به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اینترپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۱۹) (۵۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها امشب، در روز دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان صدرنشینان سری آ خواهند بود. هر دو تیم در حالی وارد این بازی خواهند شد که به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌ها هستند. هر آنچه لازم است در مورد مصاف امشب بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیوکمپ امشب ساعت ۲۲:۳۰ میزبان یکی از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود، در حالی که کاتالان‌ها به دنبال حفظ روند خوب عملکرد خود مقابل آبی و مشکی‌ها هستند. طی ۹ بازی اخیر این دو تیم، بارسلونا هرگز شکست نخورده است (آخرین شکست‌ آن‌ها به آوریل ۲۰۱۰ در ورزشگاه سن سیرو باز می‌گردد که با نتیجه ۳-۱ به سود میزبان خاتمه یافت).

اولین پیروزی

هر دو تیم به دنبال کسب اولین پیروزی خود در گروه F (مرگ) لیگ قهرمانان ۲۰۱۹/۲۰ هستند؛ بازی نخست بارسا با تساوی بدون گل مقابل دورتموند به پایان رسید و شاگردان آنتونیو کونته نیز در سن سیرو با اسلاویا پراگ به تساوی ۱-۱ رسیدند.

وضعیت رقیب

سرمربی: آنتونیو کونته
برترین گلزن: لوکاکا و سنسی (۳ گل)
آبی و اناری پوش سابق تیم: الکسیس سانچز
فرم فعلی در لیگ: ۶ بازی، ۶ برد
جایگاه در جدول: صدرنشین

شکست ناپذیر در نیوکمپ

نیوکمپ اکنون قلمروی شکست ناپذیر بارسا محسوب می‌شود؛ این تیم از می‌۲۰۱۳ تاکنون در هیچ یک از بازی‌های اروپایی خود در این ورزشگاه شکست نخورده است - آخرین شکستشان هم به بازی مقابل بایرن مونیخ برمی‌گردد. بیش از ۶ سال است کاتالان‌ها اقتدار خود را در نیوکمپ حفظ و در این مدت ۲۹ برد و ۳ تساوی کسب کرده‌اند.

آمار و ارقام

• اینتر در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود در نیوکمپ شکست خورده است. تنها برد آن‌ها به سال ۱۹۷۰ در رقابت‌های فیرز کاپ باز می‌گردد.

• لیونل مسی طی ۱۷ بازی اخیر خود مقابل تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان، در به ثمر رسیدن ۱۵ گل بارسا نقش داشته است (۱۲ گل و ۳ پاس گل).

• فصل قبل بارسا در نیوکمپ اینتر را ۲-۰ شکست داد و سن سیرو ۱-۱ به تساوی رسید.

• اینتر در گلزنی در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل بارسا اغلب ناکام بوده است. آن‌ها طی ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خود نتوانستند این کار را انجام دهند - بیش از هر رقیب دیگری در رقابت‌های اروپایی.

• بارسلونا نتوانسته طی ۲ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان گلزنی کند و اما در طول تاریخ این ناکامی هرگز به ۳ بازی نکشیده است.

اخبار دو تیم

ارنستو والورده برای این بازی اومتیتی و آلبا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. آنسو فاتی نیز شرایطی مشابه دارد.

مسی و دمبله هر دو سلامت جسمی خود را به طور کامل به دست آورده و در لیست والورده حضور دارند.

لیست بارسا بدین شرح است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، ملو، سوارز، مسی، دمبله، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، فیرپو و پرز.

اینتر میلان تنها یک مصدوم دارد که وضعیتش جدی و نگران کننده است: روملو لوکاکا مهاجم‌ بلژیکی تیم که در همین تابستان از منچستر یونایتد خریداری شد. او دچار مصدومیتی ماهیچه‌ای شده و به همراه تیم به اسپانیا سفر نکرده است.

صحبت‌ مربیان و بازیکنان

سرمربی اینتر، آنتونیو کونته

این هفته برای ما هفته مهمی است. ما با بارسا و سپس یووه رو به رو خواهیم شد. هیچ کس قصد ندارد در این بازی‌ها ببازد یا مساوی کند. ما اینجاییم تا پیروز شویم؛ چه زمان خوبی برای بازی با بارسا باشد چه بد. من نمی‌دانم اما بارسا وقتی بازی می‌کند بدون در نظر گرفتن فراز و نشیب‌ها، بازی خود را تحمیل می‌کند. فردا ما باید خود را برای رویارویی با بارسا آماده کنیم، با مسی و یا بدون مسی.

مهاجم بارسا، آنتوین گریزمن

کونته سرمربی بزرگی‌ست، کسی که می‌تواند به طور فنی بهترین خروجی را از تیم خود بگیرد و همواره نتایج خوبی نصیبش می‌شود، چه با تیم ملی و چه با تیم باشگاهی. لیگ قهرمانان جامی‌ست که هر کس آرزوی - فتح کردن - آن را دارد، من جام‌های زیادی کسب کرده‌ام اما - اکنون - هدف و آرزویم کسب این جام است. امیدوارم امشب، شب جذابی برای ما باشد و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مدافع بارسا، لنگله

لیگ قهرمانان همواره آزمون خوبی‌ست. و به ویژه با اینتر، تیمی که فصل خیلی خوبی را تا اینجا سپری کرده است. خوشایند است که خودمان را در این رقابت می‌بینیم‌. بازی با اینتر اولین بازی لیگ قهرمانان ما در نیوکمپ است و دومین حریف ما بعد از تساوی با دورتموند. (آن بازی) احساس ناخوشایندی داشت. ما یک امتیاز گرفتیم و من فکر می‌کنم می‌توانیم بیش از این کسب کنیم.

مهاجم سابق بارسا و فعلی اینتر، الکسیس سانچز

وقتی به اینجا آمدم، آن‌ها می‌گفتند این بارسا، بهترین بارسای تاریخ است. در آن بارسا مسی،‌ گواردیولا، ژاوی و اینیستا و البته پویول حضور داشتند. او کامیتان باورنکردنی‌ای بود، بهترین کاپیتانی که تاکنون داشته‌ام. ما باید تمام شانس‌های ممکن را از آن‌ها سلب کنیم. من با منچستر یونایتد هم در اینجا حضور داشتم و ۳ یا ۴ شانس مسلم را از دست دادیم. اگر به آن‌ها یک فرصت بدهید، گل می‌زنند و پیش از اینکه خودتان بفهمید ۳-۰ عقب افتاده‌اید.

مهاجم سابق بارسا و اینتر، ساموئل اتوئو

بارسا تیمی بود که در آن توانستم کاری کنم که میلیون‌ها کودک آفریقایی این رویا را داشته باشند که هر چیزی ممکن است. اینتر هم این را تایید کرد. دو سه‌گانه پیاپی به همراه دو تیم مختلف. مردم به من می‌گفتند به ایتالیا نروم چرا که ممکن است سیاه پوستان در آنجا با مشکلاتی مواجه شوند اما من همه آن توصیه‌ها را نادیده گرفتم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Frédéric.Chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
کاش همون نتیجه حداقلی رو هم نگیره تا شرش کنده شه.


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۲۳:۲۲)
 
gubriyas
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
بارسا حقیقتا یه تیم به شدت معمولی و متوسط شده
خیلی شکننده و آسیب پذیر و ترسون و لرزون بازی میکنن
اصلا هماهنگی ندارن
اصلا نمیتونن توپ رو بچرخونن
اصلا نمیتونن کار تیمی کنن و همدیگه رو چرا نمیتونن تو زمین پیدا کنن اینا
یعنی چی واقعا


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۲۲:۵۹)
 
gubriyas
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
این چه وضعشه واقعا
بازی هنوز شروع نشده بارسا یکی خورده
من جدا دوس دارم بارسا حذف شه
حتی چهارم شه با خفت و حقارت
شاید در این صورت بارتومگوه و عنورده اخراج شن


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۲۲:۵۷)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
2 ب 1 می بریم: گریزمن و سوارز


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۲۲:۰۸)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
بازم میگم با ادامه این روند ضعیف شک نکنید نتایج بد تو خونه حریفان ، بزودی به نیوکمپ هم سرایت خواهد کرد ما با این مدیرو مربی به جایی نمی رسیم


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر
از الان میشه انتظار یه بازی خواب آور و یه برد شانسی با حداقل نتیجه رو داشت...


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۳ کاربر آنلاین است. (۴۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!