به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کونته خواهان ویدالنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۰ آبان ۱۳۹۸ (۲۲:۲۵) (۴۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آنتونیو کونته، سرمربی اینتر میلان علاقه شدیدی به دو تن از بازیکنان بارسا دارد: ایوان راکیتیچ و آرتور ویدال اما در حال حاضر اولویتش با مرد شیلیایی‌ست. در این خبر بیشتر در مورد این موضوع خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بنابر گزارش امروز (جمعه) لا گاتزتا دلو اسپورت کونته اولویت اول خود برای خرید هافبک در زمستان را آرتور ویدال معرفی کرده است.

سرمربی سابق چلسی می‌خواهد در زمستان تیم خود را تقویت کند و ویدال، که در یوونتوس سابقه همکاری با او را داشته، ویژگی‌های مورد نظر او را دارد. یک هافبک قدرتی، همه کاره و بااخلاق که می‌تواند در خط حمله نیز بازی کند. کونته همچنین به دنبال یک مدافع کناری‌ست است که بتواند در هر دو جناح بازی کند (دارمیان گزینه خوبی‌ست). او به یک مهاجم با ویژگی‌هایی مشابه روملو لوکاکو نیز نیاز دارد.

با این وجود اینتر آمادگی پرداخت مبالغ بالا را ندارد و به دنبال قراردادی قرضی با با بند خرید دائم است. با این تفاسیر حضور هافبکی مانند سنسی - که مورد علاقه بارسلونا نیز هست - در قرارداد می‌تواند مذاکرات را آسان کند.


هنوز زود است که بخواهیم بگوییم آرزوی کونته به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. ویدال انتخاب چهارم والورده به عنوان هافبک مرکزی در بارساست و نقش او در تیم نیز در حال پررنگ‌تر شدن است؛ چیزی که در بازی مقابل وایادولید بعد این که پاس دیدنی مسی را به گل تبدیل کرد، به وضوح مشاهده شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: کونته خواهان ویدال
بیا راکتیچ و بوستکس و والورده رو باهم میدیم بهت یه چیزی هم سر میدیمت
قبول کن تو رو خدا


شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ (۹:۲۷)
 
rockstar
پاسخ به: کونته خواهان ویدال
از احمق هایی که توی اداره تیم هستن اصلا بعید نیست ژانویه ویدال رو بفروشن ! ویدال بی نقص نیست اما برای من هزار بار از بوسکتس بهتره ! امکان نداره ویدال توی زمین باشه و شما تاثیرات حضورش رو نبینید !


شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ (۰:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!