به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی، این بار فراتر از یک تیمآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۸ (۱۵:۵۶) (۵۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی در مصاف سه شنبه شب مقابل وایادولید با عملکرد شگفت انگیز خود نشان داد که قصد ندارد به روزهای اوج خود پایان دهد. در این خبر دیگر رکوردی که او در بازی اخیر بارسا به ثبت رساند را بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به نظر می‌رسد مسی قصد ندارد از شگفتی سازی‌های خود دست بردارد؛ او گل سوم بارسلونا در پیروزی ۵-۱ مقابل وایادولید را از روی ضربه ایستگاهی وارد دروازه کرد؛ این دومین گل ضربه کاشته او در این فصل، ۴۴مین آن‌ها برای بارسلونا و ۵۰مین آن‌ها در تمام دوران فوتبالی‌اش بود. او این گل‌ها را به طرق مختلفی به ثمر رسانده؛ به طرف چپ، راست، بالا و یا پایین دروازه اما بالاخره توپ را وارد چارچوب کرده است.

نکته حائز اهمیت اینجاست که مسی طی ۵ فصل اخیر ۲۰ گل از روی ضربه آزاد به ثمر رسانده است اما هیچ یک از تیم‌های حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا هم نتوانسته‌اند چنین رکوردی را ثبت کنند.


یوونتوس با ۱۵ گل زده از روی ضربه کاشته در همین مدت توسط بازیکنان مختلف، در این زمینه (بعد از مسی!) جلوتر از سایر تیم‌ها قرار دارد. رم، پی‌اس‌جی و لیون با ۱۳ گل کاشته و نهایتاً بولونیا با ۱۲ گل در رده‌های بعدی قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: لئو مسی، این بار فراتر از یک تیم
دمش گرم . ولی خدا بگم چیکارتون کنه... روده بر شدم ازین 2 تا جمله آخری تون : یوونتوس با ۱۵ گل زده از روی ضربه کاشته در همین مدت توسط بازیکنان مختلف، در این زمینه (بعد از مسی!) جلوتر از سایر تیم‌ها قرار دارد. رم، پی‌اس‌جی و لیون با ۱۳ گل کاشته و نهایتاً بولونیا با ۱۲ گل در رده‌های بعدی قرار دارند.


جمعه، ۱۰ آبان ۱۳۹۸ (۰:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!