به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا، شکست ناپذیر در نیوکمپآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۸ (۱۸:۴۰) (۵۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سال ۲۰۱۹ رو به پایان است و این در حالی‌ست که آبی و اناری‌ها در ۲۸ بازی‌ خانگی‌ای که در این یک سال (در تمام رقابت‌ها) برگزار کرده‌اند، هرگز شکست نخوردند (۲۴ برد و ۴ تساوی). در این خبر از سایر رکورد‌هایی که طی این ۲۸ بازی ثبت شده است، خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین شکست کاتالان‌ها در نیوکمپ به نوامبر ۲۰۱۸ باز می‌گردد، زمانی که بتیس ۴-۳ در این ورزشگاه بارسا را مغلوب کر‌د.

این هفتمین باری‌ست که بارسلونا یک سال کامل را بدون حتی یک شکست خانگی پشت سر می‌گذارد، این رویداد قبلاً در سال‌های ۱۹۵۷، ۱۹۵۹، ۱۹۶۸، ۱۹۷۴، ۱۹۷۵ و ۲۰۱۱ نیز اتفاق افتاده است. در اینجا سایر رکوردهایی که بارسا در ۱۲ ماه گذشته ثبت کرده‌ است را بررسی خواهیم کرد:

۲۶

این تعداد بازی‌هایی‌ست که مسی و پیکه در سال ۲۰۱۹ در نیوکمپ به نمایش گذاشتند، بیش از سایر بازیکنان. تراشتگن، سوارز، بوسکتس و روبرتو با ۲۵ گل بعد از آن‌ها رکورد بیشترین بازی را به نام خود ثبت کرده‌اند.



۲۳۴۰

این تعداد دقایقی‌ست که پیکه در سال جاری در نیوکمپ به میدان رفته است. او صدر نشین لیستی‌ست که تراشتگن (۲۲۵۰) و مسی (۲۱۲۳) در رده‌های بعدی آن قرار دارند.


۲۳

این تعداد تیم‌های مختلفی‌ست که در تمام رقابت‌های امسال میهمان نیوکمپ بوده‌اند. وایادولید، لوانته، سویا، والنسیا و رئال مادرید همگی ۲ بار در این ورزشگاه حضور یافتند.

۲۹

این تعداد گل‌هایی‌ست که در سال ۲۰۱۹ توسط لئو مسی در نیوکمپ به ثمر رسید. لوئیز سوارز با ۱۶ گل، گریزمن با ۶ گل و ویدال و دمبله با ۵ گل در رده‌های بعدی قرار دارند.



۱۲

این تعداد پاس‌ گل‌هایی‌ست که توسط مسی برای هم‌تیمی‌هایش فراهم شده است. بعد از او سوارز با ۸ و جوردی آلبا با ۷ پاس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

۳۲

این مجموع تعداد بازیکنان آبی و اناری پوشی‌ست که در نیوکمپ به میدان رفته‌اند. ۱۳ نفر از این تعداد، از بازیکنانی بودند که در آکادمی جوانان باشگاه پرورش یافتند: پیکه، مسی، بوسکتس، روبرتو، آلبا، آلنیا، آنسو فاتی، کارلس پرز، رافینیا، آبل رویز، رونالدو آرائوخو، دنیس سوارز و موسی واگه.

۱۳

تعداد توپ‌هایی که در بازی‌های امسال نیوکمپ به تیرک دروازه برخورد کرد - و گل نشد. در این میان مسی و سوارز هر کدام ۳ بار ضرباتشان با تیرک برخورد کرده و روبرتو ۲ بار. سمدو، راکیتیچ، آلبا، کوتینیو و گریزمن هر کدام یک بار به همین دلیل از گلزنی باز ماندند.

۶-۱

پر گل‌ترین پیروری تیم در نیوکمپ که در یک چهارم نهایی جام حذفی در سویا حاصل شد. کوتینیو ۲ بار گلزنی کرد و راکیتیچ، روبرتو، سوارز و مسی سایر گل‌ها را به ثمر رساندند.


۶۴

این مجموع تعداد کارت‌هایی‌ست که بازیکنان بارسا در نیوکمپ دریافت کرده‌اند: ۶۲ کارت زرد و ۲ کارت قرمز. پیکه، سوارز و بوسکتس با ۸ کارت پر خطاترین بازیکنان تیم بودند. در حالی که دمبله و آرائوخو هر کدام دو بار کارت دریافت کردند.

۱۱

این هم تعداد پنالتی‌هایی‌ست که در سال ۲۰۱۹ در نیوکمپ گرفته شده که در این بین ۸ تای آن‌ها متعلق به بارسلونا بوده است - تیمی که ۵ تای آن‌ها را به گل تبدیل کرد. مسی ۵ و سوارز و کوتینیو هر کدام یک بار این ۸ پنالتی را از آن تیمشان کردند. از ۳ پنالتی‌ای که به سود حریفان بارسلونا گرفته شد، سیلسن وظیفه دفع دو تای آن‌ها (یک سیو) و تراشتگن یکی از آن‌ها را بر عهده داشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: بارسلونا، شکست ناپذیر در نیوکمپ
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

باز بگید والورده الاغ خره.

والورده الاغ خره.


چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۸ (۰:۳۳)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: بارسلونا، شکست ناپذیر در نیوکمپ
هر چی رکورد خوب است با والورده ی بد ب دست اومده!


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۱۹:۰۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارسلونا، شکست ناپذیر در نیوکمپ
همش اعجاز ایشونه اصن


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۱۳:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا، شکست ناپذیر در نیوکمپ
باز بگید والورده الاغ خره.


دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۸ (۱۱:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!