به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۵:۴۶) (۶۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ورزشگاه واندا متروپولیتانو در انتظار بارساست؛ اگر چه کاتالان‌ها در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل روخی بلانکوس‌ها رکورد فوق‌العاده‌ای دارند اما این بازی آسان نخواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با مسجل کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، حال آبی و اناری‌ها باید با یکی از سخت‌ترین چالش‌های خارج از خانه خود رو در رو شوند. این بازی ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) امشب در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد.

سفید پوشان مادریدی با پیروزی ۲-۱ مقابل آلاوز در روز شنبه، در حال حاضر جایگاه نخست جدول لیگ را اشغال کرده‌اند اما بارسا می‌تواند با کسب ۳ امتیاز در آخرین بازی این هفته، به صدر جدول بازگردد. در این صورت اختلاف امتیاز بین بارسا و اتلتیکو به ۶ امتیاز افزایش خواهد یافت.

اخبار تیم

عثمان دمبله در مصاف هفته گذشته مقابل باشگاه سابقش، بروسیا دورتموند، دچار مصدومیت شد و تقریباً ۱۰ هفته دور از میادین خواهد بود. به این ترتیب در حال حاضر او نیز در کنار جوردی آلبا و نلسون سمدو دوران درمانی خود را پیگیری می‌کند. با محرومیت سرخیو بوسکتس، حال سوال اصلی اینجاست که بارسا برای تشکیل خط هافبک خود از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

لیست ۱۸ نفره والورده برای این بازی بدین شرح است: تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، آرتور ملو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، جونیور فیرپو، پرز و فاتی.


یک بازی بزرگ برای گریزمن

امشب این مهاجم فرانسوی در کانون توجه خواهد بود، چرا که بعد از سپری کردن ۵ فصل درخشان در اتلتیکو، تابستان امسال به بارسا پیوست.

والورده باور دارد: «او از طرف هواداران پذیرفته می‌شود. هیچ دلیلی برای این كه ما یا این بازیکن تحت تأثیر قرار بگیریم، وجود ندارد. آنها عادت كرده‌اند در محیط‌های مساعد یا نامساعد بازی كنند. این بازی برای او هیجان انگیز خواهد بود».

گریزمن در سال ۲۰۱۴ از رئال سوسیداد به اتلتیکو پیوست و در این باشگاه ۱۸۰ بازی انجام داد و ۹۴ گل به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رنگ واقعی

این اولین باری خواهد بود که بارسا لباس زرد رنگ به همراه چهار نوار‌ قرمز خود را می‌پوشد که نماد پرچم رسمی کاتالونیا «سنیرا» است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل گذشته

۳ بازی اخیر بارسا و اتلتیکو (که دو تای نخست آن‌ها در واندا متروپولیتانو برگزار شد) با تساوی ۱-۱ پایان یافت. آخرین سفر بارسا به این ورزشگاه جدید به یک سال پیش باز می‌گردد؛ در آن دیدار تنها ۱۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود که دیگو کاستا - که در بازی امشب به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت - میزبان را ۱-۰ پیش انداخت، اما دیگر مصدوم امشب عثمان دمبله، توانست در دقایق تلف شده، بازی را به تساوی بکشاند.



آیا می‌دانستید؟

• همان طور که می‌دانید این یک بازی پرشور بین دو تیم بزرگ فوتبال است و جالب است بدانید که بارسا در ۱۸ بازی اخیر خود مقابل اتلتیکو هرگز شکست نخورده است. شروع این رکورد به دوران پپ گواردیولا در فوریه ۲۰۱۰ باز می‌گردد.

• بعد از برگزاری ۷ بازی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید، ارنستو والورده هنوز در انتظار کسب اولین پیروزی مقابل این تیم است (اسپانیول و ویارئال هم تاکنون در خانه اجازه برد به این سرمربی نداده‌اند).


• سویا با ۳۷ گل دریافتی تیمی‌ست که بیشتر از سایر تیم‌های لیگ دروازه‌اش در برابر مسی گشوده شده و اتلتیکو با ۲۹ گل بعد از این تیم در لیست قربانیان قدرت گلزنی این ستاره آرژانتینی قرار دارد. در حالی که لوئیز سوارز ۸ گل زده و ۴ پاس گل را در کارنامه دارد.

• هیچ یک از اعضای فعلی اتلتیکو بیش از یک گل مقابل بارسا به ثمر نرسانده‌اند (اگر چه ویتولو شخصاً دو بار این کار را انجام داده اما یکی از این گل‌ها را با پیراهن سویا به ثمر رسانده است).



پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۳۰ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
به امید اینکه واندا به ورزشگاهی تبدیل شه که شر والورده رو از سر بارسا کم کرده...


یکشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۵:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!