به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs لگانسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ (۱۳:۳۴) (۲۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌پوشان امشب ساعت ۲۱:۳۰ (به وقت ایران) میزبان این تیم مادریدی خواهند بود تا با کسب پیروزی، صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قطعی کنند. هر آن چه لازم است در مورد این بازی بدانید، این جاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این اولین باری‌ست که بارسا و لگانس در چهارچوب این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند اما لگانس تاکنون ۳ بار در نیوکمپ بازی کرده و هر بار شکست خورده است‌.

آشنایی با رقیب

لگانس برای رسیدن به این مرحله، آندورا را در ضربات پنالتی، مورسیا را با نتیجه ۴-۰ و ابرو را ۱-۰ شکست داده است. از زمان ورود سرمربی جدیدش، خاویر آگیره، این تیم مادریدی طی ۱۱ بازی تنها یک شکست را متحمل شده است. برترین گلزنان آن‌ها مارتین بریت‌ویت و اسکار رودریگز به ترتیب با ۶ و ۴ گل زده هستند.

دیدارهای پیشین

آخرین بازی بین این دو تیم به دو ماه پیش در جریان بازی‌های لیگ باز می‌گردد. بارسا در آن دیدار ابتدا با گلی از سوی یوسف النصیری عقب افتاد اما با گل‌های سوارز و ویدال نهایتاً بازی را برد (۲-۱). در ۷ دیداری که تاکنون این دو تیم مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند، بارسا ۶ برد و یک باخت داشته، ۱۹ گل زده و ۷ گل دریافت کرده است.

آمار و ارقام

• این اولین مصاف بارسا و لگانس در جام حذفی‌ست.

• با ۸ گل زده، مسی برترین گلزن دیدارهای مقابل لگانس است.

• کیکه ستین، تا به حال ۱۵ بار لگانس را ملاقات کرده که در ۵ تای آن‌ها پیروز شده، ۵ بار شکست خورده و ۵ تساوی کسب کرده است.

• خاویر آگیره تنها در ۲ بازی از ۲۲ بازی خود برابر بارسا این تیم را شکست داده است؛ آخرین آن‌ها در سال ۲۰۰۸ به همراه اتلتیکو مادرید بوده است. او همچنین هرگز در این رقابت‌ها آبی و اناری‌پوشان را شکست نداده است.

• لگانس ۳ بازیکن سابق بارسا ب را اکنون در تیم خود می‌بیند: تارین، ریورا و آرنایز.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!