیانسن و تیری آنری كه هر كدام یك گل برای تیمشان زدند، پیروزی شكوهمندانه بارسا را مقابل رئال وایادولید، در بین هوادارانی رقم زد كه عاشقانه تیم محبوبشان را كه دوباره به اوج بازی‌اش برگشته بود، تشویق می‌كردند.

كاری كه بارسا در زمین از خود به نمایش گذاشت، ورای آن است كه بخواهد به زبان آید، تنها همین نكته بسنده می‌كند كه تیم پپ گواردیولا در بهترین بازی این فصلشان در نیمه نخست، كار وایادولید مرعوب را یكسره كردند. تنها 45 دقیقه زمان لازم بود تا اتوو به راحتی چهار گل را وارد دروازه حریف كند و كار آنها را به سرانجام خود برساند. بازی‌ای كه بارسا در زمین پیاده می‌كرد، فراتر از حد تصور بود و كسی حتی فكرش را هم نمی‌كرد كه تیم تمایل داشته باشد، دو گل دیگر هم در نیمه دوم در كارنامه سنگین تیم حریف ثبت كند.


تلاش برای به ثمر رساندن گل اول

مدت زمان زیادی طول نكشید تا بارسا نشان دهد كه طرح و برنامه‌اش سوار شدن بر بازی و راحت ساختن گلزنی برای مهاجمان است. در دهمین دقیقه دیدار، مسی و گودیانسن فرصت‌های خوبی را برای گلزنی فراهم نمودند اما هیچ كدام موفق به انجام این امر نشدند تا اینكه ساموئل اتوو، در دو دقیقه بعد، قفل دروازه سرجیو آنخو را از فاصله‌ای نزدیك و با یك ضربه پای چپ شكست.

وایادولید جلو كشید

برنامه آنها پس از گلزنی بارسایی‌ها، بیرون آمدن از لاك قطور دفاعی بود تا بتوانند راهی به پشت جرارد پیكه و رافا ماركز پیدا كنند. اما آنها نمی‌دانستند كه با این كار، آبی اناری‌ها را صاحب فضا و موقعیت بسیار باز و خوبی می‌كنند و سرانجام نتیجه آن را هم با فرصت طلبی‌های بی‌امان سامی اتوو دیدند.

دومین گل

اتوو نیم ساعت زمان می‌خواست تا گل دومش را جشن بگیرد. در حالیكه ضربه آنری توسط آنسخو برگشت داده شد، در فضایی شلوغ و پر از مدافع، اتوو توانست با ضربه‌ای گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. پس از این گل، مسی و آنری یك بازی تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند و مهاجم فرانسوی هم فرصت داشت تا پس از گل دوم دروازه را دوباره باز كند اما این بار آنسخو مانع گلزنی او شد.

اتوو دو تای دیگر زد

این پایان گلزنی‌های اتوو نبود و او توانست دو گل دیگر هم به جمع گل‌هایش اظافه كند؛ این در حالی بود كه بهترین گلزن لالیگا در دقیقه 42‌ام توانست از فرصت استفاده كند و با حركتی به موقع گل سوم بارسا و خودش را به ثمر برساند و دو دقیقه بعد در دقیقه 44‌ام دیدار، او با فراری به موقع توانست سناریوی چهار گله خود را به پایان برساند.

از دست ندادن تمركز

ویایادولید، با این كه به نظر می‌رسید كه بخواهد طرح و برنامه‌ای برای جلوگیری از گلزنی بیشتر یاران بارسا اتخاذ كند، دو بازیكن خود را در نیمه دوم تعویض كرد. اگرچه، بارسلونا در نیمه دوم همان تاكتیك نیمه اول را نداشت و بیشتر سعی در نگه داری نتیجه و تسلط بر بازی داشت، برای گل‌های بیشتر نقشه و ایده خاصی مد نظر نبود. یحیی توره، ژاوی و اتوو و رافا ماركز هم حتی در نیمه دوم بختی برای به ثمر رساندن پنجمین گل داشتند اما نهایتا این گودیانسن بود كه با ضربه‌ای آرام توپ را توانست از بالای سر آنسخو عبور دهد تا پنجمین گل بارسا در 20 دقیقه مانده به انتهای بازی رقم بخورد.

ششمین گل بهترین بازی

قبل از اینكه مسی گلی به ثمر برساند و در حضور مارادونا خودی نشان دهد، اتوو با افتخار از زمین بیرون رفته بود. اما تلاش مسی بی‌فایده بود، چون كمك داور قبل از آن پرچمش را به نشانه آفساید بالا برده بود. گل ششم هم چندی پس از ورود الكساندر گلب به ثمر رسید؛ جایی كه آنری در موقعیت گلزنی مقابل دروازه خالی قرار داشت و گلب با پاس خوب و به موقعی كه برای او ارسال نمود، آنری را در فضایی مناسب برای یك كنترل و یك ضربه محكم به تور دروازه قرار داد.

گل‌ها

1-0، اتوو (دقیقه 12)
2-0، اتوو (دقیقه 30)
3-0، اتوو (دقیقه 42)
4-0، اتوو (دقیقه 44)
5-0، گودیانسن (دقیقه 71)
6-0، آنری (دقیقه 83)
ارزش: ۸.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۱۱)
 
harry1
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۰۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)



چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۵۸)
 
salar.b88
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۵۸)
 
SinaBarca
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
واقعا اتوو برای بارسا یک نعمت است


دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۶)
 
inronaldinho
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
تو یک نیمه 4 گل زدن خدایی کار حضرت فیل!


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۵۷)
 
vahidnik
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
نقل قول
شک نکنید مسی بهترین بود تو زمین


مسي هميشه بهترينه...


شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۵۳)
 
Don.Andres
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
آقا سعید من قصدم شوخی بود...
حد اقل جدی نگفتم...
نقل قول
باز آخرت باشه چنین ارسالی در مورد یه بارسایی کردی!

وقتی که من میبینم رئیس سایت...الگوی همه ی اکثر بچه های سایت در مورد یکی از اسطوره های بزرگ بارسا و همین طور سرمربی بارسا که یه بارسایی اصیل ه هر چی می خواد فحش میده( جدی جدی...نه مث من به شوخی) خوب من هم فکر کردم لابد این طور حرف زدن در مورد آنری (البته به شوخی)خیلی مشکلی نداره...

باشه...
به روی چشام...
دیگه از این جور شوخی ها نمیکنم!


سه‌شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۸۷ (۱۷:۵۳)
 
aidingh1
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
واقعا" متاسفم که از مسی ایراد می گیرید
مسی بدون تردید بهترین بازیکن جهانه خیلی بهتر از رونالدوی مغرورو .....


سه‌شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۵۶)
 
مهمان
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
رایکارد بره رئال عمرا
با مسی من درست صحبت کنیدا.مسی هر کاری میکنه درسته...
فقط بهترین بازیکن جهان مسی


سه‌شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
رئالی جماعت یاوه کم نمیگه! مگه همینا نمی گفتن می خوایم مسی رو بخریم؟ حالا ما باید بیایم مزخرفات خودشون و روزنامه های سر تا پا دروغشون رو چنان باور کنیم که در موردش بحث کنیم؟
من واقعا مادرید رو خیلی ریزتر از این حرفا می بینم ...


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۵۰)
 
hichkas
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
نقل قول
سعید خان بگو اگه رایکارد بره رئال واکنش تو چیست؟؟؟!!!!

بگو بگو یالا بگو
حالا بگو
فردا بگو


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۳۸)
 
shahab
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
سعید خان بگو اگه رایکارد بره رئال واکنش تو چیست؟؟؟!!!!

از پاسخت ممنون میشم.



دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۲۷)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
ببين علاوه بر اينكه ريكارد توانايي هاي بسياري داره و تاكتيك هاشم براي رئال كاملا تازه و متفاوت هستند ولي يه نكته مهم وجود داره.
اينكه مطمئنا اونا يه مسئله مهم كه در نظر دارند متوقف كردن بارساست.پس مربي اي رو ميارنم كه دست بارسا واسش كاملا مث كف دست رو شده.حالاااا...اگه تيم ما كمي از نظر جسمي افت كنه ، خدايي نكرده گاومون زاييدست.چون فرانك خوب ميدونه براي مقابله با تيم هاي بزرگ و مربي هاي جوان چه بايد كرد.
راستي...مگه سعيد باباي رايكارده كه شما مثلا مياين ميگين...سعيد...فرانك شيشه همسايه رو شكونده...سعيد...فرانك به فلاني فحش داده...سعيد ... فرانك 20 گرفته...هرچي ميشه مياين يه جوري حرف ميزنين كه مطمئنم مربيان رايكارد هم با والدينش اينجوري حرف نمي زنند...
مگه كالدرون ادم نيست...(كاري ندارم كه نيست) ولي مگه اون نمي تونه مربي تازه اي با افكار جديد و با اين توانايي بياره...
فك نمي كنم سعيد هم بره خودشو از طبقه آخر برج ميلاد پرت كنه!!!!


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۲۰)
 
shahab
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
ريکارد جانشين شوستر مي‌شود؟

گفته مي شود در صورتي که نتايج نامطلوب تيم فوتبال رئال مادريد ادامه پيدا کند،سران اين تيم پايتخت نشين در ابتداي سال جديد ميلادي سرمربي سابق بارسلونا را به "سانتياگو برنابئو" خواهند آورد.

به گزارش برنا و به نقل از گل،در حالي که تنها 10 هفته از آغاز رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي اسپانيا در فصل جديد گذشته است،خبرهايي مبني بر عدم رضايت سران رئال مادريد از بازي ها و نتايج اين تيم به گوش مي رسد.البته بايد به اين مساله ناآرامي هاي اخير در تمرينات و جو متشنج ميان بازيکنان را نيز اضافه کرد.

در صورتي که اين نتايج نامطلوب همچنان ادامه داشته باشد،به احتمال فراوان "برند شوستر" در ماه ژانويه اين باشگاه را ترک مي کند.بر همين اساس نام "فرانک ريکارد" در صدر ليست سران رئال براي جايگزيني اين مربي آلماني مطرح شده است.

مشاهده لینک
مشاهده لینک
سعید خان اگه این انتقال به فرض محالم اتفاق بیفته واکنش شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۲:۰۶)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
از اول متوجه شدم كه داريوش منظوري نداره.
فقط مي خواست حال منو بگيره.البته منظور بنده رو ملتفت نشده بود.منم بهش گفتم.سعيد جان تو هم لطف كردي كه با من همدردي كردي.كاري به حرفاي اولت ندارم.چون داشتي با داريوش حرف ميزدي و به عنوان يه مدير ، من نمي تونم چيزي بگم.خود داريوش هم فك كنه صد البته متوجه ميشه كه خيلي اولش تند رفت.فك كرده بود من از اين عقده ايهاي بدبختم كه نظر هيجكي جز خودم رو قبول ندارم.منم گرفتم قضيه چيه ديگه دهن به دهن نذاشتم و قضيه رو يه جوره ديگه حل كرديم.
ولي نظر من همينه كه سعيد گفت.
ديديد كه ما خيلي اوقات با هم تفاهم نظر نداريم.ولي حرف اگر حق باشه،احتمال اينكه طرفين بيشتر بپذيرنش بيشتره.
حرف سعيد هم كاملا درسته.
به امام رضا قصد توهين ندارم.ميدونم سيعد هم آدم متعصب و غيرتي اي هست؛رو چيزايي كه دوستشون داره.و از چيزي خوشش نمي آد مگر اينكه «عاشقش » بشه.
ايمان دارم آدم باهوشيه.چون اين نكات ريز رو هر كسي متوجه نميشه.جدي دارم ميگم.الان كه اومدم رو سايت و ديدم كه حرفي رو كه در بازي با ويارئال پارسال هم تو ارسالاش نوشت رو نوشته دوباره به هوشش ايمان اووردم.و نكته «جالبي » كه گفت اگر جاي آنري بودم پارسال ميرفتم....
حرف جالبيه...
قابل تامله...
و اينكه تا حالا كسي رو نديدم كه از يك مربي و از موفقيت هاش بيشتر خوشش بياد و ذوق كنه تا بازيكن ها...كه سعيد يكي از اين آدم هاي نادره...نمي دونم درست گفتم يا نه...ولي فك كنم اشتباه نمي كنم.اون يك مربي رو به تمام بازيكن هاي مورد علاقش هم حتي ترجيح ميده...
خودمم اينطوري نيستم...
يا علي


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
جناب داریوش، باز آخرت باشه چنین ارسالی در مورد یه بارسایی کردی! ارسال امیر هیچ توهینی توش نداشت، ولی تو تعمدا به یه بارسایی توهین کردی و این به سختی قابل گذشته!!!

من به شخصه اگه جای آنری بودم، پارسال از بارسا می رفتم. خیلی اذیتش کردن، به خصوص زمانی که جای رونی بازی می کرد، مسی به وضوح باهاش مشکل داشت. وقتی گل می زد و طرف مسی می اومد، حتی یه لبخندم نمی زد. کلا هیچ وقت نفهمیدم مسی چه مشکلی با آنری داره.
الان کمی بهتر شده، ولی هنوزم اگه کسی که در موقعیته، آنری باشه، 30% امکان داره بهش پاس بده، ولی اگر اتوو باشه، 70% بهش پاس میده.
و واقعا نمی دونم چرا!


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲۱:۱۵)
 
مهمان
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
بچه ها چرا اینقدر از لئو ایراد الکی میگیرید؟
لئو کجا با انری بده یا بد بوده؟
کجاش تکروئه اخه... (این حرف بیشتر از همه بهم فشار میاره)
با اینکه پاس گل دادن نمونه ای کوچیک ار تکرو نبودنه اما جدا از اون باید به نقش لئو تو پیروزیمون توجه کنیم اون خیلی پاس داد و حمله های زیادی رو طراحی کرد بعدم لئو میتونه خیلی بیشتر از اینا دریبل کنه ولی خیلی زود پاس میداد به اونایی که موقعیت بهتری داشتن ولی اگه بقیه از این موقعیت ها استفاده نکردن تقصیر لئو بوده ؟


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۹:۲۹)
 
Hanif_d
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
مرسی پیپ مرسی تیتو وبلانوا

آقا چرا هیچکی از تیتو حرفی نمی زنه؟؟؟ بابا بخدا اینم داره زحمت می کشه.


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۷:۱۰)
 
mohammad.a
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
مرسی آنری .....................................


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۵۷)
 
Agent.47
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
مسي گل كاشت ولي حيف كه نتونست گل بزنه اتوو هم مثل هميشه عالي كار كرد............البته با پاساي قشنگ بچه ها


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۶:۴۵)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
والا ما كه دروازه بان نيستيم.اون بنده خدا حتما يه چيزي ميدونسته كه گفته.آره يوني كه گفتي كي از شوتهاي عجيبشه.
...
...
...
راستي آره.منم موافقم.دو حالت بيشتر نداره.يا حرف تو.كه بويان بياد.يا اينكه اتوو بره چپ و آنري چند بازي بياد نوك و اگه هم خراب كرد،نه به قيمت باخت يا نبردن تيم.ولي اگه تيم جولو بود اگه هم خراب كرد باز اتوو رو نياره،تا اعتماد به نفسش خفظ بشه.كه اينم در نوبه خودش سخته.چون پ ميبينه كه الان اتوو صد برابر آنري روحيه داره و آمادستوپس اين كار هم نميكنه.
شد همون نظر تو


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۰۸)
 
onlinestudio
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
بچه ها تو نظر سنجی که گذاشتم و البته تاریخ انقضا هم نداره تقریبا بارسلونا ده برابر بقیه و بیشتر از مجموع همه تیمای اروپایی رای آورده . برام جالب بود :)

اینم لینکش



بازی فوق العاده ای بود . حتی خوشبین ترین ها هم دهانشون باز مونده


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۵:۰۵)
 
Don.Andres
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
نقل قول
زماني كه پله و پلاتيني و زيدان مي گفتن آنري سلطان Tactical dribble هست كه ركورد دريبل مستقيمش از6 بازيكن در زاويه 180 تا 140 درجش هنوز در تاريخ فوتبال جابه جا نشده


اینو نمیدونستم...

به هر حال من امیدوارم آنری موقعیت هایی که گیرش میاد رو گل کنه...
چون وقتی این قدر موقعیت گیرش میاد و گل نمیکنه خوب معلومه که دیگه مسی یا هر کس دیگه ( ویرگول)دیگه هیچ رغبتی نداره بهش پاس بده...
بویان یه مدت بیاد جاش میتونه موثر باشه...هم برای تیم...هم برای بویان...هم برای آنری...


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۳۷)
 
hichkas
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
خیلی جالبه
انگار گل زدن واسه بارسا مثل سیب زمینی خریدن از سبزی فروشی میمونه که هر چندتا که میخواد میخره
نقل قول
اگه تو هر بازي هتريك نكرد خدا شاهده به اسمم يه چيزي اظافه مي كنم...

کاملا با حرفت موافقم آنری اگه تونسته رکورد پلاتینی رو تو تیم ملی فرانسه بشکونه به این دلیل که نوک بازی میکنه و من هنوز معتقدم آنری همون آنری آرسنال و تیم ملی فرانسه است
نقل قول
هيچكس نمي تونه راز شوت زدن اون رو بفهمه

عجب حرف قشنگی زدی پسر مو به تنم سیخ شد
منظورت همون شوتایی که میباره تو عرض و با چرخش عجیب مچ پا یه کات عجیب تر به توپ میده و میزنه تو گللل واییییییییییی
مثل گلی که پارسال به والنسا زد


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۲۶)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
درسته ....
ولي يادته پارسال هم تو يه بازيهايي كه امتياز مي خواستيم مسي خيلي اوقات مي شد كه پاس نمي داد ...حتي شده با پاي راست بزنه بيرون پاس نمي داد...آنري هم فقط تشويقش مي كرد...
باور كن امسال هم كه خيلي از پارسال بيشتر بهش پاس ميده به خاطر برخورد هاي آنريه...تو تلويزيون كه نشون نميداد...ولي حتما يادته كه تو هر بازي كه لئو گل ميزد اولين نفري كه ميرفت و بغلش مي كرد آنري بود...حتي يه بار خواست بذارتش رو شونه هاش كه بازيكناي ديگه وحشي گري در آوردن و انداختنشون رو زمين.راستي.ميدوني چرا آنري برام محترمه...چون اگه همه رو دريبل كنه و مقابل دروازه تك به تك بشه با اينكه ميدونه 90 درصد گل ميزنه،اگه بازيكني در موقعيت دروازه خالي باشه به اون پاس ميده كه بشه 100 درصد.اين اگه ارزش نيست چيه؟
خداييش مسي اگه بخواد پاس بده،من بهت قول ميدم 3 سال رو كه صد در صد جايزه مرد جهان و كارشناسان فوتبال رو ميبره...نبره اسمم و عوض ميكنم...بابا هر گل اگه 1 امتياز تو نمرات داشته باشه،هر پاس گل بسته به پاسش از 0.5 تا 1 نمره داره.پس از گل چيزي كم نداره.آري حتي زماني كه پله و پلاتيني و زيدان مي گفتن آنري سلطان Tactical dribble هست كه ركورد دريبل مستقيمش از6 بازيكن در زاويه 180 تا 140 درجش هنوز در تاريخ فوتبال جابه جا نشده ، هم وقتي مقابل دروازه قرار مي گرفت پاس ميداد...فيلماش هست...البته افتخار مي كنم به اين مسئله چون از صدقه سري پورفوسور ونگر هست.نمي بيني هلب چه جوريه...
اميدوارم هم تو و هم مسي هرجا هستين سلامت باشين...و اگه واقعا واقعا عاشقش هستي،هر موقع پاس نمي ده بگو خااااااك بر سرت....مطمئن باش بيشتر عاشقش ميشي...چون از بس كه دوسش داري نمي خواي كاري كنه كه توش حتي 1 درصد هم نقص باشه!!!!
باي باي


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۲۴)
 
ashkan007
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
اتوو و مسی عالی بودن .
هانری باید به خودش بیاد (روحیه اش ضعیف شده) .
آلوز عالی کار کرد .هیچکس از راست نتونست حمله کنه .
ماکز و پیکه هم خوب کار کردن و خیلی برام عجیبه پویول چپ هم خوب بازی می کرد (خیلی بهتر از آبیدال) .
هلب خیلی بازیکن سرعتی و باهوشی هست .
کاسرس هم آینده داره وقتی بازی می کرد معلوم بود که استرس داره ولی کارش رو با دقت انجام می داد . . .


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۰۷)
 
hichkas
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
اگه اتووهمیشه تو این فرم عالی باشه یعنی قهرمانی سلام
درضمن من فکر کنم تا الان بهترین خط دفاع و حمله لیگ مال بارساست درسته


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۴:۰۴)
 
Don.Andres
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
باز گرفتی تخته گاز و ول نمیکنی...
من مگه اشتباه میگم؟؟
آنری یه دو هفته اگه بره نیمکت شاید یکم به خودش بیاد...
الان آنری شده مث اتوو ی پارسال...روحیه نداره...( هر چی گیرش بیاد پاس میده به دروازبان)یکم نیمکت نشینی درستش میکنه...
کی گفته همه نسبت به آنری جبهه گرفتن؟؟ رونالدینیو به رایکارد هم حسادت میکرد...چه رسد به آنری...ولی مسی کی جبهه گرفته مقابل آنری؟؟
جون من...تو خودت دلت میاد یک تیم رو دریبل بدی و بعد پاس بدی یکی دیگه گلش کنه؟؟
فصل قبل مگه یادت نیست نیم فصل اول آنری چقدر تک به تک خراب کرد؟؟ پاس ها رو کی می داد بهش که تک به تک میشد؟؟مسی...10 تا بازی نیم فصل اول فصل قبل رو اکثرتون ندیدین...من میدیدم...آنری و مسی خیلی به هم پاس میدادن...چند تا گل رو هم با همکاری هم زدن...ولی آنری هم اون موقع خیلی توپ خراب میکرد...تو رو خدا نگو مسی با آنری مشکل داره و جبهه گرفته!! چون این حرف اشتباهه...
در مورد آنری هم میخوای یه سر بزن به تالار گفتمان...تاپیک تیری آنری...ببین من در مورد آنری چی میگفتم تابستون( الانم سر حرفم هستم...)...بعد میفهمی که من دوست دارم یا نه...
من هم تو رو دوست دارم...


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۴۴)
 
me30i10
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
salam bacha ha
man taza sabt nam kardam

farsi navis ham nadaram...

peace Barca&Messi


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۲۹)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
بابا بر منكرش لعنت...مگه من چيزي گفتم...
بيا...اصلا خوبه...
به خدا نظرم همينه...خاك بر سر آنري به خاطر اون توپايي كه خراب كرد...
حالا ديگه نه پنج تا..ولي دوتا موقعيتي كه گفتم هم...براي آنري گل كردنش هيچ كاري نداشت رو نزد...سواي او ريباندي كه براي اتوو مهيا كرد...
راستي...گفتم كه ... وقتي مي گم «از اين جور الفاظ»....يعني از اين جور الفاظ...
خاك بر سر كه فحش و توهيني مثل احمق و ابله ، اين جور حرفي نيست برادر من...
خداييش تو كسي رو دوست داشته باشي بهش ميگي ابله...البته شايدم بگي .. كاري ندارم...ولي من وقتي تو فوتبال واقعي هم كسي پاسي رو كه بهش مي دم رو خراب كنه...اگه جولو باشيم براش دست مي زنم...اگر عقب باشيم هم سرم رو مي گيرم....
حتي اگه كسي گل فوق العاده اي بزنه...يا ميگم دهنت سرويس...يا مي گم اي ناكس...حالا وقتي همون بازيكن خراب كنه بهش مي گم خاااااااك بر سرت....
اينم يه جورشه ديگه....
راستي...گفتي صحنه...
همون صحنه گل سوم فك كنم بود...
يادته مسي سه نفر رو رد كرد ، آنري مث دسته بز بغلش وايساده بودااااا....كله كچل اون و نديد...حتي به خدا نمي خواست پاس هم بده..مي خواست نفر سوم رو رد كنه و خودش بزنه....ولي «شانسي توپش خورد به پاي بازيكن حريف» كه شرط هم مي بندم...همه هم شاهدن...و افتاد جولوي اتووي فرصت طلب...اونم مث يك مرد واقعي گلش كرد...
ديگه اين خودش نمونه اي از خرواره...
حالا اگه فصل پيش بود و بازيكن ها روحيه نداشتن ، مطمئن باش اتوو مث هميشه مي زد تو تيرك...كه تو يه بازي هم كه «آنري چپ بود » و دو پاس تك به تك هم به اتوو داد ، مسي هم يه پاس تك به تك بهش داد،با تيرك هتريك كرد.!!!!!
ببين...چرا درك نمي كني...من مسي رو با تموم وجود تحسين مي كنم...ولي به خدا قسم هيچوقت كه نمي تونم اون و مث زندگيم(آنري) دوست داشته باشم...
بعضي اوثات هم پاس هايي ميده كه واقعا «عجييييييبه!!»
مث پارسال تو بازي با رئال...كه به آنري پاس داد و اون هم ضربه اي به توپ زد كه كاسياس بعد مسابقه به ماركا گفته بود «درسته كه برديم،ولي من ياد حرف دو سال پيشم افتادم؛هنوز هم مي گم با بازيكني به بزرگي آنري برخورد مستقيم در زندگيم نداشتم.هيچكس نمي تونه راز شوت زدن اون رو بفهمه،و من با جيان(منظورش بوفون) هم كه صحبت كردم اون هم همين عقيده رو داره!!!! »...حالا چي...
(ماركا،كنفرانس 123565،مسلسل 1233،شناسه 58 ام،تيتر 12 ام،مچ ديتيل(يا همون جزييات مسابقه) 227 ام.)
ميدوني وقتي آنري اومد تو بارسا چي من و خوشحال كرد.اين كه گفتم خوبه ديگه،بارسا قوي ترين تيم جهانه،چون رونالدينيو با اون پاس هاش و مسي هم كه بزرگ شد با اون حركاتش همه رو دريبل ميكنه و توپ رو ميده به آنري،آنري هم كه مرض نداره گل نكنه....به قول يكي از بچه ها...زهي خيال باطل...نمي دونستم كه وقتي بياد،همه در مقابلش جبهه مي گيرن و فقط فرانك رايكارد اون و دوست داره،نمي دونستم كه همه چون ميدونن اگه بهش پاس بدن و زيادي گل بزنه و اون چيزهايي كه در آرسنال نتونست نشون بده رو نشون ميده،مطمئنا به جاي كلمات رونالدينيو و اتوو و مسي،نا م آنري در ورزشگاه خوانده مي شه،بهش پاس نمي دادن تا جايي كه پارسال ال موندو نوشت آمار پاس هاي رونالدينيو در يك بازي «به والدز بيشتر از آنري بوده» كه طوري كه توجه تمام ميادين را جلب كرد...وقتي نوشتن كه در آمار پاس ندادن به آنري رونالدينيو و مسي سكان دارن،آنري مث كره خراي يتيم سرشو كرد تو آغول و داشت با همه مسايل كنار مي آمد...وقتي در سه بازي به خاطر روني و در دو بازي به خاطر مسي،كه با بازيكنان حريف و داور دعوا و جر و بحث كرد كه چرا آنها را مصدوم كردند ، كارت زرد گرفت،چه كسي آمد در سايت بنويسد آنري چه قدر با غيرت است...ولي پشت پلك هاي برجسته رونالدينيو و پشت صورت معصوم صميمي ترين دوستش،مسي ، نقاب هاي كينه و خودپرستي و نفرت از برتري ديگران ، روز به روز نسبت به آنري اوج مي گرفت...
داريوش به خدا ديگه داره گريم در مياد...
حال نوشتن ديگه ندارم...
هم مسي و دوست دارم هم رونالدينيو رو هم تو رو...
ياعلي


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۲۴)
 
PYA
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
چی میشد همچی نتیجه ای رو تو ال کلاسیکو هم به دست میاوردیم..


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۳:۲۲)
 
Don.Andres
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
چیه شوت گاز کردی بر خودت...
من نمیدونستم که خراسانی ها به کسی که دوست دارن از این حرف ها میزنن...
غیر از این...
من الان برم تو صفحات قبل فحش هایی که به مسی دادی رو بذارم اون وقت چی میگی...
مثلا یکی از حرفات در باره ی مسی خاک بر سر مسی...)) این رو تو خبر های قبل و بازی های قبل گفته بودی...این جور حرفات هم احتمالا جزو همین گروه حرف هایی ه که خراسانی ها به خاطر دوست داشتن یه فرد بهشون میگن؟؟

در ضمن...اگه آنری اون 5 تا تک به تک رو گل میکرد و داور هم آفساید اشتباه مسی رو نمیگرفت الان 14 _ 15 تا زده بودیم...

یک صحنه فقط تو به من بده که مسی تو بازی قبل موقعیت خراب کرده باشه یا پاس نداده باشه...

نقل قول
هيچ انتقادي از مسي نكردي و با اين كه كلي هم پاس نداد و به قول دوستمون مي تونستيم 14 15 تا بزنيم

من شک دارم که تو بازی رو دیده باشی...
مسی تا جایی که میتونست اتوو و خصوصا آنری عزیز!!( خوبه این جوری؟) رو با پاس های استادانش تک به تک کرد...ولی...

نظر من:
آنری باید یه چند هفته بره نیمکت...بویان باید فیکس باشه...بویان خیلی از آنری با انگیزه تره...و آماده تر...حد اقل تک به تک ها رو گل میکنه...نه این که به دروازبان پاس بده...

امیدوارم آنری دوباره به روز های اوجش بر گرده...


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۵۶)
 
viva.Barca
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
این فصل 10 هفته مونده به پایان فصل قهرمان میشیم !


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۴۱)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
حالا دليلي نداشت براي اينكه حالگيري كني «9» بار توهين هاي گوناگون و تمسخر هاي نابجا انجام بدي.خدا بهت عقل داده كه فكر كني و كلمات گوناگوني رو در لفظت استفاده كني...
تازه...مگه من چي گفتم...ديدي كه تو نظري كه دادم به مسي فقط گفتم ذليل مرده...تو شهر ما هم رسمه هر كي رو كه دوست دارن بهش اينجوري حرف ميزنن...نمي دونم خراساني ها اينجا هستن كه بفهمن من چي مي گم يا نه... هميشه با اراده كلماتي مثل «خدا خفش كنه» يا همين «فلانيه ذليل مرده» يا نمي دونم هزار تا حرف ديگه مثلا «بي مسب شده» يا از اين جور الفاظ نشون ميدن كه زورشون گرفته كه چرا كسي كه «زيادي» دوستش دارن اون كارهايي رو كه بايد براي بي نظير شدن انجام بده انجام نميده...
نمي دونستم كه دارم به «ساهت مقدس پيامبربي گناهتون حضرت لئو اين مريم در بارسا» توهين مي كنم...
راستي فقط به احترام تولد امام رضا الان آرومم و هيچي بهت نمي گم....وگرنه جنابعالي كه يك ميليارديم من هم به بازيكن مورد علاقت علاقه نداري حق توهين و فحاشي نداري...
آقا سعيد...تو مشهدي نيستي...يا مثلا 12 ، 13 سال تو خراسان زندگي نكردي...ولي اميدوارم فهميده باشي كه منظورم چي بوده .... اين الفاظ هميشه تو اين نواحي از رو علاقه زياده...حيف كه تو سايت نميشه ادم لحن و چهرشو نشون بده تا ديگران فكر نكنند ما داريم توهين و فحاشي مي كني....راستي،من از آنري كلي انتقاد كردم....ولي افسوس كه شما اومدي نظر من و خوندي و بدون هيچ پيش زمينه اي از من بدبخت هر فحشي از دهنت در اومد به آنري دادي و هيچ انتقادي از مسي نكردي و با اين كه كلي هم پاس نداد و به قول دوستمون مي تونستيم 14 15 تا بزنيم ، هرچي تونستي ازش تعريف كردي...
اين انصاف نيست جناب barca_love ...
دستت درد نكنه...
فهميدم چقدر با منطق و محترمي...
«تولد امام رضا هم بر همه بچه ها مبارك»


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۲:۱۶)
 
دکتروالدز
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
حیف شد که مسی بازی زیباشو با گل تموم نکرد.
به امید پیروزی پر گل مقابل رئال


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۵۴)
 
barsa200786
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
اتویو به نظر من یک جواب دندان شکن به هیگویین داداما حیف ازبازی خوب مسی که نتوانست گل بزند مسی باید بهترین بازیکن جهان واروپا اعلام بشود


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۱:۰۷)
 
tixcy
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
ببینم چرا تو تابستون می خواستن اتوو فرست طلب رو بفروشن

اصلا این کارو کدوم ....... می خواست بکنه



دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۰:۵۷)
 
tixcy
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
شک نکنید مسی بهترین بود تو زمین

اگه به گل نزدنش دقت نکنید میبینین که کلی موقعیت تک به تک واسه آنری و اتوو ایجاد کرد البته چند تاشم گل کردن

هنوزم میگم مسی بهترین


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۱۰:۵۰)
 
Don.Andres
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
نقل قول
اگه اين مسي ه ذليل مرده يكم مث اين هلب ياد بگيره پاس بده فك كنم حالا حالا ها مث مسي تو فوتبال اثر هنري نداشته باشيم...

همین الان هم نداریم...
شما بازی رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟
مسی پاس بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا که 1 پاس گل داد و رو 2 تا گل دیگه هم نقش اصلی رو داشت...
1 بار با یه بیرون پای استادانه اتوو رو تک به تک کرد...که اتوو خراب کرد.
3 بار اون آنری عوضی رو مسی با سوپر پاس هاش تک به تک کرد...ولی آنری ابله توپ رو به دوازبان پاس داد...
یه بار هم اتوو اون آنری مزخرف رو تک به تک کرد...آنری هم که طبق معمول...
دو بار هم که مسی خودش تک به تک شد یه بار پاس داد(آفساید)یه بار هم دروازبان رو دریبل داد(آفساید اشتباه)...
آنری ضعیف ترین بازیکن بارساس...تو یه بازی 5 تا تک به تک رو خراب کردن فقط از آنری بر میاد...گل دوم هم آنری شانس آورد اتوو ریباند کرد وگر نه...

مسی پاس هاش بی نظیره...خصوصا پاس تو عمق هاش...وقتی از موقعیت های خودش میگذره و به اون آنری احمق پاس میده و اونم انگار از کیسه خلیفه موقعیت گیرش اومده ...تقدیمشون میکنه به دروازبان دیگه انتظار دارید بازم بهش پاس بده؟؟؟

در ضمن...من خودم خیلی آنری رو دوست دارم و از هواداراشم و شک ندارم که این فصل میترکونه...
اینارم برای حال گیری آقای صدر که زیادی داره به مسی بیگناه گیر میده گفتم... چون طرفدار آنری هستن...


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۸:۱۸)
 
aryamehr
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
اتوو اتوو اتوو اتوو مسی مسی مسی مسی مسی مسی مسی مسی مسی مسی مسی


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲:۲۹)
 
Mellllanic
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
یک اتووی فوق العاده این همون بازیکنی هستش که میخواستن بفروشنش ...حماقت محض ...


فقط مسی


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۲:۰۸)
 
mohammad.a
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
کاش یکی ؛ 2 تا از اون گل ها رو مسی زده بود..................


دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷ (۰:۲۲)
 
کاتالونیا
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
حیف شد که تو این خبر ، خبری از مسی نبود .چون بهترین بازیکن زمین بود و حیف شد که نتونست گل بزنه

میگم 6 تا زدیم ولی 15 -14 تا هم نزدیم تازه اونم همش تک به تک بود الا ضربه ایستگاهی آلوز



یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۸۷ (۲۳:۵۳)
 
TiTIMAN
پاسخ به: يك اتووی ممتاز، يك بارسای ممتاز (6-0)
يعني به خدا گلزني اتوو و مدلش از جام جهاني 2002 تغيير نكرده!!!!
عجب بچه باحاليه...
واقعا فرصت طلب تر از اين ديگه خودشه...
جالب اينجاست...ديديد كه ... 3 4 تا موقعيت هم خراب كرد...ولي اون گلي كه بايد بزنه رو ميزنه...زيبا گل نميزنه...ولي بعضي اوقات مث مرد گل ميزنه ها!!!!
اين انري هم رو اعصابه ها....خدا شاهده نميدونم چرا دوتا توپ نمي گم مسلم؛ولي «براي آنري مسلم» رو خراب كرد....
بعيده...
بد بختي داريم ها...اتوو نمي تونه چپ بازي كنه....فقط نوك...فقط نوك هاااا!!!!!آنري بد بخت هم بايد بياد چپ بازي كنه....آخه د لامسب شده ها بهش چند بازي 100 درصد نوك رو بدين تا ببينين اگه تو هر بازي هتريك نكرد خدا شاهده به اسمم يه چيزي اظافه مي كنم...
عجب بازيكنيه اين هللللللللللللللببببببببببببببب!!!!
داداش آرسناليه ديگه....اي بابا..اي بابا....
اگه اين مسي ه ذليل مرده يكم مث اين هلب ياد بگيره پاس بده فك كنم حالا حالا ها مث مسي تو فوتبال اثر هنري نداشته باشيم...
البته حالاشم نداريم...ولي حيف از اين همه استعداد مادرزاد...كه داره پاي خودخواهي هاي بچه گانش حروم ميشه...


یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۸۷ (۲۳:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!