به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs ویارئالپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۳۸) (۳۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت ایران) بارسلونا میزبان ویارئال خواهد بود. با توجه به عدم کسب پیروزی در دو بازی اخیرشان، کاتالان‌ها به امید اینکه بتوانند با بازگشت به نیوکمپ یک بار دیگر طعم برد را بچشند، وارد این بازی خواهند شد‌. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

عثمان دمبله بعد از اتمام مصدومیتی که بیش از یک ماه به طول انجامید به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشت. ایوان راکیتیچ، واگه و پرز برای این بازی از لیست والورده خط خوردند اما این بار شاهد بازگشت کارلس آلنیا خواهیم بود. آنسو فاتی این بار هم توسط سرمربی فراخوانده شد. اومتیتی و آلبا همچنان مصدوم هستند‌.

لیست بارسا بدین شرح است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، بوسکتس، تودیبو، ملو، سوارز، مسی، دمبله، نتو، لنگله، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، فیرپو و فاتی.


در این فصل مسی هرگز از ابتدا به میدان نرفته است و اگر امشب در ترکیب نخست والورده قرار بگیرد، اولین تجربه‌اش خواهد بود. مصاف با ویارئال همچنین ۴۰۰مین بازی مسی در لالیگا خواهد بود، نقطه عطفی که تاکنون تنها دوناتو به آن دست یافته است. این مرد آرژانتینی در ۶ بازی اخیر خود مقابل ویارئال یا گلزنی کرده و یا پاس گل داده است‌

رقیب

ویارئال از سال ۱۹۹۸ که برای اولین بار در لالیگا حضور پیدا کرد تاکنون تنها دو بار به دسته پایین‌تر سقوط کرده است. اگر چه بیشتر فصل گذشته را در منطقه خطر جدول سپری کرد اما در نهایت توانست خود را نجات دهد و با جایگاه ۱۴م جدول در لالیگا ماندگار شود‌.

ویارئال از ۳ بازی نخست خود در لیگ تنها ۲ امتیاز کسب کرد اما توانست هر دو ۲ بازی اخیرش را با پیروزی به پایان برساند (۳-۰ در لگانس و ۲-۰ در خانه مقابل وایادولید).


تیم جدید ویارئال از بازیکنانی چون رائول آلبیول (که بعد از سپری کردن ۶ فصل به همراه ناپولی مجدداً به اسپانیا بازگشت)، مویی گومز (که از اسپورتینگ خیخون به این تیم آمده و تا به حال ۲ گل در لیگ به ثمر رسانده) و مهاجم جوان و آینده‌دار خاویر اونتیوروس (از مالاگا) تشکیل شده است.

برترین گلزن آن‌ها در این فصل مرد سابق اسپانیول، جرارد مورنوست که تاکنون ۵ گل زده و بعد از بنزما صدرنشین جدول گلزنان لالیگاست.

مانو تریگوئروس (تیم جوانان) و ژاوی کوئینتیا (بارسا ب) از آبی و اناری پوشان سابق این تیم هستند.

بازیکنانی با بیشترین بازی ملی: رائول آلبیول (اسپانیا، 52)، رامیرو فونز موری (آرژانتین، 24)، سانتی کازورلا (اسپانیا ، 78)، کارلوس باکا (کلمبیا، 52)، کارل توکو اکامبی (کامرون، 27) و زامبو آنگوئیسا (کامرون، 21).


مصاف‌های پیشین دو تیم

بعد از برد ۲-۱ در نیوکمپ در سال ۲۰۰۸، ویارئال طی ۲۲ بازی اخیر خود مقابل بارسا (لیگ و جام حذفی) نه در بازی‌های خانگی و نه خارج از خانه پیروز نشده است. کاتالان‌ها طی این مدت برد‌های پرگلی را مقابل ویارئال تجربه کرده‌اند (۵-۰ در ۲۰۱۱، ۴-۱ در ۲۰۱۷ و ۵-۱ در ۲۰۱۸).

فصل قبل بارسا به لطف گل‌های جرارد پیکه و آلنیا ۲-۰ در نیوکمپ این تیم را شکست داد. دومین بازی لیگ مقابل این تیم به تساوی ۴-۴ ختم شد. در آن بازی ویارئال ۲-۰ عقب بود اما با کامبکی باورنکردنی نتیجه را ۴-۲ کرد و سپس لوئیز سوارز و لئو مسی با گلزنی در دقایق تلف شده یک امتیاز دراماتیک را نسیب بارسا کردند.

آمار مهم

بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه این فصل عملکرد خارج از انتظار هواداران بوده اما در خانه پیروزی‌های پرگلی کسب کرده است. کاتالان‌ها در این فصل بتیس و والنسیا را ۵ گله کرده و ۳ امتیاز شیرین از هر دوی این بازی‌ها به دست آورده است.

بارسلونا و ویارئال با ۱۲ گل زده، از این حیث دو تیم برتر لالیگا تا اینجای فصل هستند. ویارئال همچنین به دنبال ثبت رکورد گلزنی در ۱۹ بازی اخیر لالیگایی خود می‌باشد.

نقطه نظرات والورده

بازی مقابل ویارئال همواره برای ما سخت بوده و آن‌ها بعد از فصل دشواری که پیش سر گذاشتند، این فصل را خوب شروع کردند. این بازیکنان سریع آن‌ها در خط حمله هستند که می‌توانند ما را به خوبی آزمایش کنند، اما آنها هافبک‌های خوبی هم دارند، مانند کازورلا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویارئال
ببینم امروز ویارئال چندتا میکنه توی پاچمون


سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویارئال
"بازی مقابل ویارئال همواره برای ما سخت بوده"

بازی راحتم مگه داشتی تو؟


سه‌شنبه، ۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!