به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: به تمام‌ رقابت‌ها اهمیت می‌دهممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۴:۳۰) (۴۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کیکه ستین روز گذشته در برابر رسانه‌ها قرار گرفت تا پیش از مصاف با ایبیزا، پیرامون موضوعات مختلفی از جمله وضعیت جایگزین سوارز صحبت کند. متن مفصل مصاحبه او را در این خبر می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا به دنبال یک مهاجم

درست است که این مورد را در نظر داریم. باید بعضی چیز‌ها را حل کنیم. این چیزی نیست که مرا خیلی اذیت کند. من بیشتر در مورد بازی فردا و همچنین مصاف با والنسیا نگرانم. این مسئله‌ای‌ست که از طریق مدیریت ورزشی باشگاه باید به آن پرداخت و آن‌ها بهترین راه حل را پیدا خواهد کرد.

با وجود پاسخ به این سوال، خبرنگاران مجدداً از جذب مهاجم پرسیدند و کیکه این بار گفت: «این‌ها مسائل درون باشگاهی‌ هستند و بهتر است در این مورد از من سوالی نپرسید، زیرا چیزی نمی‌گویم. پس بیایید وقت را هدر ندهیم».

آیا مسی بازی خواهد کرد؟

باید ببینم در تمرینات چه رخ خواهد داد. خودم ایده‌ای در ذهن دارم اما باید ببینم در تمرینات چه می‌شود. باید به عملکرد سایر بازیکنان هم نگاه کنم و ببینم چه ترکیبی می‌توان تشکیل داد که هم رقابتی باشد و هم متعادل.

عثمان دمبله

دمبله بازیکن فوق‌العاده‌ای‌ست که متاسفانه ثبات زیادی نداشته است. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم و باشگاه خواهد بود. می‌تواند کمک بسیاری به ما کند.

بازی با ایبیزا

سختی‌هایی در رابطه با هوا (توفان اخیر در گلوریا) و زمین بازی داریم و واضح است که باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. کارهای زیادی هست که دوست داشتیم انجام دهیم اما قادر نخواهیم بود؛ اگرچه سعی خود را خواهیم کرد. باید ببینیم روز بازی هوا چطور خواهد بود، این که بارانی‌ست یا با وزش باد همراه است و همچنین مسئله‌ی چمن مصنوعی نیز وجود دارد. ایبیزا فصل معرکه‌ای داشته و خوب ظاهر شده است. آن‌ها در نوار ۶ بازی پیاپی بدون شکست قرار دارند و قطعاً کار را برای ما آسان نخواهند کرد. باید روی این حقیقت تمرکز کنیم که با یک بازی دشوار رو به رو خواهیم بود و شرایط می‌تواند آن را سخت‌تر کند.


خروج ویدال و راکیتیچ

مدت‌هاست که آن‌ها اینجا هستند. من ۱۰۰ درصد در برنامه خود آن‌ها را در نظر دارم. همه بازیکنانی که داریم برای من ارزشمند هستند. فکر نمی‌کنیم خروجی در کار باشد.

امرسون

بدیهی‌ست که امرسون بازیکنی‌ست که به خوبی او را می‌شناسم. روند پیشرفت او را تحت نظر دارم و او هر روز بهتر می‌شود. هر گاه زمانش فرا برسد، او را هم ارزیابی خواهیم کرد.

جام حذفی

من همواره به تمام رقابت‌ها اهمیت زیادی می‌دهم. همواره جام حذفی را دوست داشتم، چه به عنوان بازیکن و چه سرمربی. این یک رقابت زیباست و من قطعاً سعی می‌کنم در آن قهرمان شوم. درست مثل لالیگا و لیگ قهرمانان که می‌خواهم فتح کنم.


یک بازی تک مرحله‌ای

واضح است که فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. وقتی به طولانی بودن دوره مسابقات و تعدد بازی‌ها در طول فصل فکر می‌کنید، به نظر می‌رسد بازی‌های تک دور - برای تیم - بهتر است. اما این بدان معنا نیز هست که بازی‌ها دشوار‌تر خواهند شد. بدیهی‌ست که برخی بازیکنان طی فصل در بازی‌ها و سفرهای بسیاری حضور دارند اما استراحت نیز خواهند کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: کیکه ستین: به تمام‌ رقابت‌ها اهمیت می‌دهم
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

خدا رو شکر دوباره حرفهای قابل خوندن داریم.

اره بابا معلومه برا تیمش برنامه داره
اون والورده کل مصاحبه‌هاش "حریف قدرتمندی پیش رو داریم" بود


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۹:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کیکه ستین: به تمام‌ رقابت‌ها اهمیت می‌دهم
خدا رو شکر دوباره حرفهای قابل خوندن داریم.


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۸:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!