به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴:۴۸) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پاریس سنت ژرمن باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد نیمار را در تیم خود نگه دارد یا امباپه را و ظاهراً ماندن مرد فرانسوی برای آن‌ها در اولویت قرار دارد. در این خبر حواشی پیرامون بازگشت احتمالی نیمار را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این باشگاه فرانسوی پول خرید هر چیزی را دارد؛ ۲ سال پیش آن‌ها نیمار را بدون لحظه‌ای درنگ در ازای ۲۲۲ میلیون یورو خریداری کردند و با این کار معادلات بسیاری را بر هم زدند. با این حال آن خرید اکنون مشکلاتی را برای تیمشان ایجاد کرده است.

ناراحتی نیمار و امباپه

پاریس سنت ژرمن تیمی مملو از ستاره را تشکیل داده اما همچنان قهرمانی در لیگ قهرمانان برایشان آرزویی‌ است دست‌نیافتنی. افتخار را نمی‌توان با پول خرید و ستارگان تیم، که غالباً به دلیل عدم تایید افتخارشان در رقابت‌های اروپایی مورد انتقاد هستند، از این فقدان رنج می‌برند. پول شاید بتواند راه رسیدن به قله موفقیت را برایتان آسان کند اما نمی‌تواند خوشحالی را به ارمغان بیاورد. نیمار و امباپه هر دو آماده ترک باشگاه فعلی خود و جستجوری آینده‌شان در سرزمینی دیگر هستند.

هیچ یک نمی‌خواهند تمدید کنند

پاریس سنت ژرمن می‌داند که با وجود این دو فوق ستاره در تیم خود، شرایط حساسی دارد. آن‌ها تلاش کردند قرارداد هر دوی آن‌ها را تمدید کنند اما موفق نشدند. نیمار و امباپه هر دو می‌دانند که بعد از سپری کردن ۳ فصل در پایتخت، هنگامی در تابستان مجبور به ترک باشگاه شوند، در موقعیت خوبی خواهند بود. به ویژه که نیمار قاطعانه هر گونه تمدید قرارداد با PSG را رد کرده است.

این که اکنون نیمار حسرت بازگشت به نیوکمپ را می‌خورد بر هیچ کس پوشیده نیست و بارسلونا هم حاضر به انجام هر گونه توافق در ازای مبلغی منطقی است. کیلین ام‌باپه نیز شرایط مشابهی دارد و ممکن است به رئال مادرید برود.


فشارهای خارجی

با اصرار بارسلونا و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این دو، حال PSG تنها دو گزینه دیگر پیش رویش قرار دارد: این که با وجود تمام سختی‌هایی که خواهد داشت، هر دو را نگه دارد یا در تابستان تنها اجازه خروج یکی از این دو نفر را صادر کند. PSG و رئال مادرید رابطه خوبی با یکدیگر دارند (حداقل بهتر از بارسا!) اما با در نظر گرفتن توانایی‌های فوتبالی و مسائل مالی، ضرر خروج ام‌باپه برای فرانسوی‌های بیشتر از نیمار است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟
این بارتو نره بدون شک نیمار رو میخره...نه کوتی نه گریز نه دمبله نه نیمار هیچکدوم به درد بارسا نمیخورن در این وضع


جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ (۰:۱۱)
 
hadikarami
پاسخ به: نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟
بارسا با غیرتی مثل ژاوی لازم داره که دیگه بازگشت نیمار رو قبول نداره چون میدونه اون موجود از خود راضی ایندفعه برگرده دیه بیشتر به بارسا ضربه میزنه... من نمیدونم کل اروپا پره از بازیکنای بزرگ... لائوتارو... هری کین...هالند...دیبالا...و و و خیلی های دیگه.. اینا فقط میگن نیمار نیمار.. بابا اون نیمار نیس بیماره خدایی...


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۲۱:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟
امیدوارم نیمار بره رئال. بهترین راه حل.


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۰۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟
دوباره شروع شد


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶:۱۹)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نیمار در آستانه پیوستن به بارسلونا؟
یکی به اینا بگه جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود


پنج‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!