بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۲۸) (۱,۵۷۳ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی
یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۲۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.
شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۰۰)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
barca4ever
جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۵۸)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
فرار ختافه از جهنم نوکمپ .
جمعه، ۱۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۲۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول اينيستا تمرينات سبك رو شروع كردجدا که خبر خوبی بود... سهشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۸۷ (۲۲:۵۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
دنی خیلی با حال
چهارشنبه، ۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۳۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
یه توقف نیاز داشتیم ، امیدوارم درس های لازم رو کادر فنی تیم بدست آورده باشه.
سهشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۰۳)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
بچه ها يه خبر خوب: اينيستا تمرينات سبك رو شروع كرد
سهشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۷ (۲:۰۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
ببخشیدا از همه معذرت. میدونم هیچ ربطی نداره ولی مصطفوی گریه امپراطور رو در اوردی گریتو در میاریم . 4 شنبه بیچارت می کنیم ادم کوچولو . وعده همه پرسپولیسی های متعصب 4 شنبه استادیوم . توپ تانک فشفشه مصطفوی........... بازم از مدیر و همه عزیزان معذرت..
سهشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۷ (۰:۵۵)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
همون طور که بقیه گفتن این مساوی برای بارسا از برد هم پر منفعت تر بود. شاید اینطوری بازیکن ها قبل از این بازی های مهم یه کم به خودشون بیان،اون پیروزی های پر گل خیلی مغرورشون کرده بود. اما ای کاش مسی هم مصدوم نبود و بازی کرده بود تا اینجوری نشده بود. راستی به دوست جدیدمون هم خوش آمد میگم. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۲۲:۰۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول از وقتی دیدیم که گزارش گر بازی خیابانی است می دونستیم خیری دراین بازی برای بارسا نیستآخ گفتی دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۳۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
به نظر من اگه پپ بین دونیمه تعویض کرده بود , میتونستیم بازیو ببریم
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۲۹)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
پپ خودشم قبلا گفته بود از پیروزی 6-0 تیمش خوشحال نیست و دلیلش اینه که مغرور میشن........... و حالا مغرور شدن و حریف رو دست کم گرفتن............ تازه شانس آوردیم نباختیم..................................................... دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۴۳)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
سلام کسی نمیدونه بارسا تو جام حذفی با کی افتاده یا اصلا قرعه کشی نشده؟
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۱۵)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
اینکه بویان از ابتدا بازی کرد و هانری روی نیمکت بود یعنی اینکه پپ هم تیم حریف رو دسته کم گرفته بود . ............................. ولی تعویض های خوبی کرد و به نظر من این تساوی هیچ لطمه ای به بارسا نمی زنه ولی تیم باید به خودش بیاد و خودش رو برای بازی های سختی که در پیش و رو داره نتیجه لازم رو بگیره . . . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۰۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
ولی در مورد بازی هم بارسا یکم مغرور شده بود وهمه حریفان خود را دست کم می گرفت واین مساوی یک شوک خوب به تیم بود قبل از بازیهای سخت خود از هفته آینده به امید پیروزی در بازی بعدی
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۴۸)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول سلام به همه هواداران بارسای کبیر ، راستش من خیلی وقته سایت هواداران بارسا رو می خونم و یکی از طرفدارای این سایت و البته بارسا هستم ، امید وارم بتونم در کنار شما دوستان عزیز عضو خوب و فعالی برای این سایت باشم . من هم به تو خوشامد می گم وامید وارم که لحظات خوشی را در سایت داشته باشیم . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۴۵)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
مرسی بچه ها ... من فکر می کنم که نباید هیچ تیمی رو دست کم گرفت مخصوصا تیم های ضعیف ترو که در مقابل تیم های بزرگ مثل بارسا می خوان خودی نشون بدن ، جای مسی واقا در ترکیب تیم خالی بود ولی این دلیل نمیشه با نبود مسی بد بازی کنیم ؛ خوب شد نباختیم ! بازی های سخت تو راهن امکان داره بازم دچار مشکل بشیم ولی بارسا تو نیم فصل و در اخر قهرمان بهتون قول می دم راستی هانری کاش از اول تو ترکیب بود ا ، نیمه اول مثل شموشک بودیم و نیمه دوم بارسا دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۱۳)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
من فقط مرده اون سوتیه والدزم که توپ از تو دستش دراومد خیلی شانس اوردیم . یه طوری دستاشو جمع کرده بود انگار یه گنجیشک میخواست بیاد تو دستش . . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول سلام به همه هواداران بارسای کبیر ، راستش من خیلی وقته سایت هواداران بارسا رو می خونم و یکی از طرفدارای این سایت و البته بارسا هستم ، امید وارم بتونم در کنار شما دوستان عزیز عضو خوب و فعالی برای این سایت باشمدوست عزیز خوش اومدی . به نظر من این مساوی لازم بود حالا به هر دلیلی که یکیش ممیتونه خستگی باشه . زنده باد پپ . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
از وقتی دیدیم که گزارش گر بازی خیابانی است می دونستیم خیری دراین بازی برای بارسا نیست
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۱:۵۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
به دوست نازه از راه رسيده مون خوش آمد ميگم.اميدوارم تو اين سايت از همه چي به خصوص فضاي صميمي و فني سايت به حد مورد نظرتون استفاده كنين.GH.R.R
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۱:۵۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
واقعا متاسفم که شما رئال مادرید را یک خوک کثیف میدانید چون به گفته رامون کالدرون رییس رئال،بارسا و رئال رقیب هم هستند نه دشمن همدیگر
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۱:۴۵)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
این تساوی از یه برد 6تایی بیشتر ارزش داشت چون تیم یه تلنگری خرد بهترین موقع واسه اینکه به خودشون بیان الان بود درست چسبیده به بازیایه سخت و حساس, قبل از اینکه با غرور جلو رئال یا والنسیا حاظر بشن و خدایی نکرده ببازن دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۱:۱۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول متاسفم که هر دو بار نوار پیروزیهای پی در پیمون تو خونه خودمون شکسته شد : حالا باید بشینیم و دعا کنیم که بارسا حد اقل بدون باخت قهرمان سه تا جام بشفوق هر دانشمندی دانشمند تری است. این که بارسا بخواد حتی با این فکر که هیچ بازیشو نبازه و سه جام ببره یه فکر ابلهانه است. مثل آدمییکه می خواد هم خرو داشته باشه هم خرمارو . بارسا باید تو یه سری بازیها باید چیدمانش عوض کنه تا بقیه تیم ها نتونند آنالیزش کنند. بارسا باید تو بعضی از بازیها شکست بخوره تا بتونه تو بازی های مهم پیروز بشه. بقیه تیم ها هم تلاش می کنند . خودمم نفهمیدم چی گفتم. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۰:۴۸)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
سلام به همه هواداران بارسای کبیر ، راستش من خیلی وقته سایت هواداران بارسا رو می خونم و یکی از طرفدارای این سایت و البته بارسا هستم ، امید وارم بتونم در کنار شما دوستان عزیز عضو خوب و فعالی برای این سایت باشم .
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۰:۰۸)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول به قول داریوش مصطفوی، شما یه بار از این ور استادیوم آزادی برین اون ورش، اگه غش نکردید، بعد بیاین نظر بدید که یه بازیکن در 18 سالگی بازی در نیوکمپ و جلوی این همه تماشاگر چقدر براش سخته!لطفاً جملات قصار این آدم معلوم الحال و.... رو لطفا نیآر که ....واقعاً که ! قحط الرجال اومده به سخنان این آدم که یک روده راست تو شکمش نیست استناد میکنی ؟ پرسپولیس هر چی میکشه از مدیر عاملش هست که بد جوری تیم رو به حاشیه کشونده و شاهکارهاش در جذب بازیکن،دروغ گفتن ،پر کردن لیست بازیکن تمومی نداره . اگه بوبان نمیتونه جلوی 80 هزار نفر بازی کنه و براش سخته ، نباید بازی کنه . شاید یکی از دلایل خوب بازی نکردنش باشه ولی بهر حال بازی کردن در بارسا این چیزها هم داره . منم حرفم همینه میگم تا وقتی تجربه کسب نکرده و پخته تر نشده نباید تو بازیهای حساس فیکس بازی کنه . مطمئن باش اگه بازیکن مستعدی باشه خودش رو کم کم نشون میده و بقول معروف گلیمشو از اب میکشه بیرون . شما نگرانش نباشید . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۹:۱۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول اما شما اگه سر سوزن در مورد بویان اطلاع داشتی و خودت رو ملزم می دونستی راجع به چیزی که نمی دونی نظر ندی، می فهمیدی که بویان اگر مسی نیست، اما اگه مجال بهش داده بشه، 80% مسی خواهد بود و از تمام بازیکنان دیگه بارسا مستعدتره!بوبان هنوز خیلی جوان هست . حالا حالا ها باید بازی کنه تا جای کسی مثل تیری هانری رو بگیره . اگه صحبت از سابقه هست که شما بقیه رو بخاطر سابقه بوبان متهم میکنی باید بگم بوبان یک صدم تیری هانری نه سابقه داره ، نه تجربه داره،نه افتخار ....پس چرا جای تیری هانری اومد بازی کرد ؟ این استدلالهای من درآوردی چیه ؟ هر کی الآن بهتره باید فیکس بازی کنه .بوبان هم خیلی ضعیف بود . با اینجور بازی کردن باید فقط وقتی بیآد تو زمین که بارسا حداقل 2 یا 3 گل جلو هست اون هم واسه اینکه تجربش بیشتر بشه و پخته تر عمل کنه که اگر از این فرصتها هم استفاده نکنه و پیشرفت نکنه باید بفکر یک تیم دیگه باشه . اینکه بازیکن بزرگی هست بقول دوستان !!!! باید این رو نشون بده تو همچین بازیهایی که تیم در شرایط اینچنینی هست .من نمیگم بازیکن بدی هست یا نتیجه نگرفتن بارسا بابت حضور بوبان بود ولی هنوز آنچنان پخته نشده و بایستی خیلی بهتر از اینها باشه تا فیکس بازی کنه . اگه صحبت از بعداً است که بازیکن خوبی میشه پس بعداً که خوب شد باید فیکس بازی کنه . در مورد بازی هم باید بگم از خود گوردیولا تا بازیکنها دچار غرور شده بودن و حریف رو دست کم گرفتن . بارسلونا فقط 20دقیقه آخر بارسلونا بود . متاسفانه گواردیولا تحت تاثیر بعضی ابلهها به بازیکنهایی داره میدون میده که اعتقادی بهشون نداره . پپ گواردیولا خودت باش و به همون بازیکنهایی که از ابتدا بهشون اعتقاد داشتی بازی بده . به همون جوانهایی که از تیم جوانان بارسا آوردی میدون بده و به نظر ابلهها گوش نده دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۸:۴۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
دوستان در مورد بحث ها منم نظرم رو میدم... اول از همه اینکه یادتون نره بازی هفته ی بعد از بازی های ملی بود...بازیکن های بارسا تو 1 هفته 4 تا پرواز خسته کننده داشتن...و فقط دو جلسه تمرین با هم بودن...پس آشفتگی در تیم کاملا طبیعیه... پپ هم هفته ی پیش گفته بود تیم داره مغرور میشه...این تساوی به نفع بارساس...چون ما 4 تا بازی سخت داریم که یه نیمه شوک قبل از این بازی ها میتونه به تیم کمک کنه که جلوی این تیم ها محکم بازی کنه... در مورد پیکه: درسته که پیکه رو این گل اشتباه کرد ولی بدون شک تا اینجا بهترین مدافع بارسا بوده...بدون شک...حتی از پویول و رافا مارکز هم بهتر بوده...پس به خاطر فقط یک اشتباه 13 بازی عالی پیکه رو زیر سوال نبرین... در مورد بویان:جناب شهاب...بویان فصل پیش تو 17 سالگی 10 گل برای بارسا زد...این رکورد رو خیلی به ندرت بازیکنانی تو اروپا به جا گذاشتن...خوب این فصل باید قبول کرد که اتوو و مسی و آنری و اندی و هلب و پدرو و بویان و بعضی وقت ها گودی مهاجمان بارسان و همه هم آمادن...بین اینها واقعا فیکس شدن سخته...خیلی سخت...زمان مسی فقط ژولی و لارسن رغیبان مسی برای وینگر راست بودن...خوب واضحه که مسی شرایط خیلی خیلی راحت تری نسبت به بویان برای فیکس شدن داشته...بویان تا اینجای فصل حدود 550 دقیقه بازی کرده 3 تا گل زده و 2 تا هم پاس گل...3 بار هم گل رو طراحی کرده(پاس پاس گل)...نسبت به دقایق حضورش در زمین آمار خوبی داره...و با توجه به 18 ساله بودنش(حتی با همین بازی کم آمارش از آمار 18 سالگی مسی تا اینجای فصل بهتره)...در ضمن بویان فصل پیش خیلی بیشتر نسبت به الانش بازی کرد به خاطر اینکه فصل پیش 60 % فصل رو بدون مهاجم بودیم و همه مصدوم بودن...2 ماه آنری...4 ماه سامی(با احتساب آفریقا)...3 ماه مسی...7 ماه رونی...با این شرایط که تیم بازیکن نداشت بهترین فزصت برای بویان بود که خودش رو نشون بده و انصافا با کمک فرنک کبیر خوب هم خودش رو نشون داد...فصل پیش با اون شرایط مصدومیت بهش زیاد بازی رسید...این فصل همه سالمن...همه...معلومه که فرصت کمتری بهش میرسه... بویان به نظر من میتونه نیم فصل دوم فیکس بشه...(مث فصل پیش)... من واقعا حسرت میخورم که چرا بعضی از هوادار های بارسا به جای اینکه افتخار کنن بازیکن بزرگی مث بویان رو تیم جوانان بارسا ساخته و تا سالهای بعد جزو بزرگترین های فوتبال بارسا میشه...میان بازیکن رو ضعیف جلوه میدن... بویان محصول آکادمی بی نظیر بارساس...سال های بعد میتونه به تک ستاره ی تیم تبدیل شه...قول میدم... دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۴:۰۹)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول یه رئالی کثیف داره به بعضی از بارسایی های سایت ایمیل می زنه و تهدید می کنه . از قدیم گفتن هیچ وقت با یک خوک کشتی نگیر. بخاطر اینکه کثیف می شوی و هم خوک از کشتی لذت می بره به اون رئالی که تو سایت عضو شد بگم که جات این جا نیست بفرما برو تو طویلت . دوستان میبخشید بی ادبی منو ولی لازم بود . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۳:۲۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
بابا یه مساوی آوردیما . هنوز که تو صدر هستیم . اینجور که مدیر و شهاب دارن برای یه مساوی ساده بحث می کنن پس باید رئالی ها خودشون را تکه پاره کنن با این هنرنمایی هاشون . در ضمن یه رئالی کثیف داره به بعضی از بارسایی های سایت ایمیل می زنه و تهدید می کنه . از قدیم گفتن هیچ وقت با یک خوک کشتی نگیر. بخاطر اینکه کثیف می شوی و هم خوک از کشتی لذت می بره پس ای خوک کثیف بهتره دیگه تو بارسایی ها آفتابی نشی .... دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۲:۱۰)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
Valdés 5.5/Alves 7/Puyol 6.5/Piqué 5/Sylvinho 6/Xavi 5.5/Touré 6.5/Keita 6.5/Hleb 5.5/Bojan 5/Eto'o 5.5/Pedro 5.5/Henry 6.5/Gudjohnsen 5.5
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱:۵۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
تیم بدون مسی بدطوری میلنگید... دروازبانمونم که قربونش برم کما فی السابق داره به روزای اوجش نزدیک میشه !!! این پیکه هم همون نسخه پیشرفته اولگره... دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
متاسفم که هر دو بار نوار پیروزیهای پی در پیمون تو خونه خودمون شکسته شد : حالا باید بشینیم و دعا کنیم که بارسا حد اقل بدون باخت قهرمان سه تا جام بشه دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱:۰۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
به نظر من این مساوی بیشتر از ضرر به نفع بارسا بود. به قول مدیر سایت خوب شد که این نتیجه قبل از بازی های اصلی رقم خورد تا تیم دچار غرور کاذب نشه. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱:۰۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
های مدیر من و بعضی ها تعصب خاصی نسبت به بارسا داریم . وقتی تیم نتیجه نمی گیره عصبانی و ناراحت میشیم. ممکن حرفا یا نظرایی بدیم که پسندیده نباشه. کاشکی شما هم جبهه نگیری و کمی صبر جمیل کنی. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۵۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
با سلام من هم با مدیر سایت موافقم که نباید به بازیکنان تیم بارسا بی احترامی کرد ونباید به آنها فحش داد چون که این سایت یک محیط دوستانه است و خیلی از مردم از آن بازدید می کنند وباید در سایت فقط به نقد و عملکرد بازیکنان پر داخت . باتشکر دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۵۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
فراموش نکنین همین ختافه پارسال جزء معدود تیم هایی بود که خوک هارو تو سانتیاگو برد. گرچه ما باید میبردیم ولی نبود مسی,مارکز و خستگی بعضی از بازیکنا,و کمی بدشانسی و کاشت گل توسط والدز و پیکه!!! این نتیجه رقم خورد. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۴۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
خوک کثیف گفتن به مادریدی جماعت تعریفه ازش!
دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۳۹)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
جناب مدیر سیلوینیو بهش مواد نرسیده بود بی ادبیه درست. ولی یادمه شما تو بازی ال کلسیکو برگشت گفتید داور بازی رو به ... کشونه بود. اون بی ادبی نیست.؟؟؟؟ یا به رئال میگید خوک کثیف.. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۳۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
بازی رو دسته کم گرفتن و ضربش رو هم خوردن . امیدوارم بازم روند جنگندگی به تیم برگرده چون چند هفته پیش و رو بازی های فوق العاده سختی درپیش و رو داریم . ویه چیزی هم که خیلی تو چشم می خورد کمبود مسی بود و اینیستا و بیشتر مسی . . . دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۳۰)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
من فقط جمله اولم رو با شما بودم و بقیه رو با همه. در ضمن، جوابم به نظرات شما در خبر قبلی هم بود! در ضمن شما یکی لطفا استاد اخلاق نشو که نصف پیام هات رو باید به دلیل بی ادبی پاک کرد! نمونش: نقل قول سیلوینیو اینگار بهش مواد نرسیده .دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۲۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول جناب شهابنقل قول برای من تا حالا محرض شده که شما به قول جناب صدر از روی شکم نظر میدی! شرط می بندم یه دونه از بازیای بویان رو توی بارسا اتلتیک یا تیم زیر 19 سال اسپانیا ندیدی، پس لطف کن و نظر نده، چون اینکه آدم روی یه بازیکن وقتی فقط 1 بازی رو در 12 بازی فیکسه نظر بده، از نظر دیگران نظرش احمقانه است!داری چی می گی. من فکر نمی کنم نطر بدی در مورد بویان داده باشم. یه کمی از روی احترام نظر بده.فکر کردی مدیری که چی خواستی به هرکسی بخوای توهین کنی واقعا که. می خوای بازم منو بلا ک کنی. او mbbrothers بود نه من. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۱۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
یه چیز دیگه ما نباید حریفمونو دست کم بگیریم که من فک کنم تو این بازی گرفتیم در ضمن پپ نباید تیمو با ترکیب های احتمالی پیش ببره چون امکان ناهماهنگی ونتیجه نگرفتن خیلی زیاده واین روحییه جنگندگی همیشه جواب نمیده. دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۰۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
جناب شهاب برای من تا حالا محرض شده که شما به قول جناب صدر از روی شکم نظر میدی! شرط می بندم یه دونه از بازیای بویان رو توی بارسا اتلتیک یا تیم زیر 19 سال اسپانیا ندیدی، پس لطف کن و نظر نده، چون اینکه آدم روی یه بازیکن وقتی فقط 1 بازی رو در 12 بازی فیکسه نظر بده، از نظر دیگران نظرش احمقانه است! مسی یه استثناس، 100 سال باید بگذره تا توی فوتبال یه مسی به وجود بیاد، اما شما اگه سر سوزن در مورد بویان اطلاع داشتی و خودت رو ملزم می دونستی راجع به چیزی که نمی دونی نظر ندی، می فهمیدی که بویان اگر مسی نیست، اما اگه مجال بهش داده بشه، 80% مسی خواهد بود و از تمام بازیکنان دیگه بارسا مستعدتره! لطفا حرفای من رو بفهم و بعد هر بازی با نظرات تکراریت فضای نظرها رو تنگ نکن! دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۰۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نمیدونم چرا بارسا اینقدر دیر یادش افتاد که باید گل بزنه اصلا خوب بازی نکردیم دلم برا بویان خیلی سوخت چرا خوب بازی نکرد فک کنم یه دلیلش همین استرسه ایشالا دفه ی بعدی عالی کار کنه مسی واقعا جاش خالی بود ترکیب اصلا هماهنگی نداشت ترکیب قاطی پاتیی بود پدرو هم خوب کار کرد ولی حیف نبردیم بازی بعدو باید باید باید باید ببرییییییییییییم دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۰:۰۰)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
بچه کیتا اومد چپ خیلی خوب سانت می کرد شاید پپ تو بازی های بعد تو این پست ازش استفاده کنه. ولی بعضی از بازیکنا خیلی نا امیدانه و یه حالت این که افسردند. مثل سیلوینیو و بویان. اینا بهتر از اینا بودن. یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۸)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول ختافه گربه سیاه بارساستهفته بعد ببینید چجوری ببازه به رئال همه بد بودن ولی توره از بقیه بهتر بود پدرو بد بازی نکرد 22 پاس صحیح داد بدون پاس غلط ولی خیلی هم تاثیر گذار نبود مسی یک ابر ستارست ولی خیلی خوب شد که نباختیم اینیستا یه نعمته واقعا ختافه گربه سیاه بارسلونا است ودر سال پیش هم باسا را خیلی اذیت کرد یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۷)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
تحت هیچ شرایطی نباید حریف رو دست کم گرفت که آخرش نتیجش بشه این. به هر حال خوب شد که بد تر از این نشد. یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
mbbrothers کمی متنتو کوچکتر تایپ کن و قسمت مهم حرفتو بزرگ کن به خدا در هر صورت همه می خونن یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۴)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
واقعا این بارسا امروز خیلی بد بازی کرد ودر اکثر مواقع به خصوص نیمه اول افتضاح بازی می کرد . و نمی دانم این مربی پپ تو چیدمان ترکیب واقعا بد کار کرد وامروز روز بارسا نبود یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
من نمی دونم چرا این همه از بوبان تعریف می کنن به این بنده خدا یه بار بازی رسید اونم حسابی جواب داد!!!!!!!! منم قبول دارم جونه و 18 ساله است و.... ولی اینجا بارساست
هر بازیکنی هم نمی تونه توش به راحتی بازیکنه و بدرخشه قابل توجه طرفداران بوبان البته بازیکنی که آینده داره مشخصه همین مسی نبود از همون اوایلش مشخص بود یه فرقی داره الانم که گل سرسبد تیمه البته این نظر منه امیدوارم به کسی بر نخوره به امید پیروزی های بارسا در مسابقات آتی مخصوصاً بازی با خوکها یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
ختافه گربه سیاه بارساست هفته بعد ببینید چجوری ببازه به رئال همه بد بودن ولی توره از بقیه بهتر بود پدرو بد بازی نکرد 22 پاس صحیح داد بدون پاس غلط ولی خیلی هم تاثیر گذار نبود مسی یک ابر ستارست ولی خیلی خوب شد که نباختیم اینیستا یه نعمته یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۰)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
نقل قول زنده باد وایادولید که مردانه بازی میکرد. هم با تو و هم با titi موافقم منم حالم ازین جور تیمهایی که مثل رئال یه گل میزنن بعدشم به قول دوست عزیزم titi از هرجای بدنشون برای گل نخوردن استفاده میکنن حالم به هم میخوره درضمن اتوو یک کنترل درست نداشت در آخر با اینکه ژاوی خوب نبود ولی تقریبا از 80 پاس 5 تا پاسش غلط بود یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۴۹)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
این سیلوینیو چرا این طور بود. !!!!! دنی آلوز اصلا خوب نبود. ژاوی هم ژاوی همیشگی نبود. اتوو هم زیاد جالب نبود. گلب نباید بیرون می یومد. خداییش خاک بر سر این ختافه. داشتن جون می دادن. زنده باد وایادولید که مردانه بازی میکرد.. یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۴۲)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
اوه راستی یادم رفت بگم 2 تا تیرک دیگه به تیرکهای بارسا اضافه کنید تا به یک رقم نجومی برسید ولی خودمونیما این آلوز پدرسوخته عجب سانتری کرد خداییش چرخش اولیه توپ و کات بعدشو دیدین یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۴۱)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
واقعا بد بازي كردن و از رو باد هوا كه چه عرض كنم(شكم) بازي كردن شاخ و دم نداره... واين رو امشب ديديم... مسئله بعد...خيلي هم مهمه...خوب بخونيد... «حااااااااالم از ختافه به هم ميخووووووره»... من فك كنم اگه ختافه و ليورپول در فينال ليگ قهرمانان به هم بخورن...بازي پس از 90 دقيقه 0-0 ميشه،تو وقت هاي اظافه تا 120 دقيقه دو تيم تيرك هاي هم رو 10 بار به لرزه در مي آوردند،در ضربات پنالتي هم فك كنم 364 روز طول بكشه و روز آخر ديگه فيفا كلا منحل ميشه... مسئله بعد...اتووووووووووووو افتظاااااااااااااح بازي كرد.... ديگه رفتم دستشويي از بس كه حالم به هم خورده بود از بازيش....ديگه اين نوبرشو آورده... يكي نيست بگه آخه برادر من،شما نمي خواد بري سه تا سه تا و چهارتا چهارتا گل بزني... يكم كافور مصرف كن كه اينقد در بازي كردن و شوت زدن سست عنصر نباشي... بقيه هم افتظاح بودن...بويان هم كه فاتحه هر چي فوتباله خونده بود... «ايثار بدني بازيكنان ختافه هم كه با تمام بي شرمي و از خود گذشتگي از تمامي قسمت هاي بدن خود به منظور بسته نگاه داشتن دروازه خود به هر قيمتي» در نوبه خودش جالب بود...اميدوارم منظورم و فهميده باشين...از اين مودبانه تر بلد نبودم... ولي در نهايت هم يا علي یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۹)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
واقعا حیف شد... پدرو فوق العاده بازی کزد... ویارئال هم که باخت و اتلتیکو هم مساوی کرد... کلا این هفته تو همه لیگای اروپا یه جای کار میلنگید... یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
دوستی گفته بود فرق بویان و آنری مشخص شد! خب معلومه که شما هم با پدرت خیلی فرق داری! به قول داریوش مصطفوی، شما یه بار از این ور استادیوم آزادی برین اون ورش، اگه غش نکردید، بعد بیاین نظر بدید که یه بازیکن در 18 سالگی بازی در نیوکمپ و جلوی این همه تماشاگر چقدر براش سخته! به خصوص که سبک بازی دادن پپ باعث شده بویان نسبت به پارسال به شدت استرسش افزایش پیدا کنه و تمرکزش کم باشه. یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۶)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
بالاخره تیم باید یه تلنگری می خورد که بفهمه همه بازیا رو نمی تونه راحت ببره. چه بهتر که این اتفاق جلوی ختافه افتاد، نه جلوی والنسیا یا رئال. ترکیب اولیه به نظرم جالب نبود. مارکز نمی دونم چرا از ترکیب بیرون بود، شاید خسته بود، ولی در غیاب این همه بازیکن بهتر بود بازی می کرد. گلب نشون داد که تو پست آنری چندان موفق نیست، و چه بهتر که از اول به جای کیتا بازی می کرد و آنری در اون سمت. بازی کردن در کناره ها هم به قدرت بدنی نیاز داره که بویان هنوز نداره، بهتر بود بویان می اومد نوک و اتوو می رفت چپ تعویض پدرو به شدت بی خاصیت بود، پدرو کلا بازیکنی نیست که بیاد و جریان بازی رو عوض کنه. در هر صورت من فکر می کنم تغییرات خیلی زیاد از حدی که پپ به نفرات و محل بازی اونا داده بود، باعث شد بازیکنا هماهنگ نباشن. البته از نظر فردی هم تقریبا همه متوسط بودن! به هر حال قرار نیست یه تیم همه بازیاشو ببره، ایشالله این بازی یه تلنگری میشه تا بازی های بعدی رو جدی بگیرن. یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۳)
|
پاسخ به: بارسا 1-1 ختافه (هفته 12 لالیگا) | ||
---|---|---|
به به.... و اينك سعيد وارد مي شوووووووووددددد....!!!! یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۱)
|