به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۰۹) (۷۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در شبی که بازی بارسا هیچ شباهتی به آن نیمه اول درخشان ال کلاسیکو نداشت، دروازه سوسیداد هم طلسم شده بود و توپ قصد نداشت واردش شود. سرانجام این VAR بود که یک پنالتی به بارسا داد و یک گل هم از بارسا گرفت تا در نهایت یک ۳ امتیاز ارزشمند در برابر سخت‌کوشیان سوسیداد به حساب بارسا واریز شود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

انبوه بازیکنان بد در زمین، واضح‌ترین نکته این بازی و بسیاری از بازی‌های اخیر بوده‌اند. راکیتیچ با انبوهی از توپ لو دادن‌ها و موقعیت سوزی‌ها بدون شک در صدر این لیست قرار می‌گیرد. بوسکتسِ همیشه ضعیف در دفاع و حالا ضعیف در حمله نفر دوم است.

سمدو با وجود بازی خوب در حمله، در دفاع بسیار بی‌دقت است و لنگله گاهی حرکت‌های عجیبی می‌کند که کل بازی خوبش را تحت شعاع قرار می‌دهد. حتی آلبا امشب از دادن یک پاس ساده عاجز بود و یک گل مسلم را به باد داد. آرتورو ویدال هم بر خلاف جنگندگی بسیاری که دارد، در پاس دادن بسیار بی‌دقت است. گریزمن هم همچنان هیچ شباهتی به آن بازیکن زهرداری که می‌شناختیم ندارد!

جای خالی امثال ژاوی و اینیستا چقدر در تیم امروز بارسا که از انبوهی از بازیکنان بی‌دقت در پاس دادن تشکیل شده، خالی است! و البته جای امثال کوتینیو و مالکوم...


در سوی دیگر اما می‌توان از بازی خوب بریتویت گفت که هواداران را به آینده‌اش در بارسا امیدوار کرد. و البته آنسو فاتی که یک پاس گل داد، اگرچه محسوب نشد.

نقد جدی از ستین اما در بازی امشب، تعویض‌های دیر و البته به میدان نیامدن ریکی پویگ است که با وجود بازی فاجعه راکیتیچ، جای تامل بسیاری دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
man&messi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
armanshah نوشته:

آره مثلا اون تیم رویایی یوپ هانکس رو تو یک سال به تیمی تبدیل کنی که پنج تا از رئال بخوره و سال بعد سه تا از بارسا سال آخر حذف جلو اتلتی افتخار بزرگی است یا شاید چهارتا سیتی تو نوکمپ یا حذف جلو موناکو یا رفت و برگشت پنج یک جلوی لیورپول افتخار بود ؟ والورده با اون حماقتش ۴ تا از لیورپول خورد البته تیمی که ۱۰۰ میلیون یورو برای دفاع راست بده ( واکر و دنیلو) بیشتر از این نباید انتظار داشت

داداش اگه این جوری نگاه کنیم انریکه هم باخت های بدی داشته مثل همون 4 تایی که از پاریس خورد یا سیتی پپ ولی من کلا عرض کردم و همون اول گفتم که خودم فن انریکم فقط این حجم از بد گویی نسبت به پپ رو نمیفهمم چرا که خدمت هاش به بارسا رو نمیشه فراموش کرد.
به شخصه همیشه اعتقادم این بوده اگر بارسا الان بارساس از پپ بوده! پپ بود که این سبک رو توی دنیا و به خصوص بارسا راه انداخت و بقیه فقط به دنبال اون رفتن.


سه‌شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۰۴)
 
armanshah
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
man&messi نوشته:

دقیقا همه گیریشون به این فصل پپه ولی نمیخوان قبول کنن بهترین بارسای تاریخ و بهترین تیم تاریخ فوتبالو این آدم واسه ما ساخت و واقعا همیشه تو هر تیمی بوده بد شانسی آورده مثال های شما برای پنالتی آگوئرو و هند تاتنهامو غیره و غیره دقیقا صحت این حرفه!
تصور کنین یک هزارم شانس احمق بزرگ والورده و زیدان رو پپ داشت...

آره مثلا اون تیم رویایی یوپ هانکس رو تو یک سال به تیمی تبدیل کنی که پنج تا از رئال بخوره و سال بعد سه تا از بارسا سال آخر حذف جلو اتلتی افتخار بزرگی است یا شاید چهارتا سیتی تو نوکمپ یا حذف جلو موناکو یا رفت و برگشت پنج یک جلوی لیورپول افتخار بود ؟ والورده با اون حماقتش ۴ تا از لیورپول خورد البته تیمی که ۱۰۰ میلیون یورو برای دفاع راست بده ( واکر و دنیلو) بیشتر از این نباید انتظار داشت


سه‌شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴:۲۲)
 
Davarpanah
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
یه بحثی هست و اون اینه که بازیکنایی الان دارن به خاطر اینکه یه دورانی خوب بودن بازی میکنن! مثلا بوسکتس و پیکه واقعا بد ترین بازیکنان بارسان(و البته راکیتیچ و آلبا که افتضاحن) ولی دارن فیکس بازی میکنن چون هفت هشت سال پیش خوب بودن،درحالی که ژاوی با اون ژاوی گریش سال آخرش تو بارسا نیمکت نشین بود!


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۵۸)
 
man&messi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

داداش اینکه پپ سه گانه داخلی لیگ جزیره رو برای اولین بار در تاریخ برده مهم نیست... اینکه پپ بهترین بارسای تاریخ رو ساخت و بقیه من جمله لوچو راهشو ادامه دادن مهم نیست.. مهم اینه که پپ این فصل نتیجه ضعیفی گرفته پس مربی ضعیفیه خخخخخ منطق دوستان انریکه فن

دقیقا همه گیریشون به این فصل پپه ولی نمیخوان قبول کنن بهترین بارسای تاریخ و بهترین تیم تاریخ فوتبالو این آدم واسه ما ساخت و واقعا همیشه تو هر تیمی بوده بد شانسی آورده مثال های شما برای پنالتی آگوئرو و هند تاتنهامو غیره و غیره دقیقا صحت این حرفه!
تصور کنین یک هزارم شانس احمق بزرگ والورده و زیدان رو پپ داشت...


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۲۲)
 
Montazer_59
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
تیم نصفه جون
بد بازی کردن بازیکنا
دیر تعویض کردن
بنجلی به اسم راکیتیچ
باعث شد بازی خوبی نباشه


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۱:۰۳)
 
hadikarami
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
man&messi نوشته:

دقیقا پپ هیچ وقت جلوی هیچ تیمی حقیر نشد حتی جلوی لیورپول هم توی بازی برگشت بازی بی نظیری رو ارائه داد که اگه 2 سال پیش وار بود قطعا گل سالمی که سانه به لیورپول زد قبول میشد و نیمه اول حداقل 2 گل به لیورپول میزد و با روحیه قطعا بازیو برمیگردوند.
ضمنا شما به بازیایی که بارسا در دوران پپ از حریفا عقب میفتاد دقت کن همیشه با روحیه بارسا به بازی برمیگشت واقعا نمیدونم پپ چی کار کرده بود که تیم اینقدر روحیه بالا داشت و اعتماد به نفس که فک میکردن خب یه گل خوردیم اصلا مهم نیست و جبران میکنیم ولی الان چی وقتی اون احمق مربی بود قیافش جوری بود که آدم بازی بردرو میباخت الانم با اینکه ستین همیشه روحیه میده کنار زمین ولی بازم تیم اعتماد به نفس نداره. برای صحت حرفم میتونین به بازی سیتی رئال همین فصل نگاه کنین که پپ بعد گل رئال با اینکه 100% روی اشتباه بچه گانه گل خورد، چه جوری به رودریگو و بقیه روحیه میده که نتیجش میشه برد سیتی توی اون بازی!

داداش اینکه پپ سه گانه داخلی لیگ جزیره رو برای اولین بار در تاریخ برده مهم نیست... اینکه پپ بهترین بارسای تاریخ رو ساخت و بقیه من جمله لوچو راهشو ادامه دادن مهم نیست.. مهم اینه که پپ این فصل نتیجه ضعیفی گرفته پس مربی ضعیفیه خخخخخ منطق دوستان انریکه فن


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۰:۵۴)
 
man&messi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

من قبلا هم گفتم شما جات اینجا نیس برو اروپا تحلیل گر فوتبال شو
انریکه اوایل مسی رو گذاشته بود نوک و سوارز رو برده بود سمت راست و جلو رئال تو برنابئو کله پا شد و چند بازی پشت سر هم تر زد به بارسا تا اینکه اخر سر مجبور شد به تاکتیک پپ برگرده و مسی رو برد سمت راست...انریکه یه مقلد بود والسلام
پپ کسیکه برای اولین بار سه گانه تاریخی لیگ جزیره رو برد و اگر گل هند تاتنهام رو داور قبول نمیکرد یا اگوئرو پنالتی رو گل میکرد شاید چهارگانه هم میبرد
پپ تنها مربی ششگانه دار
پپ مربی ای توماس مولر گفت تنها کسیکه به بایرن نظام خاصی داد
پپ مربی ای که اگر از لیگ قهرمانان حذف شده با اقتدار بوده منظورم مقابل اینتر و چلسی نه با باخت 4-0 مفتضح مقابل پی اس جی که به لطف داور بازی برگشت کامبک زدن ولی از اونور جلو یوونتوس کله پا شدن
پپ یعنی مربی ای که یوهان کرایوف کبیر ازش بارها تقدیر کرد و تو میگی مربی خوبی نیس خخخخخخخخ
داداش اگر تو پپ رو قبول نداری من واقعا تو رو قبول دارم چون بزرگان فوتبال همه پپ رو بهترین مربی میدونن ولیکن اگر تو میگی پپ خوب نیس قطعا خیلی بزرگتر از پپ هستی و من قبولت دارم

دقیقا پپ هیچ وقت جلوی هیچ تیمی حقیر نشد حتی جلوی لیورپول هم توی بازی برگشت بازی بی نظیری رو ارائه داد که اگه 2 سال پیش وار بود قطعا گل سالمی که سانه به لیورپول زد قبول میشد و نیمه اول حداقل 2 گل به لیورپول میزد و با روحیه قطعا بازیو برمیگردوند.
ضمنا شما به بازیایی که بارسا در دوران پپ از حریفا عقب میفتاد دقت کن همیشه با روحیه بارسا به بازی برمیگشت واقعا نمیدونم پپ چی کار کرده بود که تیم اینقدر روحیه بالا داشت و اعتماد به نفس که فک میکردن خب یه گل خوردیم اصلا مهم نیست و جبران میکنیم ولی الان چی وقتی اون احمق مربی بود قیافش جوری بود که آدم بازی بردرو میباخت الانم با اینکه ستین همیشه روحیه میده کنار زمین ولی بازم تیم اعتماد به نفس نداره. برای صحت حرفم میتونین به بازی سیتی رئال همین فصل نگاه کنین که پپ بعد گل رئال با اینکه 100% روی اشتباه بچه گانه گل خورد، چه جوری به رودریگو و بقیه روحیه میده که نتیجش میشه برد سیتی توی اون بازی!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹:۴۰)
 
hadikarami
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

انریکه از پپ تقلید می کرد؟ الله اکبر. انریکه سبک منحط و تاریخ مصرف گذشته و تموم شده پپ رو که باعث شد خودش از تیم فرار کنه ارتقا داد و اون بازی تک پلنه کسل کننده اواخر دوران پپ رو به یه بازی پر از تنوع تاکتیکی تبدیل کرد که حریف بزرگی مثل سیمئونه هم همیشه در برابرش گیج می شد.

الان مشکلی که ستین داره اینه که سبک بازیش مثل تیم پپ یکنواخت و تکراریه و به خاطر همین دوباره داریم با پرس سنگین و دفاعای اتوبوسی مواجه میشیم!

ناگفته نماند که پپ هیچی از خودش نداشت و تقلید نصفه نیمه‌ای از کرویف می کرد!

من قبلا هم گفتم شما جات اینجا نیس برو اروپا تحلیل گر فوتبال شو
انریکه اوایل مسی رو گذاشته بود نوک و سوارز رو برده بود سمت راست و جلو رئال تو برنابئو کله پا شد و چند بازی پشت سر هم تر زد به بارسا تا اینکه اخر سر مجبور شد به تاکتیک پپ برگرده و مسی رو برد سمت راست...انریکه یه مقلد بود والسلام
پپ کسیکه برای اولین بار سه گانه تاریخی لیگ جزیره رو برد و اگر گل هند تاتنهام رو داور قبول نمیکرد یا اگوئرو پنالتی رو گل میکرد شاید چهارگانه هم میبرد
پپ تنها مربی ششگانه دار
پپ مربی ای توماس مولر گفت تنها کسیکه به بایرن نظام خاصی داد
پپ مربی ای که اگر از لیگ قهرمانان حذف شده با اقتدار بوده منظورم مقابل اینتر و چلسی نه با باخت 4-0 مفتضح مقابل پی اس جی که به لطف داور بازی برگشت کامبک زدن ولی از اونور جلو یوونتوس کله پا شدن
پپ یعنی مربی ای که یوهان کرایوف کبیر ازش بارها تقدیر کرد و تو میگی مربی خوبی نیس خخخخخخخخ
داداش اگر تو پپ رو قبول نداری من واقعا تو رو قبول دارم چون بزرگان فوتبال همه پپ رو بهترین مربی میدونن ولیکن اگر تو میگی پپ خوب نیس قطعا خیلی بزرگتر از پپ هستی و من قبولت دارم


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۸:۰۲)
 
LionMessi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
کسی که مربیگری گواردیولا رو قبول نداره ینی چیزی از فوتبال متوجه نمیشه پس دوستان بیخودی بحث نکنین که حز سر درد چیزی برا شما نداره تمام مربی ها و فوتبالیستای دنیا گوردیولا رو بهترین و بزرگترین مربیه دنیا میدونن اما اینجا ماشالا همه کارشناس همه اسطوره فوتبال دنیا قبولش ندارن واقعا خنده داره حتی زیدان هم گواردیولا رو قبول داره اما اینجا ندارن کسی که بهترین بارسای تاریخ و ساخت که اگه داوری بازی با اینتر میزاشت الان بارسا قبل از رعال سه بار پشت سر هم قهرمان چمپیونز لیگ میشد


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۲۶)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
تیاگو آلکانتارا بهترین جانشین بلندمدت برای ژاوی بود که خیلی راحت از دستش دادن.
سمپر میتونست پست هافبک دفاعی رو تضمین کنه که اونم تبعید کردن به چین.
کوکوریا میتونست سمت چپمون رو تو وقتایی که آلبا مصدومه یا رو فرم نیست بیمه کنه؛ قرض دادن رفت.
کوتینیو میتونست قسمتی از چیزایی که اینیستا به تیم اضافه میکرد رو ارائه بده، قرضش دادن به بایرن.
مالکوم میتونست یه وینگر تکنیکی و سرعتی باشه برامون، فروختنش.


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۲۵)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
تیم کلاً یه هافبک خلاق داره و یه مهاجم موثر.
درد اینجاست که هردوی اینها یک نفر هستن: مسی!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۷:۱۸)
 
MessiLona10
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقد جدی،وجود ستین رو نیمکته.از شر والورده خلاص شدیم افتادیم گیر یه بدتر از خودش


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶:۳۷)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
Shahinmoheb نوشته:

بله درسته من نگفتم گوارديولا بهترينه أما اين بنده خدايي كه الان سرمربي تيم هست فقط اومده كه باشه و سال بعد احتمالا نخواهد بود من شخصا أز مديريت انريكه خوشم ميومد أما سال آخر ايشون هم بارسا خارج أز خونه مشكل داشت حالا باخت هاي بد به يووه و پاريس به كنار يادمه با لاكرونيا هم مشكل داشتيم در هر صورت كرويف آدم بزرگي بود و قطعا فوتبال هم ميفهميد و أين آدم إز گوارديولا حمايت كرد و پيراهن شماره ١٠ رو بهش داد پس شايد يه چيزايي براي گفتن داشته باشه آقاي گوارديولا

ضمنا فرگوسن به اون بزرگي هم نزديك ٣٠ سال سرمربي يونايتد بود ٤ بار رشيد فينال چمپيونزليگ و ٢ بار برد و هميشه هم سبك فوتبالي خاص خودش رو داشت بنابر استدلال شما بايد فرگوسن رو هم مربي ضعيفي بدونيم


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴:۲۷)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تعصب اینه که ببینی طرف ۱۰ ساله با بهترین تیم‌های اروپا ناکامه و کلا یه چیز از فوتبال بیشتر بلد نیست - به اعتراف خودش - و تمام توانمندیش بردن لیگ‌های بدون رقابت بوده که اونم دیگه از دست داده، و باز تعریف تخیلی بکنی ازش!

بله درسته من نگفتم گوارديولا بهترينه أما اين بنده خدايي كه الان سرمربي تيم هست فقط اومده كه باشه و سال بعد احتمالا نخواهد بود من شخصا أز مديريت انريكه خوشم ميومد أما سال آخر ايشون هم بارسا خارج أز خونه مشكل داشت حالا باخت هاي بد به يووه و پاريس به كنار يادمه با لاكرونيا هم مشكل داشتيم در هر صورت كرويف آدم بزرگي بود و قطعا فوتبال هم ميفهميد و أين آدم إز گوارديولا حمايت كرد و پيراهن شماره ١٠ رو بهش داد پس شايد يه چيزايي براي گفتن داشته باشه آقاي گوارديولا


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴:۲۳)
 
ALEXMASON
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
قبلا هم گفتم خط هافبک بارسا انگار یادش رفته وضیفه اصلیش تغذیه ی محاجم ها و در کنارش حفظ توپه
کلا مسی بیچاره جدای از موقعیت خراب کردن هاش هی باید بیاد عقب بازی سازی کنه در حالی که محاجم باید بهش پاس های خوب برسه و البته بازی ساز خوبی هم باشه که چه بهتر
تعویض ها واقعا دیر بود آخه دقیقه هشتاد و شش باید فاتی بیاد تو زمین؟؟
یا ریکی که دوستان اشاره کردن به جای راکی همون وسط نیمه ها باید عوض میشد
مسی البته از همیشه تنها تر شده مخصوصا از وقتی سوارز هم به فنا رفت


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
با وجودی که هنوز سبک بازی ما با حالت ایده آل فاصله داره ولی باید نقاط پیشرفت تیم رو دید. اینکه پرس از جلو می کنیم و مسی تو پرس شرکت می کنه خیلی ارزشمنده. زمان اون مردک مفنگی همه رو می کشید تو یک سوم دفاعی و تیم حریف راحت بازیسازی می کرد.

فقط من این بازی بیش از حد با دروازبان رو دوست ندارم. دیروز که تر اشتگن یه طوری بود که انگار عمدا می خواد سوتی بده گل بخوره. این سبک بازی برای در اومدن از فشار حریف نیاز به امثال ژاوی و اینیستا داره، نه بوسکتس و راکیتیچ!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
Shahinmoheb نوشته:

شكل بازي جالب نيست و خيلي از دقايق حوصله سربر بازي مي كنيم بايد ببينيم آينده چي ميشه؟ ضمنا در مورد گوارديولا هم صبر كنيد تا آخر فصل جناب مدير و از روي تعصب صحبت نكنيد

تعصب اینه که ببینی طرف ۱۰ ساله با بهترین تیم‌های اروپا ناکامه و کلا یه چیز از فوتبال بیشتر بلد نیست - به اعتراف خودش - و تمام توانمندیش بردن لیگ‌های بدون رقابت بوده که اونم دیگه از دست داده، و باز تعریف تخیلی بکنی ازش!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

فرق ستین و انریکه:
انریکه خوب تونس از پپ تقلید کنه و این یعنی مقلد خوبی بود
ولی ستین حتی تقلید هم بلد نیست
به امید بارگشت کچل کبیر

انریکه از پپ تقلید می کرد؟ الله اکبر. انریکه سبک منحط و تاریخ مصرف گذشته و تموم شده پپ رو که باعث شد خودش از تیم فرار کنه ارتقا داد و اون بازی تک پلنه کسل کننده اواخر دوران پپ رو به یه بازی پر از تنوع تاکتیکی تبدیل کرد که حریف بزرگی مثل سیمئونه هم همیشه در برابرش گیج می شد.

الان مشکلی که ستین داره اینه که سبک بازیش مثل تیم پپ یکنواخت و تکراریه و به خاطر همین دوباره داریم با پرس سنگین و دفاعای اتوبوسی مواجه میشیم!

ناگفته نماند که پپ هیچی از خودش نداشت و تقلید نصفه نیمه‌ای از کرویف می کرد!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
man&messi نوشته:

حتی با این شرایطم که تازه قبول ندارم حرفتونو میگم که درصدی از هوش و شعور مربیگریش می ارزه به همه کسایی که بعدش اومدن(به جز انریکه) با تیم به مراتب کم مهره تره سیتی توی برنابئو اون نمایشو ارائه داد و دست کم بازی چشم نواز ارائه میده و جلوی هیچ تیمی حقیر نمیشه مثل ما که 3 ساله لیورپول و لوانته واسمون فرقی نداره!

تحقیر شدن معنیش چیه؟ ارزش تیم سیتی دو برابر لیورپوله و ۲۲ امتیاز عقب تره! تحقیری بزرگتر از این تو تاریخ فوتبال داشتیم؟

بگذریم از عملکردش تو اروپا که ۱۰ سال تحقیر و ناکامی بوده!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۲:۴۴)
 
coutinho7
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
hadikarami نوشته:

فرق ستین و انریکه:
انریکه خوب تونس از پپ تقلید کنه و این یعنی مقلد خوبی بود
ولی ستین حتی تقلید هم بلد نیست
به امید بارگشت کچل کبیر

حاجی من فک کنم فوتبال انریکه رو نگاه نمیکردی....

کجای انریکه تقلید بود؟


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۱:۳۸)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
شكل بازي جالب نيست و خيلي از دقايق حوصله سربر بازي مي كنيم بايد ببينيم آينده چي ميشه؟ ضمنا در مورد گوارديولا هم صبر كنيد تا آخر فصل جناب مدير و از روي تعصب صحبت نكنيد


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۸:۵۴)
 
Gpi93
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
همون یه پرس و بازپسگیری توپ رو داشت تیم ستین که دیگه اونو هم نداره. تیم هم مثل زمان والورده به مسی متکیه. کمبود بازیکن خوب حس میشه اما نه در حدی که اینقد تیم بی برنامه باشه تو حمله!

حملات سوسیه داد اگه دو تا بازیکن درجه یک بودن حداقل چهار تا میخوردیم!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۴:۴۳)
 
hadikarami
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
فرق ستین و انریکه:
انریکه خوب تونس از پپ تقلید کنه و این یعنی مقلد خوبی بود
ولی ستین حتی تقلید هم بلد نیست
به امید بارگشت کچل کبیر


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۶)
 
rockstar
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
ستين همون موقع كه اومد حرف خوبي زد. گفت من از گاوداري مستقيم پاشدم اومدم اينجا. توضيح بهتري وجود نداره. مردك احمق. نه برنامه اي براي خروج از پرس. نه برنامه و طرحي براي حمله. تعداد موقعيت هايي كه در طول بازي ايحاد ميكنن به زور ٣-٤ تاس. حتي مسي هم زير دستش افت كرده. اين مسي ١٠ درصد خودشم نيست. امشب مارو به توپ بسته بودن. تركيب ها و تعويض هايي كه معلوم نيست بر چه اساسي انتخاب و انجام ميشن. خداوكيلي احساس ميكنم بدترين تيم اروپا هستيم.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۴۴)
 
Raphael
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
katalan.leo نوشته:

خودمونیم تیممون هرچی میره جلو نچسب تر میشه
یه ذره نشاط تو تیم نبود امشب

کدوم شبکه رو نگاه می‌کردی عزیزم؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۴۳)
 
Raphael
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
بازی فوق العاده عالی بود. با این وضعیت و کمبود بازیکنای اصلی، بازی قابل قبولی بود واقعا. به امید بهبود عملکرد تیم در ادامه فصل...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۴۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
خودمونیم تیممون هرچی میره جلو نچسب تر میشه
یه ذره نشاط تو تیم نبود امشب


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۴۲)
 
man&messi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
حتی با این شرایطم که تازه قبول ندارم حرفتونو میگم که درصدی از هوش و شعور مربیگریش می ارزه به همه کسایی که بعدش اومدن(به جز انریکه) با تیم به مراتب کم مهره تره سیتی توی برنابئو اون نمایشو ارائه داد و دست کم بازی چشم نواز ارائه میده و جلوی هیچ تیمی حقیر نمیشه مثل ما که 3 ساله لیورپول و لوانته واسمون فرقی نداره!


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۸)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
خوب بازی نکردیم. موقعیت‌های خوب رو هم بازیکنا از دست دادن.
نمیدونم ستین اینقدر دیر تعویض میکنه. کاش بیخیال راکیتیچ بشه و به ریکی اعتماد کنه.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
man&messi نوشته:

کجایی گواردیولا که تیم منظم و مقتدرت جلوی سوسیداد دفاع میکنه...

در حال جابجا کردن افتضاح ترین رکورد تاریخ لیگ برتره.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
نقل قول
LionMessi نوشته:

انبوه بازیکن بد وای مردم از خنده اینا همون بازیکنایی بودن که زیر دست ارنست بودن اونجا خوب بودن ارنست بد بود اینجا بازیکنا بدن گاوچرون خوبه؟؟؟؟؟ عزیزم بیخیال این گاوچرون شو از این مربی در نمیاد حالا تو هی زور بزن

عمو جون نمی بینی نصف تیم مصدومن؟ برا بازی برگشت ناپولی ۱۲ بازیکن بزرگسال داریم فقط. متوجه این نمیشی؟

این تیم وقتی سوارز و دمبله و آرتور و کوتینیو و مالکوم و ... رو داشت یکی از پر مهره ترین تیمای تاریخ بود که اون الاغ بزرگ نصفی رو فراری کرد و کلیا رو هم مثل راکیتیچ با خاک یکی کرد.


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۲)
 
LionMessi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
انبوه بازیکن بد وای مردم از خنده اینا همون بازیکنایی بودن که زیر دست ارنست بودن اونجا خوب بودن ارنست بد بود اینجا بازیکنا بدن گاوچرون خوبه؟؟؟؟؟ عزیزم بیخیال این گاوچرون شو از این مربی در نمیاد حالا تو هی زور بزن


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۲۰)
 
man&messi
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
افتضاح بودیم واقعا ستین خودشم نمیدونه میخواد چی کار کنه و مهم ترین نقد من نیمکت نشینی ویدال و بازی دادن به احمقی به اسم راکیتیچ. بازیکن بی غیرت و بی تاثیری که هیچ کاری جز کند کردن بازی نداره.
بریتویت واقعا خوبه ولی مثل مسی کسی نیست که تغزیش کنه. پیکه عالی بود و با اون وضعیت باغیرت کار کرد.
به نظر من با این وضعیت بهتره امسال رو فقط بدون آبروریزی تموم کنیم و منتظر خرید های تابستان و احتمال بازگشت نیمار و کوتی باشیم. و از همه مهم تر اخراج بی غیرتی به اسم بارتومئو!
کجایی گواردیولا که تیم منظم و مقتدرت جلوی سوسیداد دفاع میکنه...


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بردی دشوار [ بارسا ۱ - سوسیداد ۰ ]
بابت برد خوشحالم. بردن تیم چغر سوسیداد همیشه سخته. انصافا هم چقدر خوب بازی کردن. ۳ امتیاز خیلی ارزشمندی بود.

اما از ستین ناراحتم. وقتی راکیتیچ انقدر افتضاحه باید ریکی اول نیمه دوم بیاد تو. چرا انقدر تعویض‌ها دیر؟


شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!