به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرانجام قهرمانی لالیگا چه خواهد شد؟لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۵:۱۱) (۴۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این روزها که جهان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته، ورزش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قربانی ردیف اول تبعات محدودیت‌های این ویروس شده است. در این بحبوحه اما طبیعی است که فوتبال‌دوستان شروع به گمانه‌زنی‌هایی راجع به این که سرنوشت لیگ‌های مختلف چه خواهد شد، کرده باشند. در این خبر به این سوال در مورد لالیگا پاسخ خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بین تمام‌ها شاید بیشترین ضرر متوجه لیورپول باشد زیرا با وجود این که در حال حاضر با ۲۵ امتیاز بیشتر از منچستر سیتی، صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است اما احتمال دارد، با تعطیلی کامل لیگ برتر، عنوان قهرمانی را به دست نیاورد.

تعطیلی لیگ برتر برای لیورپول ناعادلانه خواهد بود البته تلگراف مدعی است که سایر تیم‌ها، قرمزها را قهرمان خواهند نامید، از طرفی سقوط تیم‌ها به چپمیونشیپ منتفی خواهد شد و فصل بعد با صعود دو تیم لیدز و وست برم لیگ برتر با حضور ۲۲ تیم برگزار خواهد شد.

احتمال دارد که اسپانیا نیز همین استراتژی را در پیش گیرد. با این حال ممکن هم هست که تصمیم بگیرند کار دیگری انجام دهند: بازگشت به نیم‌فصل، بعد از ۱۹ بازی - به این معنی که با توجه به امتیاز نهایی تیم‌ها تا پایان نیم‌فصل، تیمِ قهرمان، صعود و سقوط کننده‌ها تعیین شوند.

۲۷مین جام بارسلونا

این اقدام مطمئناً تبعات خاص خود را خواهد داشت. در این صورت بارسا نهمین جام خود در ۱۲ سال اخیر را بالای سر خواهد برد. این جام همچنین ۲۷مین جام در طول تاریخ بارسا خواهد بود و البته سومین جام متوالی این تیم. به این ترتیب کاتالان‌ها همچنان به سلطه خود بر لالیگا در قرن ۲۱م ادامه خواهد داد. در این شرایط بارسلونا با ۴۰ امتیاز قهرمان خواهد شد، البته رئال مادرید نیز تا نیم‌فصل امتیازی مشابه کسب کرده بود که به علت تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار داشت - این یعنی لاس بلانکس‌ها نائب قهرمان لالیگا لقب خواهند گرفت.


اگر لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم بگیرند نتیجه نهایی را بر اساس جایگاه تیم‌ها تا هفته ۲۷م در جدول اعلام کنند، در آن صورت هم به لطف گل تیو در شکست رئال مادرید برابر بتیس، بارسا قهرمان لیگ خواهد شد.

به ضرر ختافه، به سود اتلتیکو

اگر به نیم‌فصل باز گردیم، اتلتیکو مادرید و سویا نیز همچون بارسا و رئال مادرید در لیگ قهرمان حضور خواهند داشت. رئال سوسیداد و والنسیا نیز در لیگ اروپا حیاتی تازه خواهند یافت. این بازگشت اما به ضرر ختافه خواهد بود زیرا آن‌ها اکنون خود را به جایگاه پنجم جدول لیگ رسانده‌اند؛ اما در نیم‌فصل هفتم بودند.

مایورکا، لگانس و اسپانیول، سقوط به سگوندا

داستان اما برای تیم‌های قعر جدولی تفاوتی نخواهد داشت، چرا که سه تیم فوق‌الذکر هم در نیم‌فصل و هم اکنون در منطقه سقوط جدول قرار داشته و دارند. آلمریا و هوئسکا نیز صعودی‌های فصل بعد لالیگا خواهند بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: سرانجام قهرمانی لالیگا چه خواهد شد؟
در هر صورت ما قهرمانیم


دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ (۲:۵۱)
 
Montazer_59
پاسخ به: سرانجام قهرمانی لالیگا چه خواهد شد؟
عجب کرونایی شد


یکشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ (۱۶:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!