به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۶ مهاجمی که در ژانویه به بارسلونا لینک شدندنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ (۱۷:۴۸) (۴۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از این که در ژانویه اعلام شد لوئیز سوارز برای ۴ ماه قادر به بازی نخواهد بود، بارسلونا به دنبال خرید مهاجم رفت و از آن پس لیست مهاجمانی که به این باشگاه لینک شده‌اند، هر روز طولانی‌تر شد. در این خبر به بررسی شرایط ۱۶ گزینه احتمالی پیوستن به بارسا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سران باشگاه قصد نداشتند در ژانویه خرید کنند اما مصدومیت عثمان دمبله در تمرینات اوایل فوریه، آن‌ها را مجبور به اعمال تغییر برنامه‌هایشان کرد.

البته هنوز هم معلوم نیست که آن‌ها بتوانند خارج از بازه نقل و انتقالات خریدی انجام دهند. با ارسال مدارک پزشکی عثمان دمبله که ۶ ماه به دور از میادین خواهد بود، اکنون یک کمیته مستقل باید تصمیم بگیرد که این کار انجام بشود یا خیر. او حداقل باید ۵ ماه مصدوم باشد تا کاتالان‌ها بتوانند بازیکن مدنظر خود را خریداری کنند (که باید بازیکنی باشد که قبلاً در اسپانیا ثبت نام شده یا بدون باشگاه باشد).


اولین نام‌هایی که روی میز قرار گرفتند استوانی، رودریگو و پیاتک بودند. مرد اروگوئه‌ای ژانویه سال گذشته به باشگاه لینک شد؛ زمانی که بارسا به دنبال یک گزینه قرضی ارزان قیمت، پیش از بواتنگ بود. پیاتک، این مهاجم لهستانی نیز در ژانویه امسال، پیش از این که باشگاه به دنبال رودریگو برود، به نیوکمپ لینک شد.

لوتارو مارتینز هدف اصلی‌ بارسلوناست، اما او جزو گزینه‌های باشگاه در ژانویه نیست چرا که رقم بند آزادسازی‌اش بالاست و اینتر نیز نه حاضر به مذاکره است و نه انتقال قرضی.


راجر مارتیِ لوانته نیز در لیست مهاجمان احتمالی نیوکمپ بود. بن یدر، یکی از گلزنان برتر لالیگا هم در این لیست حضور داشت که اخیراً به موناکو پیوست. لورن مورن، مهاجم رئال بتیس به علت مبلغ بالایی که باشگاهش در ازای او می‌خواست از لیست خریدهای بارسا خط خورد.

گزارشاتی هم مبنی بر علاقه بارسلونا به جذب الیویه ژیروی چلسی منتشر شدند و از طرفی چیمی آویلای اوساسونا (پیش از مصدومیتش)، فرناندو لیورنته‌ ناپولی، بودیمیرِ مایورکا، اونالِ رئال وایادولید و لوئیز سوارز رئال زاراگوزا (قرضی از واتفورد) دیگر نام‌های احتمالی بودند.

لوکاس پرزِ آلاوز، با بند آزادسازی ۲۵ میلیون یورویی و ویلیان خوزه‌ رئال سوسیداد هر دو جزو گزینه‌های بالقوه بودند که به علت هزینه بالا لغو شدند. آنخل رودریگزِ ختافه اما آخرین مهاجمی‌ست بارسا به او ابراز علاقه کرده است. او ۱۰ میلیون یورو ارزش دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
coutinho7
پاسخ به: ۱۶ مهاجمی که در ژانویه به بارسلونا لینک شدند
من به شخصه خرید استوانی رو ترجیح میدادم.... نه به عنوان سرمایه بلند مدت.... بلکه برای مهاجمی که دروازه رو خوب میشناسه و جلوی تیم هایی مثل بارسا و رعال هم بازی کرده و استرسی هم نداره..... و تو این مدت کم میتونست مثمر ثمر واقع بشه.....


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ (۱۶:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۱۶ مهاجمی که در ژانویه به بارسلونا لینک شدند
خدا آخر عاقبت خرید یه بواتنگ ثانی رو به خیر کنه!

به شخصه تو اینا اونال وایادولید رو ترجیح میدم.


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ (۱۰:۱۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: ۱۶ مهاجمی که در ژانویه به بارسلونا لینک شدند
اینا همه لینک میشن بعدش میرن یه یارویی از تیم دسته دو برزیل میگیرن


جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ (۱۹:۴۷)
 
AmHosseini
پاسخ به: ۱۶ مهاجمی که در ژانویه به بارسلونا لینک شدند
این روزها همه به بارسا لینک میشوند
شما چطور


جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ (۱۷:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!