به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیونقل و انتقالات
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۱۷) (۸۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا و بایرن مونیخ بر سر انتقال این ستاره برزیلی به باشگاه آلمانی برای فصل ۲۰۱۹/۲۰ به توافق دست یافتند. در این خبر بیشتر در خصوص این انتقال خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بایرن مونیخ ۸.۵ میلیون یورو به باشگاه و تمام حقوق این بازیکن را خواهد پرداخت. در این قرارداد همچنین یک بند خرید دائمی به قیمت ۱۲۰ میلیون یورو گنجانده شده است.

اف سی بارسلونا از کوتینیو به خاطر تعهد و تلاشی که در زمان حضورش در تیم از خود نشان داد، تشکر می‌کند و بهترین‌ها را برای او آرزو دارد.

۴ قهرمانی، ۷۵ بازی و ۲۱ گل

این ستاره برزیلی در پنجره نقل و انتقالات زمستانه فصل ۲۰۱۷/۱۸ از لیورپول به بارسا آمد. از آن زمان او در ۷۵ بازی برای تیم اصلی به میدان رفت و ۲۱ گل و ۱۱ پاس گل از خود به جای گذاشت.

از منظر قهرمانی، کوتینیو ۲ عنوان قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا را همراه با بارسا کسب کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
شغال به تمام معنااااااا
والورده چرا نمیمیره آخه .... با اختلاف منفورترین مربی تاریخه ...
از دمبله هم متنفرم بازیکن بشو نیست .. از وقتی اومده همش مصدومه ... هروقتم که هست پاس هاش میره تو تابلوهای تبلیغاتی شوت هاشم که دقیقا جایی که دروازبان هست ... این بشر تو خونه خودش تا سر یخچالم بره مصدوم میشه!
الانم که یه ماه مصدوم شده 😐


سه‌شنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۵۱)
 
marzeg
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
واقعا حیف شد ولی با موندن هم به نتیجه نمیرسید چون ما مربی خوبی نداریم
الانم احتمالا میخوان نیمار رو با همین شرایط برگردونن
بند خرید و انتقال قرضی


سه‌شنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ (۷:۱۳)
 
jamshid27
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
اون زمانی که بارتمگوه بارسارو تبدیل به یه بنگاه اقتصادی کرد خیلیا چشمشون رو روی حقایق بستن چرا؟ چون دلشون خوش بود که بارسا سالی 1 میلیارد یورو درآمد داره بدست میاره. و بارسا از بهترین و با کلاس ترین باشگاه دنیا تبدیل شد به یه باشگاهی که فقط نگاه اقتصادی به فوتبال داره. بزرگای تیم ساکت موندن . یه سریا ترجیح دادن برن. و تیم تبدیل شد به این آش شله قلمکاری که همه دارن میبینن. تیمی که 120 هزار عضو ثابت داره که سالی هزار یورو به باشگاه کمک میکنن و فقط به تنهایی سالی 120ملیون یورو از طریق اعضاش داره بدست میاره و بی حسابو کتاب پولهایی که زیر دست این مردک و اعوان و انصارش می افته نباید روزگارش این باشه. حالا مونده تا معلوم شه چه اختلاس هایی این وسط و تو همین دوران انجام شده که بعد از پایان دوره این مدیریت بوی گندش همه جا رو خواهد گرفت. تا این مدیریت هست در روی همین پاشنه خواهد چرخید. ب نظرتون خنده دار نیس که تیمی بهترین و مجهزترین آکادمی دنیارو داشته باشه بعد توی 8 سال حتی 4 تا بازیکن بدرد بخور (بازیکن فیکس تیم) از دل این آکادمی بیرون نیاد اینا نشونه چیه؟؟؟؟ وقتی یه مربی سازنده باشگاه میتونه تیم ملی یه کشور رو (قطر) که اندازه یه شهر اسپانیام نیس قهرمان 2 قاره آسیا و اقیانوسیه کنه و بهترینای آسیام از پس اندیشه های این مربی بر نمیان اینا درده. اینا درده که بهترین بازیکن تاریخ دنیا این مسایل رو میبینه و تازه حمایتم میکنه. ولی ببینید کجاس گفتم ائتلافی که بین مسی و این مدیریت فاسد بوجود اومده دیری نخواهد پایید که بر اثر تضاد منافع بهم خواهد خوردو این وسط دودش بچشم بارسا خواهد رفت(همه اینو بدونن من منکر خدمات مسی نیستم اما قبل از اینکه عاشق مسی یا هر بازیکنی باشم عاشق تیمم هستم ومنافع بارسا برام از هر اولویتی مهمتره) حرف این وسط زیاده بازم درد دل خواهم کرد


سه‌شنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ (۱:۲۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
خسته نباشن دلاور مردان!!


دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۲۹)
 
jamshid27
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا لعنتت کنه والورده...

چند تا بازیکن باید نابود شن، چقدر فاجعه باید به بار بیاد تا این انگل گورشو گم کنه؟!

این انگل مث هر کس دیگه ای از خداشه که تو بارسا بمونه. چون جایی بهتر از اینجا پیدا نمی کنه. مقصر اون بی شرفایی هستن که آوردنش و حالام بخاطر منافع خودشون نگه اش داشتن.چرا ؟ چون بیرون کردنش تحت هر شرایطی یه تف سر بالاس تو صورت مدیریت. که نهایتا" مخالفان والورده به مدیریت میگن چرا آوردینش؟ حالام اگه بده چرا ردش نمی کنین که بره؟.


دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (۲۲:۰۱)
 
Gpi93
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
وقتی تو خونه ی خودت توسط هوادارا هو میشی چاره ای جز رفتن نداری...

احتمالا با درخشش این فصلش بایرن بند خرید دائمیش رو فعال میکنه اونوقت ما میمونیم و حسرت و طرفدارای بی غیرت و بارتومئو و والورده...


دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۷:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توافق با بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی کوتینیو
خدا لعنتت کنه والورده...

چند تا بازیکن باید نابود شن، چقدر فاجعه باید به بار بیاد تا این انگل گورشو گم کنه؟!


دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (۱۶:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!