به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گاتزتا: آث میلان خواهان راکیتیچنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۷:۳۰) (۳۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شنیده‌ها حاکی از این است که آث میلان نیز وارد رقابت بر سر خرید هافبک کروات بارسلونا، راکیتیچ شده است. در این خبر حواشی مربوط به این انتقال احتمالی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به احتمال زیاد ایوان راکیتیچ در ژانویه نیوکمپ را ترک خواهد کرد و به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، این منبع ایتالیایی، میلان به دنبال جذب هافبکی باتجربه است و راکیتیچ کاملاً با ویژگی‌های مورد نظر آن‌ها هماهنگی دارد.

ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی آث میلان گفته است: «من دوست ندارم در بازار نقل و انتقالات ژانویه فعالیت زیادی داشته باشیم اما (این کار) گاهی لازم است. ما همچنین می‌توانیم روی بازیکنان باتجربه سرمایه‌گذاری کنیم؛ همان کاری که در مورد (گونزالو) هیگواین انجام دادیم».

با این حساب گزینه خرید راکیتیچ - برای آن‌ها - گزینه منطقی‌ای می‌باشد. او بازیکنی باتجربه، با کیفیت اثبات شده و نسبتاً مقرون به صرفه است و هم خود بازیکن و هم باشگاهش پذیرای هر اتفاقی در این زمستان هستند‌.

باشگاه‌های دیگری هم به جذب این بازیکن علاقمندند. اینتر، پاریس سنت ژرمن، یوونتوس و منچستر یونایتد همگی به راکیتیچ، هافبکی که از سویا شناخته شد، لینک شده‌اند.


ایوان راکیتیچ جایگاه خود در تیم والورده را از دست داده و اکنون از رقابت سنگینی که در خط میانی تیم او وجود دارد، رنج می‌برد. بوسکتس، دی یونگ و آرتور ملو در حال حاضر به بازیکنان ثابت این پست تبدیل شده‌اند، در حالی که ویدال و آلنیا نیز در کنار ریکی پویگ از بارسا ب، دیگر گزینه‌های این پست می‌باشند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: گاتزتا: آث میلان خواهان راکیتیچ
اقا روی راکیتیچ بوستکس و والورده رو هم اشانتیون میدیم
بیا بردار ببر


شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ (۹:۲۸)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: گاتزتا: آث میلان خواهان راکیتیچ
شرش کم


پنج‌شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۸ (۲۱:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۰ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!