اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بودیم.»مصاحبه
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۵۰) (۱,۴۵۶ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir
ساموئل اتوو پس از به ثمر رساندن گل در دیدار ال كلاسیكو برابر رئال مادرید، باور دارد كه «رئال مادرید بسیار خوب دفاع میكرد اما ما متعهد شده بودیم و بازی را در مسیری متفاوت از همیشه بردیم.»
مرد كامرونی گفت: «آنها قهرمان لیگ به حساب میآیند و بدیهی است كه بازی مقابل آنها دشوار است، اما ما تلاش خود را كردیم، جنگیدیم و سرانجام به خواستهای كه داشتیم رسیدیم و پیروز شدیم.» سپس او در پاسخ به پنالتیای كه از دست داد اینگونه گفت: «من پنالتی را از دست ندادم، ایكر آن را مهار كرد.»
مانند تمامی بازیكنان دیگر بارسا، تاكید اتوو بر رسانهها بود كه تنها گوشه بسیار كوچكی از دیدار را به تصویر كشیدند و در زمین اتفاقات بسیار گستردهتر بود. در ادامه مطلب، میتوانید گوشههایی از مهمترین گفتهها و نظرات دیگر ستارگان بارسا را جویا شوید.
پویول
«ما بسیار تلاش كردیم به گونهای كه حتی هم اكنون هم، خیسی عرق را بر تنمان احساس میكنیم، اما مهمترین مسئله سه امتیاز بازی است.»
«ما قبل از گلزنی، آنقدر بد نبودیم و الان هم آنقدر خوب نیستیم، همه باید در زمین، عمل ما را ببینند.»
«پیش افتادن آن هم با 12 امتیاز بسیار خوب است اما مادرید هیچگاه تسلیم نمیشود.»
«ما میدانیم كه آنها در اواسط فصل هم، برای ما مشكلاتی پیش خواهند آورد اما دیگر میدانیم كه چگونه حوادث را در دست بگیریم.»
«ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین كرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی كه پس از آن دیدید، همه برای ما تكراری بودند.»
والدز
«رسانهها بسیار در مورد این پیروزی بزرگ صحبت میكنند اما باید دانست كه ما تیم بزرگ و قویای مثل رئال مادرید را شكست دادیم و این امر تنها میسر نبود، مگر با تلاشی كه ما از خود نشان دادیم.»
«وقتی شما در یک بازی پیروز میشوید كه در آن به این گونه و بسیار سخت تلاش میكنید، چیزی بیشتر از یك برد را بدست آوردهاید.»
«ما از ابتدا بسیار با انگیزه نشان دادیم و همیشه رو به جلو حركت میكردیم. سیستم تصاحب توپ ما را كمی به عقب كشاند اما در نیمه دوم ما توانستیم به چیزی كه انتظار داشتیم، برسیم.»
«ما اكنون باید مثل همیشه سخت تلاش كنیم. خیلی مهم بود كه مادرید را بردیم، ولی برای ما بدست آوردن سه امتیاز از همه چیز با ارزشتر بود.»
مسی
«ما میدانستیم این یك بازی، یک دربی است و بسیار هم دشوار میباشد، همگی پیش از بازی این را بر زبان آوردیم. در زمین هم دیدید كه چقدر این مسئله روشن بود.»
«من تكلهای بسیار خطرناكی را پشت سر گذاشتم و خود را برای ادامه بازی نگه داشته بودم.»
«ما پر توقع بودیم و میخواستیم بسیار سریع به گل برسیم كه این مسئله به خوبی توسط رئالیها مهار شد و نیمه دوم نیمهای بود كه ما میخواستیم و توانستیم بر حریف سوار شویم.»
«اتوو پنالتی را زد چون نوبت او بود.»
دنی آلوز
«برخلاف چیزی كه همگی در این بازی میبینند، فوتبال همین است.ما كار سختی پیش رو داشتیم اما توانستیم تسلطی را كه انتظار داشتیم روی توپ پیدا كنیم.»
«ما بردیم، چون خیلی خیلی تلاش كردیم و گلی دریافت نكردیم.»
«بازی در این ابعاد بسیار مهم است. همه میخواهند چنین فوتبالی ببینند. باید به خاطر این پیروزی بزرگ از ما بسیار تقدیر شود.»
«وقتی اتوو این پنالتی را از دست داد، ما خیلی ناراحت شدیم چرا كه میدانستیم یك شانس مسلم را از دست دادهایم. اما این مسئله بسیار اهمیت دارد كه ما توانستیم با حفظ روحیه و با در نظر نگرفتن آن پنالتی که گل نشد، برنده باشیم.»
تعطیلی تا سه شنبه
تیم تا ساعت 11.30 روز سه شنبه به تمرینات باز نمیگردد و پس از آن تمهیدات لازم توسط كادر فنی، برای تمرینات، برای مسابقه در مقابل ویارئال دیده میشود.
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir
ساموئل اتوو پس از به ثمر رساندن گل در دیدار ال كلاسیكو برابر رئال مادرید، باور دارد كه «رئال مادرید بسیار خوب دفاع میكرد اما ما متعهد شده بودیم و بازی را در مسیری متفاوت از همیشه بردیم.»
مرد كامرونی گفت: «آنها قهرمان لیگ به حساب میآیند و بدیهی است كه بازی مقابل آنها دشوار است، اما ما تلاش خود را كردیم، جنگیدیم و سرانجام به خواستهای كه داشتیم رسیدیم و پیروز شدیم.» سپس او در پاسخ به پنالتیای كه از دست داد اینگونه گفت: «من پنالتی را از دست ندادم، ایكر آن را مهار كرد.»
مانند تمامی بازیكنان دیگر بارسا، تاكید اتوو بر رسانهها بود كه تنها گوشه بسیار كوچكی از دیدار را به تصویر كشیدند و در زمین اتفاقات بسیار گستردهتر بود. در ادامه مطلب، میتوانید گوشههایی از مهمترین گفتهها و نظرات دیگر ستارگان بارسا را جویا شوید.
پویول
«ما بسیار تلاش كردیم به گونهای كه حتی هم اكنون هم، خیسی عرق را بر تنمان احساس میكنیم، اما مهمترین مسئله سه امتیاز بازی است.»
«ما قبل از گلزنی، آنقدر بد نبودیم و الان هم آنقدر خوب نیستیم، همه باید در زمین، عمل ما را ببینند.»
«پیش افتادن آن هم با 12 امتیاز بسیار خوب است اما مادرید هیچگاه تسلیم نمیشود.»
«ما میدانیم كه آنها در اواسط فصل هم، برای ما مشكلاتی پیش خواهند آورد اما دیگر میدانیم كه چگونه حوادث را در دست بگیریم.»
«ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین كرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی كه پس از آن دیدید، همه برای ما تكراری بودند.»
والدز
«رسانهها بسیار در مورد این پیروزی بزرگ صحبت میكنند اما باید دانست كه ما تیم بزرگ و قویای مثل رئال مادرید را شكست دادیم و این امر تنها میسر نبود، مگر با تلاشی كه ما از خود نشان دادیم.»
«وقتی شما در یک بازی پیروز میشوید كه در آن به این گونه و بسیار سخت تلاش میكنید، چیزی بیشتر از یك برد را بدست آوردهاید.»
«ما از ابتدا بسیار با انگیزه نشان دادیم و همیشه رو به جلو حركت میكردیم. سیستم تصاحب توپ ما را كمی به عقب كشاند اما در نیمه دوم ما توانستیم به چیزی كه انتظار داشتیم، برسیم.»
«ما اكنون باید مثل همیشه سخت تلاش كنیم. خیلی مهم بود كه مادرید را بردیم، ولی برای ما بدست آوردن سه امتیاز از همه چیز با ارزشتر بود.»
مسی
«ما میدانستیم این یك بازی، یک دربی است و بسیار هم دشوار میباشد، همگی پیش از بازی این را بر زبان آوردیم. در زمین هم دیدید كه چقدر این مسئله روشن بود.»
«من تكلهای بسیار خطرناكی را پشت سر گذاشتم و خود را برای ادامه بازی نگه داشته بودم.»
«ما پر توقع بودیم و میخواستیم بسیار سریع به گل برسیم كه این مسئله به خوبی توسط رئالیها مهار شد و نیمه دوم نیمهای بود كه ما میخواستیم و توانستیم بر حریف سوار شویم.»
«اتوو پنالتی را زد چون نوبت او بود.»
دنی آلوز
«برخلاف چیزی كه همگی در این بازی میبینند، فوتبال همین است.ما كار سختی پیش رو داشتیم اما توانستیم تسلطی را كه انتظار داشتیم روی توپ پیدا كنیم.»
«ما بردیم، چون خیلی خیلی تلاش كردیم و گلی دریافت نكردیم.»
«بازی در این ابعاد بسیار مهم است. همه میخواهند چنین فوتبالی ببینند. باید به خاطر این پیروزی بزرگ از ما بسیار تقدیر شود.»
«وقتی اتوو این پنالتی را از دست داد، ما خیلی ناراحت شدیم چرا كه میدانستیم یك شانس مسلم را از دست دادهایم. اما این مسئله بسیار اهمیت دارد كه ما توانستیم با حفظ روحیه و با در نظر نگرفتن آن پنالتی که گل نشد، برنده باشیم.»
تعطیلی تا سه شنبه
تیم تا ساعت 11.30 روز سه شنبه به تمرینات باز نمیگردد و پس از آن تمهیدات لازم توسط كادر فنی، برای تمرینات، برای مسابقه در مقابل ویارئال دیده میشود.
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی
یکشنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۴۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
زنده باد بارسای کبیـــــــــــــــــــــــــــــــر
دوشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۰۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
چهارشنبه، ۹ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۵۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
اتوو بهترین مهاجم دنیاست
دوشنبه، ۲ دی ۱۳۸۷ (۱:۵۰)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
هر چند پنالتی رو خراب کرد ولی خوب بود..................
جمعه، ۲۹ آذر ۱۳۸۷ (۱۴:۴۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
اتوو بهترینه...
پنجشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۷ (۰:۱۶)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول امیر صدر عزیز انقدر حرص نخور آنری بدون شک یکی از بهترین مهاجمان تاریخ هستش یه فصل هم که همه چیز روبراهه من نمیدونم چرا بعضی دوستان دنبال یکی میگردن بهش گیر بدن ................ آنری فوق العادست همین . چهارشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۷ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
من نمیدونم شما چه اصراری دارید تا یکی از مهاجم های بارسا تو یک بازی بد بازی کرد بیاید ان چنان اون اشتباهاتشو بزنید تو سرش وفورا تیری هانری رو در مقابل اون قرار دهید. هر کسی تو این دنیا عاشق یک بازیکنی هست اونم به خاطر دید و برداشت متفاوتیه که هر شخص نسبت به فوتبال داره ولی دلیل بر این نمیشه که شمایی که از سبک بازیه تیری هانری خوشت میاد به بقیه توهین کنی و خشم طرفدارایه اونا رو واسه خودتون بخری. اول دوم سوم اینا بازیکنای بارسا هستن وهمگی شایسته احترام بعدشم اگه قرار انتقادی باشه بهتره که یکم مؤدبانه تر باشه تا به کسی بر نخوره. در مورد پنالتی هم باید بگم هیچ مربی دوست نداره تویه یک بازی پنالتی رو بازیکنش خراب کنه تا هم به ضرر تیمش باشه هم روحیه بازیکنش خورد شه ملاک واسه زدن پنالتی به وسیله یک بازیکن تمرینات نه امار و ارقام. امیدوارم که دوباره بهتون بر نخوره از این واضح تر و مؤدبانه تر نمیتونستم بنویسم .
چهارشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۷ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
امیر صدر عزیز انقدر حرص نخور آنری بدون شک یکی از بهترین مهاجمان تاریخ هستش وهم اکنون هم جزو ستارگان موثر بارسا اینو حتی پپ هم با عملکردش تایید کرده اگه یادتون باشه حتی اول همین فصل هم آنری جزو بازیکنایی بود که حتما تعویض می شد اما الان جرئی انکار ناشدنی از ترکیبه اما در مورد پنالتی و ارج قرب بازیکنا بگم که: تو بارسا اینطور که من فهمیدم بر خلاف اکثر تیم های جزیره اکثرا اولویت با کاتالانی ها و در وهله ی دوم با قدیمی ها بوده به عنوان مثال کاپیتان های بارسا همگی اسپانیایی هستند حتی کاپیتان چهارم والدزه که تو یکی از همین بازی های اخیر بازوبند بهش رسید در حالی که مثلا(فقط برای مثال گفتم) می تونست بازیکنی تو وسط زمین که بزرگ هم باشه مثل مسی بازوبند رو ببنده یا من شاهد این صحنه بودم که تو یک بازی پویول وسط بازی اومد تو زمین و فکر کنم ژاوی بود که بازوبند رو بهش داد که معمولا این جور چیز ها تو تیم های غیر اسپانیایی رخ نمیده و اما در مورد پنالتی هم چون اتوو و مسی قدیمی تر از آنری هستند پنالتی ها به اون ها داده میشه که البته تو کورس آقای گلی بودن هم تاثیر گذاشته واما آخر سر در مورد آنری: دوستی گفته بود بی تعصبه که این حرف بسیار حرف بیخود و مزخرفیه من به شخصه تو بازی آنری سراسر تلاش و از خودگذشتگی رو می بینم امیدوارم آنری بیشتر و موثر تر به کار گرفته بشه و بتونه بیشتر گل بزنه که احیانا فکر رفتن به علت مهاجم دوم بودن به سرش نزنه چون دوست دارم تو بارسا بمونه و از اینجا بازنشسته بشه اما موردی هم می خواستم در مورد مسی و اینکه تکروی می کنه بگم: 1-با توجه که به اینکه توپ طلا رو نبرد ودلیل بردن رونالدو بیشتر به خاطر گل هاش بود و نه شعور وتکنیکش که قطعا از مسی کمتره.... مسی هم می خواد خودنمایی کنه 2-قطعا مربی تیم هم از مسی خیلی ناراضی نیست و گرنه قطعا جلویش را می گرفت چهارشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۷ (۱:۰۹)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
واقعا بعضي موقع ها غير منطقي صحبت مي كنيد.... آخه من نمي دونم،خودم اتوو رو خيلي قبول دارم...ولي هميشه ميگم...گفته ام و خواهم گفت كه بحث اعتقاد رو از دوست داشتن جدا كني...بحث قبول داشتن خيلي با بحوث ديگه متفاوته... اصلا دوست داشتن يك كسي به معناي قبول داشتن اون يا برعكس نيست... من وجدانا حالم از كريستيانو رونالدو به هم ميخوره ولي در بعضي از جهات...حتي....حتي...حتي از مسي هم بيشتر قبولش دارم....در حالي كه نه از نظر اخلاث و نه از نظر تكنيك شخصي انگشت كوچيكه مسي هم نيست.... حالا اين بحث هست كه من خيلي زورم گرفت كه اون پنالتي به اون حساسي رو ندادن بازيكني مثل آنري...چرا كه اون در سال 2006 (كه عجب سال عجيب و پر بازي هم براش بود) به عنوان پنجمين ستاره پنالتي زن 5 ستاره در تاريخ فوتبال معرفي شد... شايد به چشم بعضي ها خاص نيومد...ولي بايد بدونيد كه آنري دقيق ترين و فني ترين پنالتي ها رو در تاريخ ليگ جزيره زده...كم چيزي نيستااااا... وقتي رونالدينيو تو يه فصل 7 تا پنالتي فقط در ليگ،3 تا در جام حذفي خراب ميكنه مسلم بدونيد كه خيلي حرف بزرگيه.... آخه من چي كار كنم وقتي كه ميگن هر تيم يه پنالتي زن داره و بعد سركار رونالدينو ميرند آث ميلان و اونجا تا همين الان 4 تا پنالتي زده كه يكيش هم مهار شده.... اي خدااااااااااااااااا فقط يه نفر ميدونه من چه احساسي در مورد زدن پنالتي و بعد خراب شدنش در هنگام بازي داشتم... خودشم ميدونه كيو ميگم.... ولي در هرحال...شما خودت و حا من بگذاري جووووووووووش نمياري....!!!!!!؟؟؟؟؟؟ باور كن از شدت عصبانيت رنگ چشمام تغيير كرده بود... چون ديگه نمي ديدم كه اين بارسا بخواد آخراي بازي كاري كنه(مخصوصا كه رئال هم اگه روزش باشه...نعوذ و بالله خدا هم بياد زمين نميتونه گره از شانسش وا كنه...!!!).... حالا شما بيا و به من بگو فلاني بهتره يا فلاني...مث بچه كوچيكا... بعدشم... كي توجه ميكنه آقايون يا خانوم هاي محترم.... تيري آنري در بازي الكلاسيكوي اول پارسا كه غايب بود...در بازي دوم بهترين بازيكن بارسا در آن ال كلاسيكوي محقر بود... امسال... خيلي جالبه كه امسال هم مرد ميدان شد... آيا بارسايي عزيز...!!!!براي شما چيزي مهم تر از ال كلاسيكو هم هست!!!؟؟؟؟؟؟ در ديدار ها.... آيا هست.!!!!!!؟؟؟؟؟ جواب بديد... آيا بازيكني كه براي تيم ما...تيم محبوب ما...تيم عشق ما مهم نيست كه در هر بازي كه به ميدان آمده بهترين شده.... اآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآيييييييييييياااااااااااااااااااااااااا ..... براي شما مهم نيست كه دروازه بان به قول خودتان خووووك ها بگويد من تنها در مقابل آنري دستانم را بالا مي برم.... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاييييييييييييااااااااااااااااااا..... براي شما مهم نيست كه در نظر سنجي ماركا از فوتباليستان حرفه اي دهه اخير و هواداران رئال و روئساي به قول شما خوك ها..... بزرگ ترين بازيكني كه توانست به رئال لطمه بزند و در مقابل كهكشاني ها پا به ميدان گذاشته ... تيري آنري باشد.... آيا مهم نيست.... چرا كسي نمي تواند جواب دهد.... چرا شما اينقدر بي رحم و نا پسند قضاوت مي كنيدد!!!! مسلما همه نه.... ولي آيا چند نفر بودند هنگامي كه من در مورد اتوو يا مسي در سايت انتقاد كردم...تو دلشون بد و بيراه به من نگفتند يا مثلا بد برخورد نكردند!!!!؟؟؟؟؟؟ واقعا از مصيبت بعضي ها به خداوند پناه مي برم... يا حق... سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۵۵)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
حالا خوشم مياد كه گل اتوو در فينال ليگ قهرمانان به آرسنال آفسايد بود و بعد از اون بود كه جناب پلاتيني تازه كار هم (كه قبولش دارم) اظهار نظر كرده بود كه اشتباهات داوري جزئي از بازيست... آره... ميدونم آنري بي تعصبه يا اتوو كه به هواداراي بارسا ميگه «شما فقط آدم رو براي استفاده ميخواين،وقتي تاريخ مصرف آدم تموم شد آدم رو مث آشغال ميندازين بيرون،در صورتيكه نمي دونين با اين كار خودتون رو از سگ در خونتون پايين تر مي برين.» كه خطاب به همه طرفداراي بارسا گفته بود... نه اونايي كه دو آتيشه و متعصب افراطي بودند... من حتي حاظر نيستم اتوو كفش آنري رو پاش كنه... چون بوي لجن مي گيره...حتي 10000 سال هم بگذره اتوو حتي يكي از گلهايي رو كه آنري به زيبايي زده رو نمي تونه بزنه... من هم اول فكر مي كردم آنري تو بارسا زياديه و بايد بره يه جايي كه ازش بيشتر استفاده بشه... اما وقتي ديدم كه چطور داره ازش استفاده ميشه و حتي اگه تو يه بازي نمزه كمي هم بگيره ولي باز هم جزئ سه بازيكن تاثير گذاره... شما كه از فوتبال و بازيكن چيزي سرت نميشه خواهشا نيا نظر بده... بعضي وقتا درك مي كنم سعيد ايمني چي از دست بعضي ها ميكشه... سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۶)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول والدز تو این بازی نشون داد که اگه روزش باشه,میتونه در حد یه دروازبان معمولی عمل کنه. معمولي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والدز اين فصل فوق العادست .....!!! خواهشآ يك ذره فكر كنيد بعد نظر بديد!!!!! سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۵۵)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
از این نظر که اونا فقط دفاع کردن با اتوو موافقم
سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول «ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین كرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی كه پس از آن دیدید، همه برای ما تكراری بودندWoOoW سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۰۱)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول وقتی اتوو این پنالتی را از دست داد، ما خیلی ناراحت شدیم چرا كه می دانستیم یك شانس مسلم را از دست داده ایم. اما این مسئله بسیار اهمیت دارد كه ما توانستیم با حفظ روحیه و با در نظر نگرفتن آن پنالتی که گل نشد، برنده باشیم.واقعا روحیه ای که تو تیم هست قابل ستایشه پنالتی که گل نشد من مسه یه تیمه چوب افتادم یه گوشه اما بازی که بارسا با روحیه انجام داد به همه فهموند که پپ علاوه بر تاکتیک رو روحیه تیم هم خیلی کار کرده از وقتی که یه چیزی در گوش مسی گف بازی دگرگون شد سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۵۷)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
امیدوارم والدز انگیزه ای که تو بازی مقابی رئال داشت,جلوی همه ی تیم ها داشته باشه
سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۵:۰۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
بابا هنوز متوجه نشديد كه اتوو و هانري از دو جنس متفاوت هستند. فوتبال هر كدوم و حتي گام هاشون هم متفاوت هست . شما كه داريد مي گيد هانري بهتره يا اتوو بهتره مثل اين مي مونه كه بگيد انار بهتر از پرتقاله . اگه اتوو نباشه هيچ كسي جز هانري جاش رو پر نمي تونه بكنه و برعكس . هانري و اتوو با هم هستند كه معنا پيدا مي كنند و به قولي هيچ كس تنها نيست .( همراه اول ) سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۰:۱۵)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
من اصلا تو زندگیم به خودم اجازه نمی دم به کسی توهین کنم ... بارسا همه زندگی و عشقمه و هر کی به بازیکناش (به هر کدوم) یا به تیمم توهین کنه در مفابلش می ایستم... آقای titiman قبلا هم چند بار اتوو رو مورد تمسخر قرار داد و هر چی از دهنش بود بارش کرد ... نمی دونم مگه ما بارسایی نیستیم پس چرا باید یه بازیکن ( حالا هر بازیکنی) رو مورد تمسخر قرار دهیم یه روزی اتوو یا آنری یا هر بازیکنی از بارسا می رن پس اونی که باقی می مونه آرم FCB که قفط همین مهمه سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۰:۱۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
من فقط میتونم به تیم خسته نباشید بگم واقعا تلاش اونها قابل تقدیره در ضمن از هواداران تیم که نیو کمپ رو برای مادریدیها جهنم کرده بودند نباید به سادگی گذشت دست همه درد نکنه سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۸:۴۴)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
بچه هاي متعصب و طرفداران عزيز بارسا ما نبايد اينجا با طرفداري از يك بازيكن مورد رنجش همديگر بشيم اينجا بحث بارسا است اتوئو و هانري و ديگر فوق ستارگان بارساست كه در قالب بارسا است كه داراي ارزش و اهميت ميشن سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۳:۱۸)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.»اونا مثل همیشه شانس داشتن . زیاد هم خوب دفاع نمیکردند . شکر خدا که پویول نوار خوش شانسیشونو تو دقیقه 83 پاره کرد . نقل قول والدز تو این بازی نشون داد که اگه روزش باشه,میتونه در حد یه دروازبان معمولی عمل کنه. والدز فوق العاده بازی کرد . یه کمی هم با انصاف باشید . سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
ساموئل اتوو یکی از بهترین مهاجم های دنیاست وهیچ شکی درش نیست . .......................................... لطفا" به بازیکن ها و مربی وسرمربی تیم توهین نکنید فقط نظرتون رو بگید تا باعث درگیری لفظی نشه . . . سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱:۵۹)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولی ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
دوستان لطفا نظر خودتون رو بدید و به نظرات دیگران کاری نداشته باشید! نظراتی که توهین آمیز تلقی بشن، توسط مدیران باهاشون برخورد میشه و نیازی به برخورد شخصی نیست.
سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
با سلام به همه دوستام بی شک نظر هر شخص طرز تفکرشه .فقط اگر بارسا دل نباشی به خودت اجازه میدی که راجه به یک فوقه ستاره اراجیف بگی فقط واسه انکه یه چیزی گفته باشی لطفا اگر کسی شعور فوتبال نداره خوب نظر نده مگر این که یه رئالیه کسیف باشه و قصدش بهم زدن جو شور انگیز و پر کشش عاشقان بارسا باشه.ممنوون viva barca سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۱:۱۷)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
والدز تو این بازی نشون داد که اگه روزش باشه,میتونه در حد یه دروازبان معمولی عمل کنه.
سهشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۸۷ (۰:۳۰)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
آنری و اتوو هر دو برای بارسا و ما عزیز هستند و هر دو آنها به خاطر قهرمانی یک تیم تلاش میکنند و هر دو در حد خودشون بهترین مهاجمهای نوک دنیا هستند حالا گرچه آنری یه حسنهایی داره که اتوو نداره و اتوو یه حسنهایی داره که آنری نداره ولی در کل هردو آنها خوب هستند ولی این را هم بگوییم آنری توی دنیا یکدونس به نظر من کسی که رکورد پلاتینی رو بشکونه کم کسی نیست ولی اتوو هم واسه من یه اسطورس که از صمیم قلبم دوسش دارم نقل قول من کلا از آنري خوشم نمي آد چون آنري رو بي تعصب ترين بازيکن ميدونم چون هواداران آرسنال اونو مي پرستيدن ولي اونا رو ترک کرد هر چند بعضي ها هم باهاش همراه شدنبا حرفت کاملا مخالفم چونکه خود ونگر باعث شد آنری از آرسنال بره در ضمن اگه بازی با رئال یا والنسیارو دیده باشی میفهمی آنری فقط به خاطر تیمش میجنگه حالا میخواد تیم تراکتور سازی باشه یا آرسنال یا بارسلون دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۳:۴۷)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
کسانی که درخشش اتوئو و تاثیر گذاری او در برد های بارسا و گلهای چهارتائی در یک نیمه را به خاطر ازدست دادن یک پنالتی که خود او جبرانش کرد به دست فراموشی میسپارند و با کلماتی بی ادبانه او را خطاب میکنند بدانند که ماهیت مهاجم نوک بارسا با این اراجیف زیر سئوال نمیرود . انانکه از حافظه و درک کوتاهی برخوردارند بهتر است صحنه گل اول را دوباره و ده باره نگاه کنند تا ببنند که توپ دقیقا به سمت دستان کاسیاس میرفت و اشاره هوشمندانه سامی آن را به گل بدل کرد و 6 دقیقه مانده به پایان همه چیز را عوض کرد . این به معنی نفی هانری نیست اینجا یک تیم میبرد یا میبازد و همه در آن سهیم هستند و آقای گل لالیگا هم جزئ همین تیم است . دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۲:۰۶)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
واقعا بايدبه داشتن اين بازيكناي بزرگ افتخار كنيم حرفاشون واقعا منو متحول كرداميدوارم همه ي گلاشونو تمرين كرده بزنن اين براي بارسا عالي كه بازيكناي جنگنده و روحيه بالا داره از هدفشون خيلي خوشحالم به اين ميگن بارساي كبير پويل عاللللللي بود اتوو هنوزم عاليه مسي يه بازيكن با تفكر بزرگ و بقيه البته همه با هم معركن خدافظ رئال كوچولو
دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۱:۵۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول والدز رسانه ها بسیار در مورد این پیروزی بزرگ صحبت می كنند اما باید دانست كه ما تیم بزرگ و قوی ای مثل رئال مادرید را شكست دادیم و این امر تنها میسر نبود، مگر با تلاشی كه ما از خود نشان دادیم. درود بر همه سربازان کاتالان دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۱:۴۰)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول ديگه حالم از اتوو بهم ميخوره...يك مهاجم مرده خور با شم گلزني بسيار پايين كه فقط جز پاهاي دروازه بان به چيز ديگه اي براي فريب دادن فكر نميكنه...شما قبلا هم چند بار اتوو رو به تمسخر گرفتي و چشاتو بستي و هر چي از دهنت بود بهش گفتي نقل قول ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین كرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی كه پس از آن دیدید، همه برای ما تكراری بودندعزیز این گل شانسی نبود این گل تمرین شده بود همه بارسایی ها از گل های اتوو شاد می شن ولی شما نه نمی دونم چرا شاید... من هيچ وقت به خودم اين اجازه رو نمي دم که آنري بارسلونا رو با سامي مقايسه کنم در وصف سامي گل فينال اروپا به همون آرسنال شما وبس در مورد تعصب وافعا سامي مثال زدنيه وقتي رو نيمکته ببين چه جوري حرص مي خوره بعد اين که با وايادوليد 4 گل زد و تعويض شد چه جوري رو نيمکت واسه موقعيت ها بازيکنا بال بال مي زد ... شما به آمار گلهاش توجه کن ببين چه گل هاي مهمي زده يادم باشه يه سيدي از گلهاشو واست پست کنم تا متوجه شي در مورد کي حرف ميزني آره آنري در آرسنال خوب بود ولي.... من کلا از آنري خوشم نمي آد چون آنري رو بي تعصب ترين بازيکن ميدونم چون هواداران آرسنال اونو مي پرستيدن ولي اونا رو ترک کرد هر چند بعضي ها هم باهاش همراه شدن باز با اين حال واسم اصلا اسم بازيکن ملاک نيست واسم آرم FCB( که همه عشق و زندگيمه) مهمه حالا مي خواد آنري باشه يا سامي یا هر کس دیگه... تو این سایت همه طرفدار بارسا هستیم ولی هر کدوم یه بازیکن رو بیشتر از همه دوست داریم پس توهین یه کاره..... اميدوارم روزي آنري هم بتونه تو بارسلونا مثل اتوو گلزن بشه دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۵۲)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
به نظر من همگی در این بازی فوق العاده بودند. و این است بارسای کبیر که پپ گواردیولا وعده آن را در اول فصل داده بود. وا قعا من به همه آنها افتخار می کنم و این یعنی غیرت -تعصب - همبستگی درود بر همه سربازان کاتالان درود بر پپ گواردیولا درود بر خوان لاپورتا دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۸)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
مثل اینکه دچار غرور نشدن، امیدوارم که همینجوری بمونن.
دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
اگر رئال نیمه اول گل خورده بود گلهای بیشتری به ثمر میرسوندیم ولی نقداء همین 2 گل هم کافیه
دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۱۵)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول ما پیش از این هم، گل اتوو را تمرین كرده بودیم و ضربه من به توپ بعد از ارسال کرنر و آن اتفاقاتی كه پس از آن دیدید، همه برای ما تكراری بودنداگه جدي بگه واقعآ كار بي نظيريه!!! نقل قول من تكل های بسیار خطرناكی را پشت سر گذاشتم و خود را برای ادامه بازی نگه داشته بودممسي مصدوم نشد؟؟؟؟؟؟؟واقعآ شانس آورديم! راستي بازيه برگشت هفته چندمه؟؟؟ميخوام بببينم رئاليها مجبورن تو خوكدوني واسمون تونل درست كنن يا نه!!!! دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۰۴)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
یک تیم یک دست با یک هدف مشخص خوشحالم که از صحبت های بازیکن ها بوی غرور نمی یومد این یعنی اینکه 3 تا جام از ان بارسا هست
دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۹:۰۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
نقل قول «برخلاف چیزی كه همگی در این بازی می بینند، فوتبال همین است.ما كار سختی پیش رو داشتیم اما توانستیم تسلطی را كه انتظار داشتیم روی توپ پیدا كنیم.»و بارسا بلاشك قهرمان خواهد بود... دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۴۵)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
حرفا دنی آلوز خیلی به دلم نشست.
دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۰۳)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
من با اتوو موافقم ... من پنالتی را از دست ندادم ایکر ان را مهار کرد ... اگر تعصب به بارسا را کنار بذاریم خداییش خیلی باری نفس گیری بود و هر دو دروازه بان فوق العاده عمل کردند البته ویکتور بهتر عمل کرد و تا دقیقه اخر دروازه را بسته نگه داشت به افتخار بارسا :201: به افتخار ویکتور :201: دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: اتوو: «آنها خوب دفاع كردند، ولي ما بهتر بوديم.» | ||
---|---|---|
کارلس عزیزم خسته نباشی ما میدونیم جونتم واسه بارسا میدی یادمونم نمیره روز خاکسپاریه پدرت واسه بارسا بازی کری کاتالان به داشتن کاپیتانی مثل تو افتخار میکند ویکی دوست دارم اما خدایی اگه بارون نبود بارسا بهتر بازی میکرد شانسم با رئال یار بود دوشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۸۷ (۱۷:۱۳)
|