به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تداوم درخشش ریکی پویگلاماسیا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۸ (۲۲:۳۴) (۶۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در بازی این هفته بارسا ب با اوریهلا، بازیکنان حریف برای متوقف کردن این آبی و اناری پوش جوان چاره‌ای جز خطا کردن روی او نداشتند. به بهانه همین عملکرد خوب، در این خبر بیشتر با ریکی پویگ آشنا خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این، ورژنِ تکامل یافته ریکی پویگ است؛ همان چیزی که ما از آلنیا در آخرین فصل حضورش در بارسا ب شاهد بودیم. به نظر می‌رسد او از مرکز زمین روی کل بازی تاثیر گذار‌ است.

در کنار جاندرو، مونچو و کویادو، به این جوان اجازه داده شده که بیشتر رو به جلو حرکت کند.

در همین خصوص گارسیا پیمینتا سرمربی تیم دوم بارسا اظهار داشت: «این دست بازیکنان سطح باورنکردنی‌ای دارند و اگر زمانی که شروع به بازی می‌کنند، راه درستی را انتخاب نمایند، اتفاقاتی مانند آنچه آن‌ها در نیمه نخست این بازی انجام دادند، رخ خواهد داد».


باید اعتراف کرد که با هر پاسی که ارسال می‌کرد، ریکی بالاتر از سطحی که اکنون در آن بازی می‌کند، به نظر می‌رسید.

در آغاز فصل، اولین هدفی که برای ریکی تعیین شد، اثبات توانایی‌اش در بازی‌های خارج از خانه بود، همانند توانایی‌ که در ورزشگاه یوهان کرویف از خود نشان داده است. گارسیا پیمینتا احساس می‌کرد بعضی رقبا و بعضی ورزشگاه‌ها متناسب با سبک بازی این بازیکن جوان نیستند. اما با گذشت زمان، ریکی توانایی خود را در ایجاد یک تفاوت اساسی در بازی‌ها اثبات کرد و تاکنون ۲ گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

حتی خطاهایی که بازیکنان حریف روی ریکی انجام داده‌اند تا او را از انجام بازی طبیعی خود باز دارند، تاثیری در روند بازی‌اش نداشته و این برای برخی از هم‌تیمی‌های پویگ در تیم اصلی که شاهد پیشرفت او هستند، تعجب برانگیز نیست.

با توجه به این که والورده برای انتخاب از بین هافبک‌های خود گزینه‌های بسیاری دارد و ظاهراً جایی برای او در تیم اصلی تعریف نشده است، این فصل می‌تواند فصل دشواری برای پویگ باشد. شایان ذکر است آلنیا در تلاش است تا فرصت بازی پیدا کند و راکیتیچ همچنان نیمکت نشین است.


والورده در ماه آگوست گفته بود: «او پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد اما ما بازیکنان زیادی در پست هافبک داریم. پویگ برای تیم دوم بازی خواهد کرد. این باعث پیشرفت او می‌شود، چرا که در این صورت می‌تواند به طور منظم بازی کند و برای حضور تیم اصلی نیز آماده باشد».

ریکی از این که برای رسیدن زمان اثبات خود منتظر آغاز جام حذفی‌ست، خوشحال است و تابستان نیز با ترک باشگاه به طور قرضی مخالفت کرد. او نمی‌خواهد برای هیچ باشگاه لالیگایی دیگری بازی کند و تنها خواسته او حضور در بارساست. همه این‌ها در حالی‌ست که بسیاری معتقدند بازی کردن او برای بارسا ب نمی‌تواند موجب پیشرفت او شود.

ریکی اکنون تنها یک هدف دارد و آن تثبیت جایگاه خود در تیم اصلی‌ست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
marzeg
پاسخ به: تداوم درخشش ریکی پویگ
این پویگ در کنار دی یانگ و ارتور باید مثلث خط هافبک ما برای 10 سال اینده باشه
تکرار مثلث ژاوی و اینیستا و بوسکتس میتونه به دست یک مربی توانمند(بعد از والورده) عملی بشه...


سه‌شنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۸ (۴:۲۵)
 
jamshid27
پاسخ به: تداوم درخشش ریکی پویگ
او نمی‌خواهد برای هیچ باشگاه لالیگایی دیگری بازی کند و تنها خواسته او حضور در بارساست... باریکلا آفرین به این همه تعصبو غیرت ، بارسا به همچین کسایی نیاز داره ، خاک تو سر مربی که لیاقت استفاده از همچین الماسی رو نداره... شک ندارم که با رفتن دکترررررر الدنگ پای ریکی پویگ به تیم اصلی باز می شه و همه از بازیهای زیباش لذت می بریم


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۵:۲۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: تداوم درخشش ریکی پویگ
امیدوارم درخشششو برا سال‌های زیادی تو تیم اول ببینیم


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۴:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تداوم درخشش ریکی پویگ
باید بیاد زیر دست حضرت والورده تا کاملا شکوفا بشه، البته بعد از تبعید شدن به یه تیم دیگه مثل کوتینیو و بقیه!


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۴۱)
 
Montazer_59
پاسخ به: تداوم درخشش ریکی پویگ
باریک


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۰:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!