به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی: بارسا vs ایبارپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ (۱۱:۱۴) (۲۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا پیش از بازگشت به لیگ قهرمانان و برگزاری اولین بازی اروپایی خود به همراه کیکه ستین، یک دیدار لالیگایی حساس در نیوکمپ خواهد داشت. هر آنچه لازم است در رابطه با این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از شکست ختافه در هفته گذشته، آن هم در حالی که رئال مادرید در خانه‌اش به تساوی با سلتا رضایت داد، اکنون کاتالان‌ها تنها یک امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارند. بازی این هفته بارسا مجدداً در خانه، مقابل ایبار (ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد و یک‌ روز بعد، رئال مادرید، خارج از خانه‌اش باید برابر لوانته صف‌آرایی کند. آبی و اناری‌پوشان این هفته در حالی پا به عرصه رقابت در لالیگا خواهند گذاشت که به دنبال اعمال فشار بیشتر بر صدرنشینان این لیگ هستند.

آیا می‌دانستید؟

• بازی هفته گذشته ایبار مقابل رئال سوسیداد، به علت سطح بالای ترکیبات شیمیایی موجود در هوا، که ناشی از فروپاشی محل دفن زباله در منطقه بود، لغو شد.

• ایبار تاکنون موفق به شکست بارسلونا نشده است و کاتالان‌ها در هر ۵ بازی اخیر خود نقابل این تیم در نیوکمپ، حداقل ۳ گل به ثمر رسانده‌اند.


• لئو مسی طی ۱۰ بازی خود مقابل ایبار، هرگز پیش نیامده که در امر گلزنی (مجموعاً ۱۶ بار) یا ارسال پاس گل (۳) ناموفق ظاهر شود - به عبارتی هر بار حداقل یا گل زده یا پاس گل فرستاده است. این ملی‌پوش آرژانتینی همچنین در یکی از بازی‌های سال ۲۰۱۷ برابر این تیم، ۴ بار دروازه‌اش را گشود. میانگین گلزنی‌های مسی در تقابل با ایبار، بیش از سایر تیم‌هاست: ۱.۶ گل در هر بازی.

• تاکاشی اینوی را به خاطر دارید؟ این ملی‌پوش ژاپنی در سال ۲۰۱۷ با زدن دو گل، باسکی‌ها را در نیوکمپ پیش انداخت - البته بارسلونا توانست به بازی برگردد و در نهایت ۴-۲ به پیروزی رسید.


• کیکه ستین به طرز شگفت‌آوری برای این بازی آماده خواهد بود چرا که در دوران مربیگری خود، بیش از هر تیمی، با ایبار رو در رو شده است (۱۷ بار). او در ۳ بازی از ۵ بازی (اخیر) خود مقابل این تیم شکست خورده است اما جای نگرانی نیست چرا که این بار داستان کاملاً فرق می‌کند‌: او سرمربی بارساست!

• با این حال سرمربی ایبار، خوزه لوئیز مندیلیبار، مسی را به خوبی می‌شناسد. این مرد آرژانتینی مقابل تیم‌هایی که مندیلیبار هدایتشان را بر عهده داشته، بیش از تیم‌های سایر مربیان، گلزنی کرده است: ۲۵ بار.

• ایبار در - این فصل از رقابت‌های - لالیگا کمترین دقت در شوت‌زنی را دارد زیرا تنها ۳۷.۸ درصد از شوت‌های این تیم در چهارچوب قرار گرفته است. در حالی که بارسا با دقت ۶۲.۲ درصد در این عرصه پیشتاز است.

۵ دیدار پیشین دو تیم

۲۰۱۹/۰۵/۱۹؛ ایبار ۲- بارسا ۲ (مسی ۲ گل)
۲۰۱۹/۰۱/۱۳؛ بارسا ۳ (سوارز ۲ گل، مسی) - ایبار ۰
۲۰۱۸/۰۲/۱۷؛ ایبار ۰ - بارسا ۲ (سوارز، آلبا)
۲۰۱۷/۰۹/۱۹؛ بارسا ۶ (مسی ۴، پائولینیو، سوارز) - ایبار ۱

* تمام‌ بازی‌های مذکور در چهارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار شده‌اند*

پنج بازی اخیر هر یک از دو تیم

لیگ: بارسا 2-1 ختافه
لیگ: بتیس 2-3 بارسا
جام حذفی: اتلتیک بیلبائو 1-0 بارسا
لیگ: بارسا 2-1 لوانته
جام حذفی: بارسا 5-0 لگانس

لیگ: آلاوز 2-1 ایبار
لیگ: ایبار 1-1 بتیس
لیگ: سلتا 0-0 ایبار
جام حذفب: باداجوز 3-1 ایبار
لیگ: ایبار 2-0 اتلتیکو مادرید


نقل قول سرمربیان

کیکه ستین، سرمربی بارسا: «هر بازی یک تجربه جدید است و نیازمند تحلیلی متفاوت. آن‌ها حریف بسیار قدرتمندی هستند به ویژه در پرسینگ. ما انتظار داریم ایبار سعی کند ما را تحت فشار قرار دهد و توپ را در زمین ما به گردش درآورد. ما در طول این هفته سخت تلاش کرده‌ایم».

خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی ایبار: «تماشای بازی‌های بارسا، مانند تماشای فیلم‌های ترسناک است. اما ما نمی‌توانیم بترسیم یا تردید کنیم. اگر بترسید، شکست خواهید خورد. آن‌ها حتی اگر خوب بازی نکنند، موقعیت ایجاد خواهند کرد و به شما خواهند رسید. من شک دارم که در این بازی به مسی استراحت دهند. او در بازی‌ها هم استراحت می‌کند. او می‌داند کِی باید خود را درگیر بازی کند و کِی استراحت کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!