به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و ارسال بیش از ۱۰۰۰ پاس در مصاف با خراناداآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲:۵۱) (۶۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طی ۷ سال اخیر، این اولین باری‌ست که تعداد پاس‌های ارسالی کاتالان‌ها در یک بازی چهار رقمی می‌شود. در این خبر بیشتر از جزئیات مربوط به این رکورد حیرت‌انگیز خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شکست ۱-۰ خرانادا توسط بارسای جدید کیکه ستین، آموختنی‌های بسیاری برایمان داشت اما یکی از مهم‌ترین‌های آن آمار قابل توجه پاسکاری‌های تیم بود. آبی و اناری‌ها در این بازی مجموعاً ۱۰۰۵ پاس ارسال کردند که این، بالاترین رکورد ثبت شده بعد از ۲۵ نوامبر ۲۰۱۲ بود.

در دوران تیتو ویلانووا بارسا لوانته را ۴-۰ به لطف گل‌های لئو مسی (۲)، آندرس اینیستا و سسک فابرگاس شکست داد. در آن دیدار بارسلونا ۱۰۳۵ پاس ارسال کرد که ژاوی در ۱۳۹، فابرگاس در ۱۲۴ و بوسکتس در ۱۱۶ تای آن‌ها نقش داشتند. این بازی همچنین یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی‌ست که بارسا را با ۱۱ بازیکن از لاماسیا شاهد بودیم.

حال ۷ سال از آن مصاف به‌یادماندنی گذشته و بارسا باز هم توانسته از تعداد ۱۰۰۰ پاس ارسالی عبور کند و نکته مهم‌تر این که ستین این کار را در اولین بازی خود انجام داد. اگر چه ۴ تن از بازیکنان این بازی (خرانادا) و بازی مذکور (لوانته) مشترک بودند - پیکه، آلبا، بوسکتس و مسی.


بوسکتس همچنان لمس توپ بالای خود را در این بازی حفظ نمود؛ او با ارسال ۱۴۵ پاس مقابل خرانادا در این زمینه جلوتر از اومتیتی (۱۰۵)، پیکه و روبرتو (هر کدام ۹۸) قرار گرفت.

شایان ذکر است که در این مصاف نیز شاهد تعداد بالای بازیکنان لاماسیایی میدان بودیم، اتفاقی که احتمالاً تصادفی نباشد. ۸ بازیکن این بازی از آکادمی باشگاه بودند (روبرتو، پیکه، آلبا، بوسکتس، آنسو فاتی، مسی، ریکی پویگ و کارلس پرز).

مالکیت توپ بالا

بارسلونا در دیدار یکشنبه شب همچنین ۸۲.۶ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. بالاترین آمار ثبت شده در این زمینه نیز به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد؛ زمانی که در مصاف با لوانته سربازان آبی و اناری ‌پوش پپ گواردیولا مالکیت توپ ۸۳.۹ درصدی را در دفتر رکورد‌های خود ثبت کردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rockstar
پاسخ به: بارسا و ارسال بیش از ۱۰۰۰ پاس در مصاف با خرانادا
البته دوستان باید این مسئله رو در نظر بگیرن که مهم پاس رو به جلو و کلیدیه. بازی قبل با وجود ویدال و راکیتیچ این کار تقریبا غیر ممکن بود امیدوارم با اضافه شدن دی یانگ و آرتور ، کیفیت پاسا هم بهتر بشه. نقش مربی خیلی مهمه این وسط. که به بازیکنا این شهامت رو بده که پاسای ریسکی بدن. ما قبلا دیدیم که میشه هم مالک توپ بود هم 500-600 پاس داد هم کلی موقعیت ایجاد کرد. این تعداد خیلی خیلی زیاد پاس چیزیه که تیم ما باید ازش عبور کنه همون طور که خود گواردیولا به عنوان کسی که این روش رو بنا گذاشت دیگه ازش استفاده نمیکنه.


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۶:۵۸)
 
AmHosseini
پاسخ به: بارسا و ارسال بیش از ۱۰۰۰ پاس در مصاف با خرانادا
با برگشتن دیانگ و آرتور به ترکیب
و اومدن یه نوک جنگنده و سرعتی دوباره میتونیم به یه تیم سرعتی و هجومی تبدیل بشیم


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۵۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارسا و ارسال بیش از ۱۰۰۰ پاس در مصاف با خرانادا
فوق العاده‌ست! و باورنکردنی..


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!