به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

این مسی فرازمینیآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۸ (۱۸:۱۶) (۶۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته در مصاف با سلتاویگو هت تریک کرد تا یک بار دیگر ثابت کند متعلق به این کره خاکی نیست. در این خبر رکوردهایی که او شب گذشته به دست آورد را تحلیل خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برخی بازیکنان به گلزنی معروفند، بعضی به سرعتشان و برخی هم به مهارتشان. تعدادی متخصص بازپس‌گیری توپ‌های از دست رفته هستند، بعضی مشهور به ارسال پاس گل‌های مکرر و برخی از قدرت بدنی بالای برخوردار می‌باشند. اما لئو مسی همه این‌ها را با هم دارد؛ به علاوه توانایی‌هایی بیشتر. شب گذشته در مصاف با سلتا همه ما شاهد نسخه دیگری از بهترین فرم او بودیم.

۵۲ گل کاشته

مسی در تقابل دیشب هت تریک کرد؛ یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شد در حالی که دو گل دیگر به طور حیرت آوری از روی نقطه ضربه آزاد به ثمر رسیدند. برای بیشتر بازیکنان، یکی از عوامل موثر در گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، شانس است اما در مورد مسی این موضوع صادق نیست. او همواره می‌داند که دقیقاً می‌خواهد توپ را به کجا بفرستد و اغلب هم به نقطه مورد نظر می‌رسد. دیشب او دو بار این کار را انجام داد.


او کاری کرد که این حرکت بسیار ساده به نظر برسد. کارشناسان روش‌های خارق العاده و حیرت انگیز او را در به ثمر رساندن ضربات کاشته بررسی کرده‌‌اند اما هیچ کدام نتوانسته بفهمد چطور می‌توان متوقفش کرد. او تاکنون ۵۲ بار افتخار گلزنی از روی ضربات آزاد را در کارنانه فوتبالی خود ثبت کرده است.



۲۹ کاشته لالیگایی

از فصل ۲۰۱۱/۱۲ تاکنون مسی به تنهایی بیش از تمام تیم‌‌های (بازیکن نه، تیم!) حاضر در پنج لیگ برتر اروپایی، ضربات کاشته را به گل تبدیل کرده است. در این مدت مسی در لالیگا ۲۹ ضربات ایستگاهی را به گل تبدیل کرده است در حالی که تمام بازیکنان یوونتوس مجموعاً ۲۷ بار، رئال مادرید ۲۳ بار، رم و المپیک لیون ۲۱ بار و پی‌اس‌جی ۲۰ بار این کار را انجام داده‌اند. آری واژه‌ای وجود ندارد که بتوان با آن معنای این کار فوق‌العاده را توصیف کرد.

۳۴ هت تریک لالیگایی

هت تریک مسی مقابل سلتاویگو ۳۴مین هت تریک او در لیگ دسته یک اسپانیا بود؛ برابر با رکوردی کریستیانو رونالدو. یک هت تریک دیگر کافی‌ست تا او این رکورد را هم از آن خودش کند. این هت هتریک همچنین اولین هت تریک ثبت شده در بازی‌های لالیگایی این فصل بود. از آخرین باری که این کار انجام شد، تاکنون ۱۲۴ بازی گذشته و جای تعجب ندارد که بفهمیم چه کسی نهایتاً به این طلسم پایان داد.

۹ گل در ۷ بازی

علی رغم از دست دادن بسیاری از بازی‌ها به علت مصدومیت، مسی اکنون در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قرار دارد. بارسا تاکنون ۱۲ بازی لالیگایی برگزار کرده اما مسی تنها در ۷ تای آن‌ها حضور داشته است. حال کسی جرئت دارد که بگوید دوران اوج مسی پایان یافته است؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: این مسی فرازمینی
نقل قول
saeed3103 نوشته:

پنالدو هم هر 2 سال یک بار یدونه کاشته شانسی میزنه

هر ۵ سال یه بار بگو!


چهارشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۰:۴۴)
 
marzeg
پاسخ به: این مسی فرازمینی
مسی🥰


یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۸ (۲۳:۵۳)
 
saeed3103
پاسخ به: این مسی فرازمینی
پنالدو هم هر 2 سال یک بار یدونه کاشته شانسی میزنه


یکشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۸ (۱۹:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!