به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلنیا و اعتراض به فرصت کم بازی‌اش تحت نظارت ارنستو والوردهمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۹:۳۰) (۵۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کارلس آلنیا در آخرین مصاحبه خود درباره نیمکت نشینی‌اش در این فصل صحبت کرده و گفته دلیل آن را درک نمی‌کند. در این خبر نقل قول‌های او در این مورد را مطالعه خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این هافبک آبی و اناری پوش در بازی افتتاحیه لیگ مقابل اتلتیک بیلبائو حضور داشت اما در نیمه دوم تعویش شد و از آن پس، دیگر برای تیمش به میدان نرفت.

با اینکه آلنیا در وقفه بازی‌های ملی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا حضور داشت اما ترجیح داد در مصاحبه خود در مورد وضعیتش در تیم باشگاهی‌اش صحبت کند و از تاثیرات آن رو خودش بگوید.

«هیچ توضیحی برای من وجود ندارد که چرا بعد از بازی مقابل بیلبائو، کنار گذاشته شدم. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد در (ترکیب) تیم نباشد. این تصمیمی‌ست که سرمربی می‌گیرد و واضح است که روی بازیکن تاثیر می‌گذارد. من این امکان را می‌بینم که بتوانم برای جایگاهی در ترکیب ۱۱ نفره تیم بجنگم. به نظر من همه ما که در تیم هستیم، باید مهم باشیم. ۱۰۰ درصد مطمئنم که می‌توانم شرایط را تغییر دهم. من می‌خواهم در بارسا موفق شوم».


«خوشحالم که راکیتیچ در تیم ماند. رقابت باعث پیشرفت و بهتر شدن ما می‌شود. به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم‌. شروع فصل‌های لالیگا آسان نیست. ما امتیازی که می‌خواستیم را کسب نکردیم. پیروزی در ورزشگاه‌های خارج از خانه خیلی سخت است. اما این تازه شروع کار است».

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد آلنیا باید برای متقاعد کردن ارنستو والورده در مورد توانایی‌هایش تلاش کند. او طی دو بازی اخیر بارسلونا در ترکیب تیم نبوده‌است. روز گذشته نیز شایعاتی مبنی بر احتمال خروج او در پایان تابستان و پیوستنش به رئال بتیس مطرح شد‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلنیا و اعتراض به فرصت کم بازی‌اش تحت نظارت ارنستو والورده
چطور جرات می کنی تدبیر دکتر رو زیر سوال ببری؟


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۲۳:۲۴)
 
jamshid27
پاسخ به: آلنیا و اعتراض به فرصت کم بازی‌اش تحت نظارت ارنستو والورده
این 3 بازی نشون داد که خیلی بهتره که روبرتو به همون دفاع راست منتقل شه تا مجالی هم به هافبکای فانتزی تیمم داده شه این جوری با همین 6 تا ( راکیتیچ، بوسکتس ،آلنیا، ملو ، دی یانگ ، ویدال) + یه هافبک فوق العاده با استعداد بنام ریکی پویگ نیاز تیم جبران میشه به شرطی که مصدوم نشن و البته یه مربی فهیم و باشعور فوتبالی بالا کنار این بازیکنا داشته باشیم که متاسفانه ازین آخری بی بهره ایم والا هر کس دیگه ای بود ازین هافبکای تیم بازی های خیلی بهتری می گرفت


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ (۲۰:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!