به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: رافینیا قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به طور قرضی راهی سلتاویگو شدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ (۲۲:۴۰) (۶۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بنا بر اعلام رسمی باشگاه بارسلونا این بازیکن برزیلی فصل آینده را در سلتاویگو توپ خواهد زد. در این خبر جزئیات قرارداد او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رافینیا با بارسلونا به توافقی رسیده که بر اساس آن تا فصل ۲۰۲۰/۲۱ بازیکن باشگاه خواهد بود.

علاوه بر این، بارسلونا و سلتاویگو نیز قرارداد انتقال قرضی رافینیا به این باشگاه گالیسیایی را امضا کردند؛ به این ترتیب او فصل ۲۰۱۹/۲۰ را در سلتا می‌گذراند. این باشگاه علاوه بر پرداخت بند ۱.۵ میلیون یورویی انتقال، پرداخت دستمزد این بازیکن را هم بر عهده گرفته است.

اف سی بارسلونا از رافینیا به خاطر تعهد که این سال به باشگاه داشته تشکرد کرده و برایش آرزوی موفقیت دارد.

۹۱ بازی با پیراهن بارسا

۱۳ سال داشت که به بارسلونا آمد؛ بعد از بازی برای تیم زیر ۱۹ سال آکادمی باشگاه، لوئیز انریکه این فرصت را به او داد تا در فصل ۲۰۱۰/۱۱ اولین بازی خود را برای بارسا ب به نمایش بگذارد. در همان فصل، رافینیا توانست اولین بازی‌اش برای تیم اصلی را نیز انجام داد؛ در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۱ تحت هدایت پپ گواردیولا. رافینیا از آن پس به پای ثابت و مهره کلیدی تیم جوانان تبدیل شد.

بعد از چند سال همراهی بارسا ب و چند حضور در تیم اصلی، رافینیا در فصل ۲۰۱۳/۱۴ به طور قرضی در سلتا بازی کرد. با ورود لوئیز انریکه - که تجربه هدایت او در سلتاویگو را داشت - او نیز در تابستان ۲۰۱۴ رسماً به یکی از اعضای تیم اصلی بدل شد.


رافینیا در دوران ۳ سال مربیگری انریکه به بازیکنی کلیدی در تیم او تبدیل شد؛ البته از به علت مصدومیت جدی‌ای که در یکی از بازی‌های تیم مقابل رم گریبان گیرش شد، حدود ۲۰۰ روز - اواخر سال ۲۰۱۵ و اوایل ۲۰۱۶ - از میادین دور ماند. سپس در آوریل ۲۰۱۷ او در خرادانا نیز مجدداً دچار مصدومیت شد و چند ماهی از مستطیل سبز فاصله گرفت.

در ژانویه ۲۰۱۸ آن مصدومیت را پشت سر گذاشت و نیم فصل دوم آن سال را به طور قرضی به اینتر میلان رفت. فصل بعد را مجدداً به نیوکمپ آمد و تحت نظر والورده در ۹ بازی حضور یافت - یک گل نیز به ثمر رساند. بخت باز هم به رافینیا روی خوش نشان نداد و یک بار دیگر در دیداری لالیگایی مقابل اتلتیکو مادرید مصدوم شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رسمی: رافینیا قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به طور قرضی راهی سلتاویگو شد
یکی از بدشانس ترین بازیکنای تاریخ...


سه‌شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ (۱۲:۴۴)
 
jamshid27
پاسخ به: رسمی: رافینیا قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به طور قرضی راهی سلتاویگو شد
تقریبا" 2 فصل رو به صورت کامل بخاطر پارگی رباط صلیبی از دست داد (یه بار پای چپ یه بار هم پای راست) بهترین فصلش هم همون نیم فصل موفق حضورش تو اینتر بود که در پایان فصل بخاطر 4- 5 ملیون و با خست اینتری ها به اینتر میلان نرفت (رقم پیشنهادی بارسا 36 ملیون و رقم اینتریها 31 ملیون). اما کلا" فک میکنم پتانسیل کلی فوتبالش همینه و ازین بیشتر رشد نکنه و بهتر ازین نمی شه قیمت فعلی اش 20 ملیونه


سه‌شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ (۱:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!