به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۲:۱۳) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جوزپ ماریا بارتمئو، جمعه شب در بارسا TV در مورد موضوعات مختلفی چون نیمار، مسی و نقل و انتقالات امسال باشگاه صحبت کرد. در این خبر بخش‌های مهم گفتگوی او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتمئو اذعان کرد: «نیمار در ژانویه خریداری نخواهد شد. در ژانویه و فبریه برای سال بعد برنامه ریزی می‌شود. ما آن زمان مجدداً برای صحبت در این مورد اقدام خواهیم کرد. البته اگر PSG رقم درخواستی بالای خود را کاهش ندهد...». بارتمئو همچنین گفت نیمار یک عضو کمکی به حساب خواهد آمد و در نبودش تیم با مشکلی مواجه نخواهد شد: «ما شنیدیم که نیمار قصد خروج از PSG را دارد و همان موقع لئوناردو - به ما و سایر باشگاه‌ها - اجازه مذاکره داد. ما نتوانستیم با آن‌ها به توافق برسیم چون قادر به تامین مبلغ درخواستی‌شان نبودیم».

بارتمئو گفت که بازگشت نیمار، جنبه تجاری نداشت: «این یک تصمیم ورزشی بود. آبیدال، والورده و پلانس به ما گفتند که نیمار در بازار نقل و انتقالات قرار گرفته و کادر فنی به ما گفت که باید برای خرید او تلاش کنیم. او برای تیم یک نیروی تقویتی خواهد بود».

نکته جالب این مصاحبه شنیدن یک ادعای تازه است؛ بارتمئو می‌گوید که نام‌هایی چون راکیتیچ، دمبله، تودیبو و کوتینیو - نام‌هایی‌ست که برای معاوضه با نیمار مطرح می‌شد - از طرف PSG بوده و بارسلونا آن‌ها را معرفی نکرده است: «بارسا هیچ نامی را وارد مذاکره نکرد و این‌ها بازیکنانی هستند که PSG درخواست کرده است. ما نمی‌توانستیم خواسته آن‌ها را تامین کنیم».

همانطور که شنیدید، ‌بندی در قرارداد مسی وجود دارد که به او این اجازه را می‌دهد در پایان هر فصل به عنوان بازیکن آزاد، تیم را ترک کند. بارتمئو در این مورد نیز گفت: «مسی قراردادی دارد که ۲ سال پیش امضا شده و ۴ سال اعتبار دارد. پیش از آخرین فصل (۲۰۱۹/۲۰) او می‌تواند بارسلونا را ترک کند، از فوتبال خداحافظی کند و یا به هر جا که دوست داشته باشد، بازی کند».


«اینیستا، ژاوی و پویول هم چنین‌بندی در قراردادهایشان بود. در مورد لئو مسی و چنین بازیکنانی، نیازی به نگرانی وجود ندارد. شک دارم او بخواهد برای باشگاه دیگری بازی کند اما این آزادی را در مورد آینده‌اش به دست آورده است. او یک هواداران بزرگ است و شک ندارم می‌خواهد تا ۲۰۲۱ با ما همکاری خود با ما ادامه دهد و ما امیدواریم یک فصل دیگر هم ادامه داشته باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
من موندم واقعا" قحط الرجال بود که یه همچین شخصی بشه رییس بارسا؟؟؟!!! کسی که تو دوره ریاست راسل بی همه چیز ، به دلیل اینکه آدم حراف وچرب زبونی بود وخیلی خوب بازیکنا و مدیر برنامه هاشون رو قانع میکرد که به بارسا بیان ، مسوول خریدوفروش بازیکنو مربی شده بود، و حالا به حکم شانس یا تقدیر روزگار یا کم سوادی وبی خردی اعضا باشگاه 6 ساله که سایه کثیفشو رو سر باشگاه محبوب من انداخته و هر کاری میکنه که تو ریاست ابقا بشه.به عینه دارم میبینم که چه جور از محبوبیت ستاره ها (از مسی گرفته تا پویول و پیکه و ...) سو استفاده میکنه تا همچنان بر مسند ریاست بمونه...از اون اشخاصیه که جمله معروف ماکیاولی ( هدف وسیله را توجیه می کند) در مورد خودشو کارهاش و تفکراتش مصداق داره....خیلیام این وسط مقصرن از کسایی که این وسط سکوت اختیار کردن و خوشونو به ندیدنو نشنیدن میزنن تا کسایی که با گرفتن حقوقای دهها ملیونی چشم شون رو روی حقایق بستن همه اینا در کثافت کاریای بارتمگوه شریکن و خیلی بهتره تا دیرتر نشده به وجدان خفته خودشون رجوع کنن ... تا دیرتر ازین نشده ...


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
یعنی در حد روحانی با وقاحت دروغ میگه.


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۰۴)
 
jamshid27
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
انتخابات هیات مدیره بارسا در تابستون 2020 در راهه و این قضیه که مسی می تونه تو تابستون بره یه بازی جدید از بارتمگوهه ه ه تا بتونه با توسل به این حقه قدیمی (تمدید مسی )واسه خودش رای بخره (تا حالا به این موضوع توجه کردین که چرا قرارداد مسی طوری تنظیم شده که دقیقا" 2 ماه قبل از انتخابات تموم می شه؟ !! )....یعنی بعدا" بیاد بگه مسی داشت میرفت من نگه اش داشتم.... و نیمارم واسه همین قضیه امسال نخرید. در واقع نیمارو هم گذاشت تو آب نمک تا تابستون قبل از انتخابات بخرتش و با قرارداد جدیدی هم که با مسی تو تابستون میبنده کاملا" ریاست خودشو برا یه دوره 6 ساله دیگه بیمه کنه... ببین این آدم اگه بشه اسمشو آدم گذاشت چقد چقد حرومزاده اس واقعا" .... وقتی میگن سیاست کثیفه یعنی این.


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۵۴)
 
jamshid27
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
میون این همه خبرای بد یه خبر خوب ... یاد یاران داره تبدیل میشه به جمع یاران .... هر چن مطمئنم اینم یه پلیتیک تازه اس از بارتمگوه برا خریدن آرای اعضا باشگاه برا انتخابات ریاست بارسا تو تابستون آینده.. بخونین ببینین کی داره میاد... مشاهده لینک


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۴۹)
 
gubriyas
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
نقل قول
marzeg نوشته:

یعنی تابستان سال بعد دوباره اخبار نیمار شروع میشه؟ 😫😥😭😭

پائین توضیح دادم دوست عزیز


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۷:۰۲)
 
gubriyas
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
طبق قانون جدید فیفا برای حمایت از آزادی عمل بازیکن ها، هر بازیکنی که سه سال تو یه تیم باشه میتونه بدون رضایت باشگاه فعلیش به هر تیمی که میخواد بره فقط تیم مقابل باید رقم باقی مونده قرارداد اون بازیکن رو پرداخت کنه
نیمار چون تابستون سال دیگه سومین سال حضورش تو پاریس میشه، بارسا میتونه با رقمی اگه اشتباه نکنم حدود 170 میلیون نیمار رو بخره و به بارسا بیاره، نه ناصر الخلیفی و نه هیچ قرارداد و قانون دیگه ای نمیتونه جلوی این انتقال رو بگیره فقط کافیه بازیکن بخواد که نیمار میخواد و بارسا هم 170 میلیون رو بده که بارسا هم تابستون آینده این رقم رو میده و به راحتی نیمار میاد بارسا فصل بعد
البته بنده اصلا با اومدن نیمار موافق نیستم بنا به هزاران دلیل
ولی خب این اتفاق یقینا با توجه به حمایت مسی و سوارز و پیکه خواهد افتاد و والورده هم این آخرین فصلش خواهد بود مگه این که بارسا قهرمان اروپا بشه چه لیگ قهرمانان و چه لیگ اروپا


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۶:۵۸)
 
marzeg
پاسخ به: بارتمئو: ما نام هیچ بازیکنی را برای معاوضه با نیمار مطرح نکردیم
یعنی تابستان سال بعد دوباره اخبار نیمار شروع میشه؟ 😫😥😭😭


شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ (۱۲:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!