به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین: بله من قبول دارم که بارسلونا از سبک اصلی خود فاصله گرفته استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۷:۳۱) (۳۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی جدید بارسلونا، کیکه ستین طی مصاحبه‌ای اختصاصی با اسپورت گفت که باور دارد طی سال‌های اخیر بارسلونا شروع به از دست دادن هویت خود کرده است. در این خبر متن مصاحبه او را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«من فکر می‌کنم آن‌ها از سبک اصلی خود دور شده‌اند. جوانبی - از سبک بازی بارسا - حفظ شده‌اند اما برخی از آن‌ها خیر. من به عنوان یک تماشاگر صحبت می‌کنم. من در تمام طول زندگی‌ام بازی‌های بارسلونا را تماشا کرده‌ام. ژاوی و اینیستا اکنون اینجا نیستند اما شما می‌توانید بدون آن‌ها هم بازی کنید. در لوگو، لاس پالماس و رئال بتیس ما این کار را بدون ژاوی و اینیستا امتحان کردیم».

ستین این موضوع را درک می‌کند که زمان کمی برای ایجاد تغییر اساسی در باشگاه وجود دارد، اگر چه به شخصه تاکید دارد که تیم را بهبود خواهد بخشید.

او در ادامه گفت: «زمانی وجود ندارد. شکل‌گیری مهم است اما نه آن قدر مهم. نکته حائز اهمیت، مفاهیم موجود در هر موقعیت در زمین است، چیزی که به طور یکپارچه در دستان بازیکنان است. بازیکنان زمانی پیشرفت می‌کنند که این مهم را درک کنند».


این سرمربی همچنین پذیرفته که در صورت نیاز، مجدداً می‌توان با ۳ مدافع بازی کرد: «وقتی از آن‌ها می‌خواهید به روشی دیگر بازی کنند، سخت است بخواهید بگویید این کارها را انجام بده و این‌ها را نه. مقابل والنسیا، ما کارها را خیلی خوب انجام دادیم. باید به تیم زمان بدهیم. من سیستم ۳-۴-۳ یا سایر سیستم‌ها را رد نمی‌کنم، بستگی به بازی دارد. ما باید دقایق حضور بازیکنان را مدیریت کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: ستین: بله من قبول دارم که بارسلونا از سبک اصلی خود فاصله گرفته است
درد و بلات بخوره توی سر والورده


شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۹:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!