به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیرآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۹:۱۳) (۵۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در حالی که بعد از پیروزی‌ مقابل تیم‌های ختافه (۲-۰) و ایبار (۳-۰) به نظر می‌رسید عملکرد ضعیف شاگردان والورده در بازی‌های خارج از خانه‌ی این فصل در حال بهبود یافتن است، شکست دیروز نشان داد این مشکل همچنان باقی‌ست. در این خبر از بی‌سابقه بودن این وضعیت طی ۱۳ سال اخیر خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در بازی‌های خانگی این فصل از رقابت‌های لالیگا رکورد ۵ برد از ۵ بازی را کسب کرده و با این که صدرنشین لیگ می‌باشد اما در بازی‌های خارج از خانه موفق عمل نکرده است. آن‌ها در لیگ قهرمانان با دورتموند مساوی کردند و اسلاویا پراگ را با اختلافی ناچیز شکست دادند اما در هیچ یک از این دو بازی عملکرد قاطعی و قابل قبولی از خود نشان ندادند. تراشتگن بارها تیم را در بازی‌های اروپایی نجات داده اما در لیگ قادر به انجام این کار نبوده است.

تنها در فصل ۲۰۰۷/۰۸ زمانی که تیم تحت هدایت فرانک رایکارد بود‌، بارسلونا عملکردی بدتر از این روزها داشت. آن‌ها امسال - در بازی‌های خارج از خانه لیگ - ۲ برد، یک تساوی (مقابل اوساسونا) و ۳ شکست (مقابل اتلتیک، خرانادا و لوانته) کسب کرده‌اند. شاگردان والورده ۷ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را مقابل تیم‌هایی به دست آورده‌اند که هیچ یک از آن‌ نه در رقابت‌های اروپایی حاضرند و نه برای کسب این عنوان می‌جنگند.


این بدترین روند نتیجه‌گیری بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر است. در فصل ۲۰۰۷/۰۸ که تیم تحت هدایت فرانک رایکارد بود، بدترین عملکرد کاتالان‌ها در بازی‌های خارج از خانه لیگ یک امتیاز کمتر (۶) را شامل می‌شد؛ یک برد (۴-۱ مقابل لوانته)، سه تساوی (۰-۰ مقابل راسینگ و اوساسونا و ۱-۱ مقابل وایادولید) و دو شکست (۳-۱ مقابل ویارئال و ۲-۰ مقابل ختافه). بارسا آن فصل را به عنوان نائب قهرمان لیگ به اتمام رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر
دکتر مادامی که باشه به شکستن رکوردها ادامه میده...


دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ (۱۴:۱۷)
 
jamshid27
پاسخ به: بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر
یه سری از دلایل این عملکرد اینجاس مشاهده لینک


دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ (۰:۵۲)
 
jamshid27
پاسخ به: بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر
این مدیرو مربی حتی اونقدی جربزه نداشتن که با یه بچه ( دمبله ) برخورد کنن و دیگه جوری شده که دمبله همه شونو اسکل کرده در صورتی که همه شاهد بودن مدیرای دورتموند بخاطر یک روز غیبت در بازگشت از فیفادی سانچو که یکی از بهتریناشونه رو 100 هزار یورو جریمه کردن تا گوشی دستش بیاد که با کی طرفه... اونم سانچویی که فصل قبل بیش از 20 گلو پاس گل داده بود اونوقت مدیرای ما فقط بلدن حقوقای ملیونی بابت بی انضباطی و بازی نکردن به دمبله بدن و نتیجش میشه همینا که بارسا پارسال مجموعا" تو 2 بازی بیرون از خونه لالیگایی بازنده بود اونوقت الان هنو فصل به نیمه نرسیده ما 3 باخت داشتیم....سال سال دریغ از پارسال !!!...نمی دونم اعضا به چی این مدیرا رای دادن ؟ و این مدیرا به چی این مربی دل خوشن؟


دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ (۰:۴۷)
 
jamshid27
پاسخ به: بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر
اون سال رو کاملا" یادمه. قضیه اون سال رایکارد با الان قابل مقایسه نیس.چون خیلی از بازیکنا تو اون سال با رایکارد چپ افتاده بودن و همه می دونستن که سال آخرشه و براش بی تفاوت بازی می کردن درست مث یکی از بازیای آخر فصل همون سال که با بازی شل و بی خیال بازیکنا 4-1 به رعال باختیم ولی الان همه دارن ازین پوفیوز حمایت می کنن چون ازشون پرس کردن حریفو نمی خواد و هفته ای 2-3 روزم تمریناتو تعطیل می کنه ... دیگه چی ازین بهتر ، بازیکنا تو زمین راه میرن و روی خلاقیت مسی و فشار تماشاگرای نیوکمپ می برن و تو بازیای بیرونم که دفاع و ضد حمله خدا بده برکت....


دوشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۸ (۰:۲۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بدترین عملکرد بارسا در بازی‌های خارج از خانه طی ۱۳ سال اخیر
خسته نباشه واقعا


یکشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۸ (۲۰:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!