به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سان: تاتنهام خواستار کوتینیونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۹:۳۴) (۵۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


تیم مائوریسیو پوچتینو به دنبال جذب این هافبک برزیلی بارسلوناست؛ بازی‌سازی که در حال حاضر به طور قرضی در اختیار بایرن مونیخ قرار دارد. در این خبر حواشی مربوط به این شایعه را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بنا بر گزارش روزنامه سان، باشگاه تاتنهام هاتسپر - تیمی که در گذشته نیز می‌خواست کوتینیو را خریداری کند - مجدداً علاقمند به خرید اوست؛ با در نظر داشتن این موضوع که کوتینیو در تابستان سال بعد به این تیم خواهد پیوست.

پوچتینو قبلاً سابقه مربیگری کوتینیو را در اسپانیول داشته است؛ تیمی که او یک فصل را به طور قرضی از اینتر میلان، در آن جا گذراند.

هاتسپر تابستان گذشته نیز به کوتینیو علاقمند بود اما سرانجام بایرن به طور قرضی او را به خدمت گرفت. کوتی در حال حاضر رکورد ۵ گل زده در ۱۶ بازی را در اختیار دارد.


با این وجود او نتوانسته به خوبی با تیم جدیدش هماهنگ شود و به همین دلیل مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. سرمربی تاتنهام از عوامل این باشگاه خواسته که به دنبال جذب این هافبک برزیلی باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AnsuFati
پاسخ به: سان: تاتنهام خواستار کوتینیو
کوتینیو بازیکن overrated ای ه
از قیمت خرید بالاش بگیر و اینکه کلوپ کلا نیمکت نشینش کرده بود و جایگاهشو از دست داده بود و افت کرده بود ، تا بعد که اومد و با والورده فاجعه شد، کلا خرید بدی بود. همون جا که لیورپول 150 میلیون یورو روش قیمت گذاشت اینا باید کلا بیخیال قضیه میشدن چون هم کوتینیو حتی در بهترین بازی هاش برای لیورپول باز هم 150 میلیون نمی ارزید و هم با اینکار انتظارات ازش تو رسانه ها خیلی بالا میرفت ولی خب همه میدونن بارتومئو چه خریه و اونا هم رو همین قضیه حساب وا کرده بودن


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۲۳:۴۴)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: سان: تاتنهام خواستار کوتینیو
با وجود بارتومئوی حروم زاده و الاغورده و باند بازی بازیکنان و اسطوره‌های تیم و علاقشون برای برگشت نیمار ، کوتینیو با مبلغی پایین و کلی ضرر فروخته میشه و وجهه بارسا از اینی که هست بیشتر و بیشتر خدشه دار میشه توسط بارتومئو و الاغورده که چطوری یکی یکی ستاره های جهانی رو میارن و نابود میکنن و آخر سر هم نتیجشون کامبک خوردن در چمپیونزلیگ هست و میخوان وارد گینس بشن


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۲۰:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سان: تاتنهام خواستار کوتینیو
امیدوارم بره جایی که بتونه سم والورده رو کم کم از وجودش خارج کنه و بشه همون بازیکنی که تو لیورپول بود.


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۲۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!