به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن: در مسیر درستی قرار داریممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۳۳) (۲۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دروازبان بارسلونا طی آخرین مصاحبه خود در مورد مسائل مختلفی از جمله لیگ قهرمانان، ال کلاسیکو، ستین، بریتویت و مسائل خانوادگی‌اش سخن گفت. در این خبر به تشریح صحبت‌های او خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

طی مصاحبه‌ای اختصاصی با بارسا TV، تراشتگن راجع به مصاف با ناپولی در لیگ قهرمانان، ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید، ورود کیکه ستین و مارتین بریتویت صحبت کرد و همچنین از احساس پدر شدن خودش گفت.

ماموریت در ایتالیا

همه ما برای رفتن به آن جا هیجان‌زده‌ایم. ناپولی طی سال‌های اخیر همواره خوب عمل کرده است. ما می‌دانیم بازی سختی خواهد بود اما حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم در ناپولی نتیجه خوبی بگیریم تا شانس خوبی برای صعود داشته باشیم.

در مسیر مادرید

طی سال‌های اخیر در بازی‌های خارج از خانه نسبت به بازی‌های خانگی شانس بهتری داشتیم، برای نمونه در جام حذفی. ما می‌خواهیم بازی خود را ارائه دهیم و هر جا که می‌رویم، به فلسفه خود پایبند باشیم. هدف کسب پیروزی در زمینی دشوار است.

کیکه ستین

ما به تدریج در حال فهمیدن آنچه او می‌خواهد هستیم. او فلسفه‌ای دارد که ما به آن احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم به همان روشی بازی کنیم که او از ما انتظار دارد. انجام چنین تغییری در نیم‌فصل آسان نبود زیرا شما باید خیلی سریع [با شرایط جدید] تطبیق یابید، آن هم بدون پیش فصل. ما در مسیر درستی هستیم و به وضوح در حال پیشرفت. نتایج خوب هستند.

بازی رو به عقب

این چیزی‌ست که سرمربی می‌خواهد، آن‌ها را مجبور می‌کند که بیشتر با من مشارکت کنند. زمانی که از بازیکنان خود استفاده می‌کنیم، می‌توانیم توپ را به جلو ببریم. من همواره از داشتن توپ خوشحال بوده‌ام، چه در دستانم و چه در بین پاهایم.

قدرت بیشتر با ورود بریتویت

من معمولاً تنها به یک بازیکن توجه نمی‌کنم اما مسلماً او قابلیت دارد. سرمربی این تصمیم را گرفت تا به تیم کمک کند و من مطمئنم مارتین سخت تلاش خواهد کرد و کارهای زیادی برای ما انجام خواهد داد.

پدر شدن

او یک پسر کوچک دوست داشتنی‌ست و ما از داشتن او خیلی لذت می‌بریم. در ابتدا کمی خسته شده بودیم زیرا این یک شرایط کاملاً متفاوت است و شما باید به آن عادت کنید. برای مدتی طولانی به اندازه کافی نمی‌خوابیدم اما وقتی صبح می‌شود و شما لبخند او را می‌بینید، همه چیز را فراموش خواهید کرد.

بارسلونا

بارسلونا شهری‌ست که همسر و فرزندم در آن زندگی می‌کنند. ما احترام فراوانی از سوی این مردم دریافت می‌کنیم و آن‌ها واقعاً به خوبی با ما رفتار می‌کنند. از بودن در این جا لذت می‌بریم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: تراشتگن: در مسیر درستی قرار داریم
صد در صد


دوشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!