به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs آرسنالپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۱۰) (۴۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها که هفته پیش تور ژاپن خود پشت سر گذاشتند، امشب ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت ایران) در جریان تک بازی جام خوان گمپر به مصاف آرسنال خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با بازگشت فوتبال به نیوکمپ، شهر بارسلونا حیاتی دوباره یافته و بی‌صبرانه منتظر سوت آغاز دیدار جام خوان گمپر بین کاتالان‌ها و توپچی‌هاست.

این اولین‌باری‌ست که دو تیم بارسا و آرسنال طی دیداری دوستانه با یکدیگر رو در رو می‌شوند. آن‌ها تاکنون ۹ بار چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل هم صف کشیده‌اند. سهم بارسا از این بازی‌ها ۶ برد، ۲ تساوی و یک شکست بوده است.

سومین بازی پیش فصل

این سومین بازی بارسا در پیش فصل ۲۰۱۹/۲۰ است؛ بازی اول ۲-۱ مقابل چلسی منجر به شکست شد و بازی بعدی که در جریان جام راکوتن در ژاپن برگزار شد، ۲-۰ به نفع کاتالان‌ها به اتمام رسید. توپچی‌ها اما از لحاظ تعداد بازی‌های پیش فصل جلوتر از آبی و اناری‌ها هستند؛ آن‌ها ۶ بازی برگزار کرده‌اند که ۳ برد مقابل تیم‌های کلرادو رپیدز، بایرن مونیخ و فیورنتینا، دو تساوی مقابل رئال مادرید و انجرس و یک شکست مقابل لیون دستاورد آن‌ها بوده است.

چهره‌های جدید خوان گمپر

این دیدار همچنین چهره‌های جدیدی را برای هواداران در نیوکمپ معارفه خواهد کرد. آنتوین گریزمن، فرانک دی یونگ، نتو و همچنین واگوئه از بازیکنان جدید تیم اصلی هستند.

نگاهی متفاوت به آرسنال

خرید گابریل مارتینلی و ویلیام سالیبا از جمله فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این تابستان توپچی‌ها بوده اما خرید شگفت انگیز آن‌ها نیکولاس پپه بود که بازار نقل و انتقالات را تکان داد. او می‌تواند در کنار الکساندر لاکازت و اوبامیانگ خط حمله مخربی را تشکیل دهد و اثبات کند ارزش هرینه‌ای که برای او پرداخت کردند را دارد. دنی سبایوس به طور قرضی از رئال مادرید خریداری شد.

ترکیب تیم


والورده برای دیدار خوان گمپر لیست خود را اعلام کرده و در آن ۵ بازیکن از بارسا ب را فراخوانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs آرسنال
انشالله می‌بریم


یکشنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!