به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۲۳) (۵۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


روز گذشته، ریاست باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا مارتمئو، طی سخنرانی‌ای در مورد مسائل مختلف پیرامون باشگاه سخن گفت که در این خبر به تشریح نقل قول‌های او خواهیم‌ پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او سخنرانی خود در مجمع ۲۰۱۹ باشگاه را این گونه آغاز کرد: «ما وقتی به پیروزی می‌رسیم، می‌گوییم "فراتر از یک باشگاه" هستیم اما طی سال‌هایی که از شکست و عدم موفقیت رنج می‌بردیم نیز از این عبارت، به عنوان یک عبارت توجیهی استفاده کردیم. می‌گوییم "فراتر از یک باشگاه" زیرا باشگاه متفاوتی هستیم که ۱۴۰۰۰۰ عضو دارد که در تصمیم گیری‌های بزرگ نقش دارند».

«می‌گوییم "فراتر از یک باشگاه" هستیم بخاطر این که لاماسیا را داریم، بخاطر سبک بازی‌مان، بخاطر این که باشگاه‌های ورزشی‌ بانوان‌مان در حال پیشرفت هستند. ما می‌گوییم "فراتر از یک باشگاه" هستیم تا احساس و ارزش‌های خودمان را توضیح دهیم، زیرا ما نماینده یک شهر و یک کشور هستیم. کسانی هم هستند که از "فراتر از یک باشگاه" به عنوان انتقاد به مدیریت باشگاه استفاده می‌کنند و می‌گویند بارسا دیگر "فراتر از یک‌ باشگاه" نیست. آن‌ها نیز دیدگاه قابل احترامی دارند».

او افزود: «امروز، شعار "فراتر از یک باشگاه" کاملاً معتبر و اثبات شده بر اساس واقعیت است و با این حقیقت در سراسر جهان شناخته و پذیرفته شده است». پس از پایان این بخش از صحبت‌هایش، هواداران یک به یک شعار "فراتر از یک باشگاه" را سر دادند.

اولین موردی که بارتمئو طی صحبت‌های خود به آن اشاره کرد، مربوط به طبیعت پیروزی طلب باشگاه بود که به طور خاص از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و با ۳۴ قهرمانی (که ۲۲ تای آن‌ها در دوره مدیریت جدید باشگاه بدست آمد) تاکنون ادامه دارد. سپس بارتمئو، یاد تیتو ویلانووا را زنده و اعلام کرد که باشگاه در حال آماده‌سازی یک مستند در مورد اوست.

او همچنین در مورد قدرت اقتصادی باشگاه صحبت کرد: «در این مورد تنها زمانی صحبت می‌شود که عملکرد خوبی نداریم. اما اکنون من می‌خواهم بگویم که شرایط (در حوزه اقتصادی) خوب پیش‌ می‌رود. حقیقت این است که ما باشگاهی هستیم که بیشترین درآمد را در جهان ورزش داریم». این بخش از صحبت‌های بارتمئو می‌تواند یادآور وقایع ۱۹ سپتامبر باشد، زمانی که باشگاه بودجه‌ای را ارائه کرد که مبتنی بر درآمدی بیش از یک بیلیون یورو در سال بود.

بارتمئو در این مورد نیز توضیح داد: «ما با قدرت خود توانسته‌ایم پروژه اسپای بارسا را ارتقا دهیم؛ پروژه‌ای که تقریباً ۸۰ میلیون یورو تاکنون روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و در حال حاضر اولین بخشی از آن که به طور کامل در دسترس است، ورزشگاه یوهان کرویف است».

مدیر عامل باشگاه بارسلونا تاکید زیادی بر بُعد ابتکاری باشگاه داشت: «ما در زمینه‌های دیگر هم پیشگام هستیم‌. برای مثال امروز در صنعت ورزش مرجعی برای تعهد خود هستیم، تعهد به نوآوری؛ مسیری که از مرکز نوآوری بارسا می‌گذرد».

او همچنین خاطر نشان کرد که بارسلونا ۲۹ نوامبر ۱۲۰ ساله شدن خود را جشن خواهد گرفت؛ و افزود که باشگاه: «مستقل از قدرت‌های سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای» وارد این دوره از تاریخ خود خواهد شد.

بارتمئو در عین حال همبستگی موجود در باشگاه را یک حقیقت بی‌چون و چرا دانست و گفت: «ما از طریق بنیاد باشگاه، کارهای خود را بر روی سه خط استراتژیک گسترده متمرکز کرده‌ایم: جلوگیری از خشونت، شمول اجتماعی و دسترسی به آموزش».


تعهد باشگاه به هویت خود، ششمین مطلبی بود که بارتمئو به آن اشاره کرد و با شعار "فراتر از یک باشگاه" ارتباط داشت: «ما در شرایط پیچیده‌ای زندگی می‌کنیم، اما من اطمینان دارم که در دفاع از کشور، دموکراسی، آزادی بیان و حق تصمیم‌گیری اقدام کرده‌ایم که بر سه اصل گفتگو، احترام و ورزش مبتنی‌ست».

در این بخش از صحبت‌هایش، بارتمئو از فرصت استفاده کرد تا به دفاع از مدیر عامل سابق باشگاه، ساندرو راسل برآید: «او کسی‌ست که به دلیلی غیر قابل توجیه ۲ سال محکوم به حبس شد».

به عقیده بارتمئو، به دلیل همه مطالب ذکر شده: «بارسا امروز موفق‌تر، به لحاظ اقتصادی قوی‌تر، نوآورتر و متعهد‌تر است».


او در ادامه در رابطه با دو چالش اصلی پیش روی بارسلونا صحبت کرد: تکامل از یک نسل قهرمان به نسلی دیگر و تکمیل پروژه اسپای بارسا. وی همچنین هشدار داد: «هیچ کدام از پروژه‌ها نمی‌تواند قبل از سال 2021 تكمیل شود و هر دو این‌ها نیازمند حضور و فعالیت ما در دوره بعدی‌ست».

بارتمئو همچنین بر نیاز به: «ادامه بازسازی تیم برای کسب اطمینان از رشد طبیعی یک نسل». تاکید کرد. اتفاقی که طی سال‌های اخیر رخ داده تا با بحران از دست دادن بازیکنان کلیدی‌ای مانند پویول، والدس، ژاوی و اینیستا مبارزه کند. در این زمینه او اهمیت خرید بازیکنانی چون گریزمن و دی یونگ را یادآور شد و حضور بازیکنانی چون آنسو فاتی، کارلس پرز و ریکی پویگ را برای آینده تیم، گزینه‌های خیلی خوبی دانست.

در انتهای صحبت‌هایش در مورد اسپای بارسا، بارتمئو اعلام کرد: «ما در حال حاضر در حال مشخص کردن ساختار تأمین مالی سایر کارها هستیم». به محض این كه این اتفاق بیفتد، مجمع جدیدی برای توضیح روند پروژه تشکیل خواهد شد که جزئیات را ارائه می‌دهد و آن را به مرحله رای‌گیری خواهد فرستاد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ALEXMASON
پاسخ به: بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر است
حقیقتش حوصله خوندن حرفای این بنده خدا رو نداشتم😂😂
شرمنده


سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۰۹)
 
AMIR_SH
پاسخ به: بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر است
حرووووووووووووووووووووم😡😡😡😡😡


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۱:۳۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر است
هیچ کدام از پروژه‌ها نمی‌تواند قبل از سال 2021 تكمیل شود و هر دو این‌ها نیازمند حضور و فعالیت ما در دوره بعدی‌ست».

ای روت رو برم بشر،تهدید هم میکنی


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۰:۱۵)
 
Mahsamanoochehri
پاسخ به: بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر است
این مردک و دار و دسته نحسش با کلی وعده و وعید راجب بازسازی نیوکمپ تونستن انتخابات قبلی رو پیروز بشن،تا اونجایی که می دونم قرار بود تا سال2021 کار بازسازی تموم بشه ولی دریغ از یه اپسیلون پیشرفت...حالا دوباره با وعده و وعید می خوان انتخابات بعدی رو هم پیروز بشن...می ترسم از اون صد و خورده ای هزار عضو ابله🤦‍♀️


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۸:۱۱)
 
jamshid27
پاسخ به: بارتمئو: امروز بارسا موفق‌تر است
وقتی میگم این فاسد هر کاری برا بقا خودش در راس باشگاه میکنه بیخود نمی گم خوب به این قسمت از حرفاش توجه کنین : او در ادامه در رابطه با دو چالش اصلی پیش روی بارسلونا صحبت کرد: تکامل از یک نسل قهرمان به نسلی دیگر و تکمیل پروژه اسپای بارسا. وی همچنین هشدار داد: «هیچ کدام از پروژه‌ها نمی‌تواند قبل از سال 2021 تكمیل شود و هر دو این‌ها نیازمند حضور و فعالیت ما در دوره بعدی‌ست»... یعنی رسما میگه اگه میخواین تکمیل پروژه ها و تغییر نسل بازیکنا به خوبی انجام شه باید تو تابستون بعدی به من رای بدین... یعنی اومده مجمع سالیانه بارسارو تبدیل کرده به تبلیغات برا انتخاب خودش تو تابستون آینده ، که ایشالا عمرش کفاف نده و خبر مرگش هر چه زودتر از طریق همین سایت اعلام شه ..... ایشون حرافترین و فاسدترین مدیر تاریخ بارساس که خیانتهای بیشماری به باشگاه محبوبمون کرده.... به امید محاکمه شدنش به جرم خیانت در امانت


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۸ (۱۶:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!