به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

MÉS، رقابتی جدید بر سر همبستگیبارسلونا
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱:۵۶) (۳,۶۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا، مازاد بر قرار داد با شركت‌های تجاری «آكنوور» و «نایك»، اكنون درگیر پروژه جدیدی به نام MÉS شده است كه بدین وسیله می‌تواند تحصیل برای بچه‌های مستضعف و بی‌سرپرست و مهاجر را در سراسر دنیا به وسیله ورزش گسترش دهد.

بر اساس شعار اساسی «فراتر از یك باشگاه» (Més que un club)، یك پروژه همبستگی چند روز قبل به انجام رسید كه طبق آن سازمان بارسلونا، پوشاك تجاری بین المللی نایك و مامور یونیسف «ACNUR» برای بچه‌های مستضعف دست به كار شدند.


بهترین تیم

این سه سازمان امیدوارند تا با اتكا به قدرتشان بتوانند تیمی شكست ناپذیر در زمینه مقابله با فقر و كمك به بچه‌های مستضعف در این پروژه جدید به اتفاق هم تشكیل دهند. به این منظور، آنها تصمیم گرفته‌اند تا با تشكیل نام تجاری جدید MÉS، پوشاكی را در زمینه ورزشی و كلا كالاهای با كیفیتی را توسط شركت نایك طراحی كنند. درآمد عایده از این طرح هم توسط سازمان بارسلونا و «آنكوور» توزیع خواهد شد.

Ninemillion.org

پس از عقد قرارداد میان سازمان باشگاه بارسلونا و «آنكور» در ژانویه 2008، دو سازمان در تلاش بوده‌اند تا بتوانند در سرار جهان موقعیت بچه‌های بی‌رپرست و فقیر را در كشورهایی مثل «رواندا»، «اكوادور» و «نپال» بهبود ببخشند. در پروژه جدید MÉS، این سازمان به دنبال توزیع سود حاصل از فعالیت‌هایش توسط یكی از اسپانسر‌های این پروژه كه سایت مشاهده لینک به مدیریت ACNUR است، بوده و مبنای فعالیت این سایت هم استفاده از ورزش و تحصیلات در جهت جلوگیری از به مخاطره افتادن موقعیت بین المللی این بچه‌ها می‌باشد.

سهام این پروژه

وبسایت‌های mesfutball.org و mesfootball.org توضیحات كامل و مشروحی از وضعیت این پروژه و كلیت شراكت این پروژه را به متقاضیان عرضه می‌كند.

یك رقابت جهانی

عملیات MÉS توسط مامورین تبلیغاتی سازمان، وایدن و كندی، پیگیری می‌شود و توسط عكس‌هایی در این زمینه، پیام اصلی تشكیل این سازمان را به همگان می‌فهماند و شعار خود را تحكیم می‌بخشد. كسی كه عكس‌های ترقیب كننده این سازمان را در سراسر دنیا تهیه و تنظیم می‌كند، كسی نیست جز مرد آفریقای جنوبی، میخائیل سابوتزكی، كه توانست با هنر خود یكی از رقابت‌های ANCUR را كه برای مستضعفان در ناكیواله در ریواندا، تشكیل شده بود، جاودانه سازد.

یكتا در میان سه سازمان

پروژه MÉS بر اساس عهد و میثاق بسته شده میان سه سازمان بارسلونا، آنكوور و نایك بوده است. بارسا اكنون مدتی است كه با این دو سازمان همكار است، به طوری كه از ژانویه 2008 سازمان با آنكوور همكار بوده و در زمینه‌هایی توانسته است بر وضعیت مهاجران فقیر، بهبودی چشمگیر را اعمال كند.

در این میان، قرارداد بارسلونا و شركت نایك، به سال 1998 باز می‌گردد. در سال 2007، آنها یك قرارداد جدید بستند كه تا تاریخ 2013 قدمت دارد و مشمول التزام پرداخت سود عایده از تجارت نایك به باشگاه بارسلوناست، تا این باشگاه توزیع مالی را در سراسر دنیا برای بچه‌های بی‌سر پرست اعمال كند. یكی از مهمترین دلایل تشكیل پروژه MÉS همین قرارداد‌های خیر خواهانه این دو سازمان بوده است.
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۲۹)
 
harry1
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درد بر محد فوتبال.


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی



چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۳۰)
 
SinaBarca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
واقعا افتخار امیزه اینکه تیمی که هوادارشی ار همه نظر بی همتا باشه
mes que un clubیه شعار نیست یه واقعیته بارسا واقعا فراتر از یه باشگاهه
دوستت داریم بارسای بزرگ


واقع بارسا مظهر غیرت و تعصب


پنج‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۱۱)
 
مهمان
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
واقعا افتخار امیزه اینکه تیمی که هوادارشی ار همه نظر بی همتا باشه
mes que un clubیه شعار نیست یه واقعیته بارسا واقعا فراتر از یه باشگاهه
دوستت داریم بارسای بزرگ


دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۸۷ (۱:۴۱)
 
vahidnik
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
بارسلونا،‌فراتر از يك باشگاه...


یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۸۷ (۹:۱۵)
 
ashkan007
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
به بارسا به خاطر فراتر از فوتبال بودنش افتخار می کنم . . .


یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۸۷ (۲:۴۸)
 
behzad_jentelman
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
بچه هاي با غيرت ومتعصب بارساي كبير
ما بايد در مورد كليات بحث كنيم نه اينكه چه دكسي بهتره
ما نبايد زحمتهايي كه فرانكي بزرگ براي بارسا كشيد زير سوال ببريم
ما بايد از فرانك ريكارد به نيكي ياد كنيم هر چند در اواخر اوضاع بارسا ان چنان مطلوب نبود اما فرانكي تا جايي كه ميتوانست به بارسا خدمت كرد


یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۸۷ (۱:۱۱)
 
SinaBarca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
به امید پیروزی بارسا بر والنسیا


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۰۸)
 
دکتروالدز
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
بارسارو عشق است


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۷)
 
Frank.Rijkaard
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
واقع شرم آوره که بازم تو این سایت از رایکارد بحث میشه و این که رایکارد بهتر از پپ . هیچ دلیلی برای بیان کردن این بحث ها وجود نداره


واقعا شرم آوره که این همه استدلال منطقی رو بعضی ها نمی تونن درک کنن.

بحث مقایسه ی این دو نفر نیست، بحث اینه که هیچ کی نباید به فرانکی توهین کنه.

لازم نیست برای خودشیرینی و تعریف از پپ فرانکی رو کوچیک کنین.

هیچ کس یادش نرفته که بعد از فینال اروپا و قهرمانی بارسا، هیچ کس در اسپانیا در این که تیم رایکارد دومین تیم رویایی تاریخ بارساست شک نداشت و حتی بعضی ها اعتقاد داشتن تیم رایکارد رویایی تر از حتی تیم کرویف بوده.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۱:۱۲)
 
Frank.Rijkaard
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
من اومدم، کی جرئت کرده به فرانکی جون توهین کنه

البته دوستان اون قدر خوب از فرانکی دفاع کردن که من نظر بیشتری نمی دم فقط چند نکته رو یاد آور می شم.
بحث این نیست که کسی بخواد ارزش های پپ رو پایین بیاره بلکه فقط می گیم انصاف داشته باشین و سعی نکنین تیم دوران اوج پپ رو با تیم دوران افت فرانکی مقایسه کنین، عدالت مقایسه ی این دو در دوران اوجه.

نکته ی دوم این که قبل از اومدن فرانکی بارسا در وضعی بود که روسیچکی در یک مصاحبه گفته بود هرگز به تیم کوچکی مث بارسا نمیاد اما بعد از فرانکی و در دوران او همه ی بازیکنا مث فن در فارت و آرشاوین و... می گفتن که از بچگی عاشق بارسان.

نکته ی سوم : رومینگه می گه: « مسی بازیکنی بزرگتر از پله و مارادوناست به این دلیل که اون ها در سن مسی هیچی نبودن » چرا همین استدلال رو در مورد بویان به کار نمی برین؟

نکته ی چهارم: اتوئو بعد از زدن 4 گل در یک مصاحبه با وردساکر در جواب سوال خبرنگار که پرسیده بود تا حالا بازیکنی بوده که تو رو تحت تاثیر قرار بده؟ گفته:« تنها یه نفر، اون هم بویان کرکیچه، اون در این سن کارهایی می کنه که هیچ کس نمی تونه انجام بده.»


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۱:۰۶)
 
shahab
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
واقع شرم آوره که بازم تو این سایت از رایکارد بحث میشه و این که رایکارد بهتر از پپ . هیچ دلیلی برای بیان کردن این بحث ها وجود نداره.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۱:۰۵)
 
President.Laporta
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
تفاوت بین رایکارد و گواردیولا همان بس است که رایکارد به اولگئر و جووانی و بویان اعتقاد داشت ولی سلطان پپ نه


دوران مربیگری توی بارسا به دو دسته تقسیم میشه :
دوران قبل لز رایکارد و دوران بعد از رایکارد .
وقتی فرانکی به بارسلونا اومد بارسا یه تیم شکست خورده و تحقیر شده بود اما رایکارد این تیم رو دوباره از پایه ساخت جوانانی مثل مسی والدز اینیستا بویان رو وارد ترکیب بارسلونا کرد سیستم و شخصیت بارسا رو از اول ساخت تیمی ساخت که در دورانی که همگان دیکه ایمان آورده بودند که دیگه دوران فوتبال تهاجمی به سر اومده بطلان این قضیه رو ثابت کنه فرانکی تیم ما رو از هیچ به همه جا رسوند به اوج قله افتخارات تیمی که با قلب و روح فوتبالدوستان جادو میکرد باعث میشد هزارن هزار کودک در سراسر جهان بعد از بردهای بارسا فریاد های شادی سر بدن و فریاد بزنن زنده باد فوتبال .
این تیم فعلی بارسا تقریبا همون تیم رایکارده ولی بدون مصدومیت
حتما فراموش نکردید چه کسی رونالدینیو و دکو رو بیرون انداخت و می خواست به هر قیمتی که شده اتوو رو هم بیرون بیندازه که خدا رحم کرد و اتوو با اصرار های خودش موند تا امروز هم بارسا و هم پپ رو نجات بده و شاید حالا پپ به این فکر میکنه که اگه به رونی و دکو هم این فرصت رو می داد شاید اونها هم به روزهای اوجشون بر می گشتن اما حالا دیگه از این بابت فقط آه و افسوس برای هوادارن بارسا مونده و رونی رو باید در خاطره هاشون جستجو کنند .

البته این به معنای رد توانمندی های پپ نیست و پپ ثابت کرده که یک مربی فوق العاده باهوشه و می تونه بارسا رو دوباره به اوج بر گردونه .

بیاید یاد بگیریم برای بزرگ کردن یک نفر حیثیت کس دیگه ای رو خرج نکنیم بلا خص اسطور های بارسا .


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۵۰)
 
shahab
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
اولا گلی که بویان به شالکه زد یادمه دیدار رفت بود که اونم دروازه خالی رو زد.اگه نمی زدم بازی رفت 0-0 می شد بازی برگشت 1-0 . اما من دشمن بویان نیستم.من خیلی رایکارد را دوست دارم. اما این که بارسا الان تو اوج و این همه نتایج خوب می گیره تازه تو نیم فصل اول حضورش داره همه رکورد ها رو جابه جا می کنه چه لزومی داره بیایم حرف رایکارد وسط بکشیم و بگیم کاشکی رایکارد دوباره سرمربی بارسا شه!!!!!!!!!!

مسی و اینیستا اینقدر خوب هستند که نیازی نبود کسی اونارو کشف می کرد.

آقای barca_love خجالت آور نیست که بارسا هوادارایی مثل من داره بلکه این خجالت آوره که نظراتی تو سایت میبینه که آدم شاخ در میاره
.تیم تو اوج باشه بعد بگه کاشکی رایکارد بشه دوباره سر مربی بارسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
تفاوت بین رایکارد و گواردیولا همان بس است که رایکارد به اولگئر و جووانی و بویان اعتقاد داشت ولی سلطان پپ نه.

این چیزی که شما گفتی، تفاوت پپ و فرانک نیست، تنها بیانگر درک بسیار ضعیف شما از فوتباله!
مطمئن باش پپ اینطور احمقانه فکر نمی کنه، چون اونم خودش زمانی از جوانان بارسا بیرون اومده و به خوبی می دونه، بزرگترین و مهمترین کار یه مربی، که نمایانگر سطح درکشه، بازی دادن به نسل بعدی باشگاهه، کاری که فرانک رو در رده بزرگترین مربیان جهان قرار داد!

مطمئن باشید پپ هم به خوبی می فهمه که بارسای امروز، مدیون بازی دادن فرانک به مسی در 17 سالگیه، مدیون به بازی گرفتن عالی و رشد دادن خوب اینیستا و ترقی دادن والدسه، و صدها نمونه دیگه. اون خیلی بهتر از من و شما می دونه که داره کاشته های ریکارد رو برداشت می کنه، و البته خدا رو شکر این کارو خوب انجام میده.

با وجود اینکه این حرف شما از نظر فنی اصلا در سطحی نیست که بخواد روش بحث بشه، و اینکه پپ تا حالا خوب و راضی کننده بوده، ولی هنوز خیلی کوچیک تر از اونه که بتونه با مربی بزرگی مثل ریکارد مقایسه بشه. ان شاء الله، یکسال و نیم دیگه، که پپ دو قهرمانی لیگ و یه قهرمانی لیگ قهرمانان داشت، می تونیم شروع کنیم به مقایسه اون با فرانک بزرگ.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۱۸)
 
Don.Andres
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
آقای شهاب...
اگه رایکارد به همین جوون ها اعتقاد نمیداشت الان همین فرمانده اینیستا و کسی مث مسی شاید هرگز به دنیای فوتبال معرفی نمیشدن...
رایکارد مث اینکه بدهکارم شده که چند تا از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال رو معرفی کرده...
همین بویان فصل قبل رکود مسی رو هم شکست...
اگه همین بویان نمیبود فصل قبل شاید از شالکه حذف میشدیم...شاید تو لیگ امتیازمون به 50 تا هم نمیرسید...
واقعا خجالت آوره که بارسا چنین هوادارایی داره!!!


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۴۶)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
امسال باشگاه بارسلونا از همه نظر رتبه اول رو داره چه از نظر محبوبیت چه از نظر رقابت و سبک بازی چه از نظر آمار و ارقام اینها نشانه قهرمانی زود هنگام بارسا در این فصل هستند

باهات صد در صد موافقم
به امید موفقیت در بازی امشب


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۴۵)
 
shahab
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
به نظر من گلب خیلی بهتر از بویان کار می کنه .اگه بویان باشه نمیشه زیاد به بازی امیدوار بود . بعیده که گواردیولا با این هوش و ذکاوت خود این کارو بکنه.

اما این رایکارد بهتره یا گواردیولا : شاید کسی که کمترین فهمی از فوتبال داشته باشه و نتایج ببنیه بفهمه که کدوم بهترند. ضمنا حق را به باطل متشابه نسازید.

ا هیچ شباهتی بین بارسای الان با بارسای رایکارد نداره.
تفاوت بین رایکارد و گواردیولا همان بس است که رایکارد به اولگئر و جووانی و بویان اعتقاد داشت ولی سلطان پپ نه.

در ضمن دلم واسه فرمانده اینیستا تنگ شده.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۱۹)
 
tixcy
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
تو تابستون اونی که تن مسی قشنگه تو زمستون پویول
البته همشون قشنگن تازه زمستون مشه استین کوتاه هم پوشید چون وجود اون پیراهنا ادم رو حسابی گرم میکنه


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۵۳)
 
Hanif_d
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
دمشون گرم.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۷:۵۸)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
تقدیم به همه بارسایی ها




شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۲۹)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی



شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۲۵)
 
President.Laporta
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
نقل قول
لباس های mesخیلی قشنگه من پارسال یک دونه از نوکمپ گرفتم


آره یادمه منم باهات بودم ولی من دو تا گرفتم واسه کمک بیشتر در راستای اهداف خیر خواهانه بارسا.


هنوزم که هنوزه صورت مشتاق تو رو وقت گرفتن اون لباس در یاد دارم


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۲۴)
 
Frank.Rijkaard
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
زنده باد آرمان های بارسا

بارسا همیشه قهرمان


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۴۲)
 
Frank.Rijkaard
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
این همون کاریه که از بارسا انتظار می ره.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۳۸)
 
mohammad.a
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
این کارهای خیر خاهانه بسیار عالیه............................


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۳۵)
 
PAPA
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
تفکر خوبیه مثل یونیسف بارسا ثابت کرد علاوه براینکه ازلحاظ فوتبالی در سطح بالاست از نظر انسان دوستی نیز بیشتازه به امید جهانی بدون فقر


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۲۱)
 
SMS_E13
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
Més que un club


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۲۰)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
امسال باشگاه بارسلونا از همه نظر رتبه اول رو داره
چه از نظر محبوبیت
چه از نظر رقابت و سبک بازی
چه از نظر آمار و ارقام
اینها نشانه قهرمانی زود هنگام بارسا در این فصل هستند


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۰۷)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
مطمئن باشین دعای همون کودکان نیازمند به بارسا کمک خواهد کرد که امسال قهرمانی 3 جام رو جشن بگیره


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۰۳)
 
inronaldinho
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
من تا حالا معنی شعار mes que un club رو نمی دونستم اما حالا که میدونم خیلی خوش حالم.
بارسا همیشه بزرگترین تیم دنیاستو این رو همیشه همه میدونند
اون منچستر بره یاد بگیره که نام شرکت AIG رو که وذشکست شده روی لباسش حک می کنه


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۵۹)
 
inronaldinho
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
لباس های mesخیلی قشنگه من پارسال یک دونه از نوکمپ گرفتم


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۴۲)
 
inronaldinho
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
بارسا به جای اینکه از این شرکت ها پول بگیره سالی 20میلیون یورو به کودکان مستضعف پول میده


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۳۷)
 
Sayeh
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
هر چی بارسای ما خوبه بقیه آشغالن
قهرمان . . . . . . بارسلونا


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۹)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
بارسا از همون اول فرا تر از یک باشگاه بود ولی اعلام نمیکرد


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۲:۰۶)
 
SinaBarca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
من هم واقعا خوشحال هستم که طرف دار یک تیم بزرگی مثل بارسلونا هستم و به عنوان یک حامی از بارسا به خاطر این کار خیر خواهانه MES حمایت می کنم .
زنده باد بارسای کبیر
زنده باد خوان لاپورتا


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۱:۳۵)
 
tixcy
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
واقعا افتخار میکنم که هوادار چنین تیم بزرگ و خوبی هست که بر خلاف رئالی هایه کثیف که همش به دنبال پول هستن ، به افراد بی بزاعت کمک میکنن
Mes Que Un Club


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۰:۵۲)
 
ALiR3za
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
افتخار میکنم که طرفدار بارسلـــــــــونا هستم
مطمئنا این خبر تو هیچ شبکه و خبرگزاریهی تو ایران مخابره نمیشه چون همشون آشغالن مخصوصا صدا وسیما.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۸:۵۸)
 
President.Laporta
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
یک دنیا یک بارسا


توی دنیائی که همه توی فکر پول درآوردن واسه خودشون هستن این کار بارسا آخر مرام و جوانمردی است.

البته فراموش نکنید این کارها از وقتی تو بارسا اوج گرفته که رئیس لاپورتا!!! سرکار اومده زنده باد سینیور لاپورتا .


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۸:۴۳)
 
alireza10025
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
ازاینکه باشگاه بارسارا دوست دارم خوشحالم


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۸:۰۰)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
من از همین جا برای خرید این لباس ها و سهیم شدن در این کار خیر خواهانه اعلام آمادگی می کنم

همین طور کلی با این باشگاه آدم حال می کنه حتی اگه تو فوتبال هم ضعیف باشه بازم بهترینه

Més que un club


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۳:۲۵)
 
SinaBarca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
ولی در عوض این رئالی های کثیف دست به هر کاری می زنند تا بتوانند پول دار بشو ند و هیچ وقت در کارهای خیر خواهانه شرکت نمی کنند.


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۳:۰۷)
 
SinaBarca
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
به نظر من باید به باشگاه بارسا و خوان لاپورتا آفرین گفت که به این همه کارهای خیر خوانه در سر تا سر دنیا به این کارها مشغول است.
واقعا بارسا فراتر از یک باشگاه


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲:۵۸)
 
DAIMON
پاسخ به: MÉS، رقابتی جديد بر سر همبستگی
واقعا" فراتر از یک باشگاهه...



شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۲:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!