به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرانسه ۳-۰ آندورا؛ کلمنت لنگله و اولین گل ملیملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳:۲۱) (۸۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کلمنت لنگله و آنتوین گریزمن هر دو در مصاف دیروز تیم ملی فرانسه مقابل آندورا، که در چارچوب بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ برگزار شد، حضور داشتند. در این خبر گزارش کوتاهی از عملکرد این دو آبی و اناری پوش را در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرانسوی‌ها با کسب پیروزی ۳-۰ در این دیدار، صدرنشین گروه H رقابت‌ها باقی ماندند. در این بازی لنگله اولین گل ملی خود را به ثمر رساند در حالی که متاسفانه گریزمن برای دومین بار در یک بازی ملی، پنالتی‌اش گل نشد.

با این حال گل دوم فرانسه حاصل همکاری مشترک این دو یار آبی و اناری خروس‌ها بود؛ در دقیقه ۵۲ بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب گریزمن شد و او با ارسال توپ برای لنگله شرایط گلزنی را برایش فراهم کرد. لنگله نیز توپ دریافتی را با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.


گریزمن اما اگر چه این فرصت را داشت که در دقیقه ۲۷ بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کند اما در کمال ناباوری نتوانست نام خود را روی اسکوربرد ثبت کند - این دومین پنالتی‌ای‌ست که طی ۴ روز گذشته از دست می‌دهد.

نکته مهم دیگر اینکه هر دو ستاره بارسلونا تمام ۹۰ دقیقه را برای فرانسه بازی کردند. به این ترتیب گریزمن و لنگله در تمام بازی‌های این فصل، هم برای تیم باشگاهی و هم برای تیم ملی خود، به طور کامل بازی کرده‌اند. حال هر دو به اسپانیا باز می‌گردند تا برای حضور در مصاف شنبه شب بارسا با والنسیا آماده شوند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرانسه ۳-۰ آندورا؛ کلمنت لنگله و اولین گل ملی
لنگله خوبه ولی سوختن اومتیتی واقعا قابل تصور نیست...


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳:۲۷)
 
jamshid27
پاسخ به: فرانسه ۳-۰ آندورا؛ کلمنت لنگله و اولین گل ملی
لنگله باید از فرصت بدست اومده برا فیکس بازی کردن همزمان تو بارسا و تیم ملی نهایت استفاده رو ببره و با از بین بردن نقطه ضعفهاش (ضعف در جاگیری و کندی در زدن ضربات اول ) بتونه به ثبات برسه و نوسان نداشته باشه تا بازم تو هر 2 تا تیم فیکس بازی کنه. هر چن همچنان معتقدم دفاع شش دانگی نیس و مدیرای بارسا با نخریدن یه دفاع وسط بزرگ اشتباه بدی کردن... فصل طولانیه و بنظرم دفاع وسط پاشنه آشیل این بارساس


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۹:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!