به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پاریس سنت ژرمن ۱۸۰ میلیون یورو در ازای نیمار می‌خواهدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۵۳) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مذاکره با PSG برای هیچ تیمی آسان نیست و اما برای بارسلونا غیر ممکن است. تا چند هفته پیش توافق برای بازگرداندن نیمار یک رویای احمقانه بود اما این روزها علاقه و اصرار این بازیکن، درهای خروج را گشوده است. با پیگیری این خبر، بیش‌تر با موضع این باشگاه فرانسوی آشنا خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وقتی بارسلونا برای اولین بار درخواستش را با PSG مطرح کرد، با واکنش عجیبی رو به رو شد؛ پاریسی‌ها ۳۰۰ میلیون یورو برای نیمار می‌خواستند. حال اما به نظر می‌رسد این رقم تا ۱۸۰ میلیون یورو کاهش یافته و امکان مذاکرات را فراهم آورده است. اگرچه PSG قاطعانه اعلام کرده که در ازای مهاجم برزیلی تنها پول می‌پذیرد و با معاوضه بازیکنان مخالف است.

بارسا پیشرفتی را که تا اینجا داشته مدیون لئوناردو (مدیر ورزشی PSG) است؛ کسی که خیلی خوب به مذاکرات گوش می‌دهد و بنابر دیدگاهش، بهتر است نیمار باشگاهش را ترک کند.

توماس توخل و لئوناردو جوانب را بررسی کرده‌اند و دیدگاهی مشترک دارند: معاوضه بازیکنان برای کاهش رقم فروش، قهرمانان لیگ ۱ را بازنده واقعی جلوه می‌دهد. بارسا بازیکنان مختلفی را پیشنهاد داده و جدی‌ترین گزینه‌اش فیلیپه کوتینیوست اما PSG همچنان موضع خود حفظ کرده و تنها پول می‌خواهد.

خروج نیمار به آن‌ها اجازه می‌دهد طبق قوانین فیر پلی مالی یوفا عمل کنند و شانس خرید دو بازیکن سطح بالا را به دست خواهند آورد. آن‌ها می‌خواهند خودشان بازیکنان را انتخاب کنند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن ۱۸۰ میلیون یورو در ازای نیمار می‌خواهد
یعنی گاو اون عنتر آل میمون بود که ۲۲۲ میلیون برای نیمار داد و گاوتر از اون بارتمئوه که برای نیماری که الان نصف پتانسیل دو سال پیشم نداره می خواد چنین پولی بده...


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۵۶)
 
Ludwig.van.Beethoven
پاسخ به: پاریس سنت ژرمن ۱۸۰ میلیون یورو در ازای نیمار می‌خواهد
امر دیگه ای؟ سالاد؟ نوشابه؟


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ (۰:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!