به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۰۰) (۴۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شنیده‌ها حاکی از آن است که دوران حضور این مرد برزیلی در نیوکمپ به اتمام رسیده و احتمال دارد فصل آینده دیگر او را در لباس بارسلونا نبینیم. در این خبر بیش‌تر با اهداف باشگاه و شرایط پیش روی این بازیکن آشنا خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از هفته‌ها مذاکره و مشورت، حال بارسلونا قصد دارد بازیکنان گران‌قیمتش را به فروش برساند. هنوز چیزی قطعی نشده اما ممکن است شاهد انتقالی غیر منتظره باشیم. باشگاه انتقالی دائمی را ترجیح می‌دهد اما هیچ پیشنهادی را در لحظه رد نخواهد کرد.

بارسلونا طی فرآیند انتقال با کوتینیو در نهایت احترام رفتار خواهد کرد تا ارزش این بازیکن پایین نیاید. کوتینیو گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه بوده و به همین دلیل می‌تواند یکی از بازیکنانی باشد که رفتنش مبلغ زیادی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. به لحاظ اقتصادی شاید سود کردن از فروش او کار دشواری باشد اما قطعاً ضرری برای کاتالان‌ها نخواهد داشت.

بنا بر گزارشات، بارسا یک پیشنهاد رسمی برای کوتینیو دارد و خود بازیکن نیز از آن آگاه است. این - پیشنهاد - می‌تواند دستمزد فعلی او را تامین کند اما باشگاه می‌خواهد سایر گزینه‌ها را نیز بسنجد. هدف اصلی فروش کوتینیوست اما کاتالان‌ها انتقال قرضی با بند بازخرید در تابستان ۲۰۲۰ را هم‌ می‌پذیرند.

محتمل‌ترین مقصد کوتینیو لیگ برتر انگلیس است؛ جایی که هفته آینده به نقل و انتقالات خود پایان خواهد داد. منچستر یونایتد و سیتی دو روز پیش به این بازیکن لینک شدند اما بارسا همچنان درگیر این شایعات است. آنچه در حال حاضر روشن است، عدم معاوضه او با نیمار می‌باشد، چرا که PSG تمایلی به جذب این هافبک ندارد‌.


کوتینیو می‌خواهد در اروپا بماند و این هرگونه اننقال به چین یا ژاپن را منتفی می‌کند. انتظار می‌رود این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش در همین هفته به بارسلونا بازگردند و مذاکرات پیرامون این انتقال پیشنهادی تسریع یابد. بارسا حاضر نیست کوتینیو را با مبلغ کم بفروشد. به همین دلیل یک انتقال قرضی مانع پایین آمدن ارزش او در بازار نقل و انتقالات خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
وقتی کوتی رو خریدن ما خوشحال شدیم که حالا بهترین جانشین ممکن واسه آندرس کبیر رو داریم. خیلی نگذشت که جناب مربی ثابت کرد که کل دنیا اشتباه میکنن و در حقیقت کوتینیو اصلا هافبک نیست بلکه وینگر چپه!!!! اینگونه بود که یکی از بهترین هافبک های دنیا رو تبدیل کرد به یه وینگر ناکارآمد. حالا هم که میخوان بفروشنش :)


یکشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ (۱۹:۰۷)
 
marzeg
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
راکیتیچ رو بفروشین ابله ها


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۰۲)
 
coutinho7
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
نمی ره کوتینیو احتمالا،


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۲۸)
 
coutinho7
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
والورده برو بمیر دیگه، آخه چرا میتونی این قدر احمق، ابله، نکبت و خنگ باشی؟ واقعا اینقدر بی عقلی؟ عقل سلیم چی میگه تو این قضیه اخه مردک رذل..... برو تا پرچم همیشه بالای بارسا دیگه روی احمق تو رو نبینه ابله....


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۸:۲۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
خرن اگه بذارن بره


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا به دنبال تسریع فرآیند انتقال کوتینیو
چطوری حضور یک احمق تمام عیار روی نیمکت این همه استعداد رو پر پر می کنه...


شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (۱۴:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!