به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۳ نکته‌ای که بارسلونا باید در مصاف با ختافه رعایت کندآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۰۰) (۴۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا بعد از ظهر امروز ماموریت مهمی دارد که باید آن را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ آبی و اناری‌ها اگر چه آخرین بازی خود در لالیگا را با پیروزی به فرجام رساندند اما در حالی وارد هفته هفتم رقابت‌های لیگ می‌شوند که هنوز در آرزوی کسب یک برد خارج از خانه مانده‌اند. بازی امشب بارسا و ختافه یک آزمون جدی‌ست، آزمونی که می‌تواند تعیین کننده قهرمانی و یا عدم قهرمانی بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لالیگا باشد. در این مقاله ۳ وظیفه جدی شاگردان والورده برای کسب ۳ امتیاز این بازی را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بار والورده بیش از هر زمانی تحت فشار است چرا که او نه تنها برای حفظ عنوان قهرمانی تیمش بلکه برای بقای خود در نیوکمپ خواهد جنگید.

بازی با ۲ وینگر

ختافه تیمی‌ست که با سیستم ۲-۴-۴ بازی و به طور گسترده از وینگر‌های خود استفاده می‌کند اما در برابر همین ساختار بسیار شکننده است‌. آن‌ها تا اینجای فصل ۷ گل دریافت کرده‌اند ( یک گل کمتر از بارسا) و اگر بارسلونا بتواند از اشتباهات آن‌ها بیشترین استفاده را کند، این آمار افزایش می‌یابد. بنابراین بازی با دو وینگر به جای یکی شانس بارسلونا برای به ثمر رساندن اولین گل را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. لوئیز سوارز یا گریزمن باید به عنوان مهاجم بازی کنند و دمبله و کارلس پرز به عنوان وینگر.


فشار فراوان

بارسلونا تیمی‌ست که تحت فشار بسیار آسیب پذیر است اما یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند آن‌ها را به برتری برساند اعمال فشار از همان ابتدای بازی‌ست. بارسلونا معمولاً از مالکیت بالای توپ استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از این روش می‌تواند ختافه را به ستوه آورد. با تحت فشار قرار دادن ختافه مالکیت بارسلونا افزایش خواهد یافت و حفظ آن، مقاومت میزبان را به شدت کاهش می‌دهد. بارسا همچنین باید توجه داشته باشد که ختافه بدترین سابقه انضباطی (23 زرد و ۱ قرمز) و بدترین دقت پاس (66.2) را تاکنون در لالیگا را داشته است.

دفاع یکپارچه


بارسلونا اغلب در برابر شوت‌های بلند شکننده و محکوم به دریافت گل است؛ ایرادی که واقعاً شرم‌آور است. بازیکنانی چون لورن مورون و سانتی کازورلا بهره کافی را از فضای خالی بین دفاع و خط میانی برده و به گل رسیده‌اند. این مشکل می‌تواند ناشی از ناتوانی تیم در تغییر رویکردش به فاز دفاعی یکپارچه بعد از لو دادن توپ باشد. این تیم ۲۹ گل در سال ۲۰۱۷ و ۳۶ گل در ۲۰۱۸ دریافت کرده است، آماری که نشان می‌دهد عملکرد بارسا در دفاع واقعاً افتضاح بوده است. این خط دفاعی باعث شده تیم تحرک خود را از دست بدهد. بارسلونا باید اولین کلین شت لالیگایی خود را امروز ثبت کند. دفاع یکپارچه ضروری‌ست و این چیزی‌ست که بارسا بابد انجام دهد چرا که به محض از دست دادن توپ، تیم حریف به آن‌ها حمله می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: ۳ نکته‌ای که بارسلونا باید در مصاف با ختافه رعایت کند
ان شاءالله که باعث بشه این بشر از بارسا اخراج بشه


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!