به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنسو فاتی و ارزش ۲۵ میلیون یورویی در بازار نقل و انتقالاتنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ (۹:۴۳) (۶۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با وجود سن و تجربه کمی که دارد، آنسو فاتی در حال حاضر ۱۷مین بازیکن گران‌ قیمت بارسلونا محسوب می‌شود. در این خبر بیشتر در مورد این بازیکن ۱۶ ساله خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مهاجم در کنار جونیور فیرپو که مانند او در همین تابستان از رئال بتیس به نیوکمپ آمد، با ارزشی معادل ۲۵ میلیون یورو، ۱۷مین بازیکن گراق قیمت تیم بارسلوناست. بعد از این دو، بازیکنانی چون آرتور ویدال با ۱۵ میلیون یورو قرار گرفته‌اند.

بالاتر از فاتی و فیرپو نیز کارلس آلنیا با ارزشی معادل ۳۰ میلیون یورو ایستاده است. نام جرارد پیکه و ایوان راکیتیچ - با قیمت ۳۵ میلیون یورو - قبل از همه این بازیکنان در لیست گران‌ترین‌های بارسلونا به چشم می‌خورد.

در بین آبی و اناری پوشان اما ۳ بازیکن هستند که ارزشی معادل و یا بیش از ۱۰۰ میلیون یورو دارند؛ لئو مسی با ۱۵۰ میلیون یورو، گریزمن با ۱۳۰ میلیون و عثمان دمبله با ۱۰۰ میلیون ارزشمند‌ترین بازیکنان بارسا می‌باشند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: آنسو فاتی و ارزش ۲۵ میلیون یورویی در بازار نقل و انتقالات
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اگه ارنستوی دانا با خاک کوچه هم قیمتش نکنه خوبه.

فعلا" که دکتر اولین قدمو در راه نابود کردنش برداشته... به جای اینکه اجازه بده این بچه اول برا تیم بی بارسا بازی کنه بعد کم کم و با کسب تجربه بیشتر و کمی سختی کشیدن به تیم اصلی برسه تا قدر این پیرهنو در آینده بدونه.. اومده یه کاره سریع بدون طی کردن مراحل آوردتش تیم اصلی... اونم در حالیکه چون هنوز 18 سالش نشده هنوز باهاش قراردادی هم بسته نشده...تجربه نشون داده بازیکنی که راحت به یه چیزی میرسه راحتم از دستش میده... بهتر بود مدیرای بارسا اجازه میدادن تا 14 ماه دیگه که ایشون 18 ساله میشد تو تیم جوانان و بی بارسا میموند اونوقت بعد از بستن یه قرارداد محکم با بند فسخ بالا ایشونو تزریق میکردن به تیم اصلی...نه اینکه این جوری یه جونو هوائی کنن الان دیگه خدام حریف فاتی نمی شه چون دیگه به تیم بی و جوانان بر نمی گرده اگرم سرب سرش بذارن چون قراردادی هم نداره ول می کنه میره یه تیم دیگه...


پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ (۱۶:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنسو فاتی و ارزش ۲۵ میلیون یورویی در بازار نقل و انتقالات
اگه ارنستوی دانا با خاک کوچه هم قیمتش نکنه خوبه.


پنج‌شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ (۱۲:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!