به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ خرانادا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۳:۵۳) (۳۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در جریان بازی‌های هفته پنجم لالیگا، این دو تیم آندولسی و کاتالانی در ورزشگاه جدید لوس کارمنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید در این خبر آورده شده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از تساوی ۰-۰ مقابل دورتموند در روز نخست دور گروهی لیگ قهرمانان، حال بارسلونا مجدداً به بازی‌های لیگ برگشته و باید مقابل خرانادا صف آرایی کند. این تیم آندولسی بعد از دو فصل به لالیگا بازگشته و تا اینجای فصل نیز آمار خوبی ثبت کرده است.

بین دو بازی پیش روی بارسا، که اولی مقابل خرانادا و دومی مقابل ویارئال برگزار خواهد شد، بی‌تردید این بازی نخست است که برای آبی و اناری پوشان از اهمیت بالاتری برخوردار است، چرا که در این دیدار به دنبال کسب اولین برد خارج از خانه خود در لالیگای ۲۰۱۹/۲۰ هستند.


با توجه به خبرهای خوبی که این چند روز از بازگشت بازیکنان کلیدی تیم منتشر شده، حال می‌توان امیدوار بود که بارسا بتواند رکورد ۶ پیروزی پیاپی در برابر خرانادا را افزایش دهد - در این ۶ بازی بارسا ۲۱ گل زده و ۲ گل دریافت کرده است. انتظار می‌رود جو فوق‌العاده‌ای بر این بازی حاکم باشد.

آمار مهم

لوئیز سوارز که در آخرین بازی فصل ۲۰۱۵/۱۶ در ورزشگاه لوس کارمنس هت تریک کرد و بارسا در همان جا قهرمان لیگ شد، در مجموع رکورد ۵ گل زده مقابل خرانادا را در کارنامه دارد - هر ۵ گل در بازی‌های خارج از خانه به ثمر رسیده‌اند.

خرانادا با ۹ گل زده در ۴ بازی، سومین تیم برتر لالیگای فصل جاری‌ از این حیث است. ویارئال با ۱۰ گل زده دوم و بارسا با ۱۲ گل در جایگاه نخست این لیست قرار دارند.

عملکرد دو تیم در لالیگا

خرانادا: تساوی، باخت، برد و برد (۷ امتیاز)
بارسلونا: باخت، برد، تساوی و برد (۷ امتیاز)

لیست بارسا

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، ملو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، گریزمن، روبرتو، دی یونگ، ویدال، فیرپو، پرز، فاتی.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
من موندم اگه از بین پیکه و لنگله یکی شون مصدوم یا اخراج شه کی میخواد بجاش بازی کنه؟ لابد تودیبو ؟؟؟!!! خدایی بیبنین نفهمی تا کجا... که مدیرای بارسا به این درک نرسیدن که ما به 2 تا دفاع وسط عالی نیاز داریم تا مشکلاتمون برطرف شه و حداقل تیممون به یه بالانس مناسبی تو همه خطوط برسه... مدیرای نا لایق بارسا پارسال با خرید تودیبو فک کردن که دارن سرمایه گذاری می کنن برا آینده ، در صورتی که آینده دفاع وسطمون همین جا تو لاماسیاس ، چومی یه دفاع وسط عالیه که فقط توجه ومیدون دادن لازم داره... حیف اون 4.5 ملیون یورویی که برا تودیبو هزینه شد در صورتی که جنازه چومی هم از تودیبو بهتره....حالا اینقد چومی رو هم پشت خط نگه میدارن تا وقتی 21-22 ساله شد اینم مث خیلیای دیگه ول کنه بره یه تیم دیگه بازی کنه... خدایی اگه بارسا یه صاحاب سلاری داشت این مدیرای بارسارو ب جرم خیانت در امانت دادگاهی می کردن... ب امید اون روز....


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۲۰:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
خدا رو شکر مسی رسید و گرنه ارنستوی کبیر جلو خرانادا هم یه گندی بالا می آورد.


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ (۱۸:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!