به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و هت‌تریک در ارسال پاس گلآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ (۱۴:۳۴) (۵۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این ملی‌پوش آرژانتینی در جریان پیروزی ۳-۲ شب گذشته مقابل بتیس، شرایط گلزنی را برای دی یونگ، بوسکتس و لنگله فراهم کرد. در این خبر از جزئیات این شاهکار حیرت‌آور خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک بار دیگر شاهد نقش حیاتی لئو مسی در پیروزی بارسا بودیم. این مرد آرژانتینی پاس هر سه گل آبی و اناری‌ها در پیروزی ۳-۲ شب گذشته مقابل بتیس را ارسال کرد. درست چند دقیقه بعد از این که بتیس پیش افتاد، با ارسال یک پاس دقیق برای دی یونگ توسط مسی، حساب کار ۱-۱ شد. وقتی بتیس یک بار دیگر پیش افتاد، این مرد شماره ۱۰ بارسا بود که به واسطه ضربه آزادی که در وقت‌های تلف شده نیمه اول نسیبش شد، راه را برای گلزنی بوسکتس هموار کرد تا او نیز نتیجه را به تساوی ۲-۲ بکشاند. سپس در نیمه دوم یک ضربه ایستگاهی دیگر به مسی رسید و او موقعیت گلزنی را برای لنگله فراهم آورد تا گل پیروزی بخش بارسا در بنیتو ویامارین، به نام این ملی‌پوش فرانسوی ثبت شود.

ثبت ۴ هت‌تریک در ارسال پاس گل

هت‌تریک در ارسال پاس گل در دنیای فوتبال رویدادِ معمولی نیست اما لئو مسی مقابل بتیس برای چهارمین بار در دوران حرفه‌ایش این کار را انجام داد. او برای بارسا نخستین بار در جام حذفی سال ۲۰۱۴ و در برابر لوانته ۳ پاس گل ارسال کرد و بار بعدی در لیگ در سال ۲۰۱۶ مقابل ختافه. در این بین مسی در برد ۶-۱ مقابل پاراگوئه در کوپای آمریکای ۲۰۱۵ با پیراهن تیم ملی آرژانتین نیز به این مهم دست یافت. در لالیگا تاکنون تنها دو بازیکن دیگر موفق به ارسال سه پاس گل در یک بازی شده‌اند: پابلو سارابیا برای سویا و لوئیز سوارز برای بارسلونا (۳ بار).


در این فصل لئو مسی در امر گلزنی (۱۴) و ارسال پاس گل (۱۱) جزو بهترین‌های ۵ لیگ‌ معتبر اروپایی بوده است. جیدون سانشو با ۱۲ گل زده و ۱۳ پاس گل ارسالی، تنها بازیکنی‌ست که در کنار مسی، به این رکورد (مجموع ۲۵ گل و پاس گل) دست یافته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی و هت‌تریک در ارسال پاس گل
بی نظیره. فقط نمی دونم چرا عهد کرده برا ستین گل نزنه.


سه‌شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۴:۳۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: مسی و هت‌تریک در ارسال پاس گل
ما گل میخوایم یالا
یالا یالا ما گل میخوایم


دوشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ (۱۵:۱۲)
 
AmHosseini
پاسخ به: مسی و هت‌تریک در ارسال پاس گل
گلم بزن دیگه سلطون :(


دوشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ (۱۴:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!