به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs آلاوزپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۱:۳۲) (۳۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.it


بعد از دو تساوی متوالی در لالیگا، بارسا عصر امروز در نیوکمپ میزبان آلاوز خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از تساوی ۰-۰ در ال کلاسیکو، حال بارسلونا در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات کریسمس، میزبان آلاوز خواهد بود. بازی بعدی تیم ۱۴ دی ماه، در لالیگا و مقابل اسپانیول برگزار خواهد شد (دربی خارج از خانه).

بارسا - با یک اختلاف گل بیشتر نسبت به رئال مادرید - همچنان صدر نشین جدول لیگ است در حالی که آلاوز در جایگاه چهاردم قرار دارد. این تیم باسکی در همین هفته توسط تیم لیگ دسته سه‌ایِ خین از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

قبل از این بازی یک ادای احترام به تیمی که در سال ۲۰۰۹ صاحب شش گانه شد، صورت خواهد گرفت؛ تیمی که ده سال پیش با پیروزی در جام باشگاه‌های جهان در ابوظبی شاهکار خود را تکمیل کرد.

اخبار تیم

آرتور ملو و عثمان دمبله همچنان دوران مصدومیت خود را می‌گذرانند و آنسو فاتی نیز به دلیل کوقتگی لگن در لیست غایبین قرار گرفت. خبر خوب این که سرخیو بوسکتس، که در این هفته تب داشت، حالش بهبود یافت و مجدداً به تیم بازگشته است. لیست بازیکنانی که برای این بازی فراخوانده شده‌اند، بدین شرح است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، جوردی آلبا، آلنیا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو و پرز.


دیدار‌های اخیر

پیروزی ۲-۱ آلاوز در نیوکمپ در سپتامبر ۲۰۱۶، قابل توجه‌ترین نتیجه‌ای‌ست که در بازی‌های بین این دو تیم کسب شده است. اما ۶ دیدار بعدی بین این دو تیم بعد از آن بازی، همگی به سود بارسا به پایان رسید.

۲۰۱۷

آلاوز ۰-۶ بارسا (گلزنان: سوارز ۲، نیمار، مسی و راکیتیچ)
بارسا ۳-۱ آلاوز (گلزنان: مسی، نیمار و آلکاسر؛ فینال جام حذفی در ویسنته کالدرون)
آلاوز ۰-۲ بارسا (مسی ۲)

۲۰۱۸

بارسا ۲-۱ آلاوز (گلزنان: سوارز و مسی)
بارسا ۳-۰ آلاوز (گلزنان مسی ۲، کوتینیو)

۲۰۱۹

آلاوز ۰-۲ بارسا (گلزنان: آلنیا و سوارز)

آمار و ارقام

• مراقب لوکاس پرز باشید! برترین گلزن این فصل آلاوز در دو بازی از سه بازی خود در نیوکمپ به عنوان بازیکن دپورتیوو گل زده است.

• به جز پرز، هافبک سابق بارسا، الکسیس ویدال تنها بازیکن آلاوز است که در تمام بازی‌های این فصل برای تیمش به میدان رفته است.

• امشب سرمربی سابق لگانس و رئال سوسیداد، آسیر گاریتانو برای ششمین بار در دوران حرفه‌ای خود با بارسلونا رو در رو خواهد شد. هر پنج تقابل پیشین او مقابل آبی و اناری‌ها، به شکست شاگردانش منجر شده است‌.


• در این فصل آلاوز در نیمه نخست بازی‌های خود در لالیگا تنها یک گل به ثمر رسانده است اما در نیمه‌های دوم ۱۴ گل.

نقل قول‌های مهم

سرمربی بارسا، ارنستو والورده: «آن‌ها دو مهاجم خیلی خوب دارند [لوکاس پرز و جوسلو که مجموعا ۱۵ گل زده‌اند و تنها زوج مسی-سوارز بیش از آن‌ها گلزنی کرده است] و اگر چه در فرم خیلی خوبی نیستند اما شکستشان همواره برای ما کار سختی بوده است‌. مهم این است که پیروز شویم و سال‌ را خوب به پایان برسانیم».

سرمربی آلاوز، آسیر گارسیا: «بعد از آنچه در این هفته اتفاق افتاد [شکست مقابل خین، تیمی از لیگ دسته سه در جام حذفی] من خوشحالم که به بارسلونا می‌رویم. این فرصت را داریم که خود را از وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم، نجات دهیم و آنچه به عنوان یک تیم می‌توانیم انجام دهیم را اثبات کنیم. این تنها در مورد متوقف ساختن مسی نیست، آن‌ها در کل تیم خیلی خوبی هستند. اما ما یک برنامه داریم و - طبق آن - باید جلوی ایجاد موقعیت‌های خط حمله و عبور توپ را بگیریم».

الکسیس ویدال، بازیکن سابق بارسا و فعلی آلاوز: «بازگشت به نیوکمپ برای من اتفاق بسیار ویژه‌ای است. طی سه سالی که آن جا بودم از من استقبال شد و هنوز هم معتقدم بارسلونا بهترین شهری است که وجود دارد. ما بسیار دشوار است که پیروز شویم اما هدف ما این است که به آن جا برویم و این کار را انجام دهیم. با این حال می‌دانیم که عملکرد ما در بازی‌های خارج از خانه خوب نیست و آن‌ها بارسلونا هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs آلاوز
به نظرتون بازی جلو بارسا برا آلاوز سخت تر خواهد بود یا بازی جلو خین؟!


شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (۱۴:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!