به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا در فکر فروش اومتیتینقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۰۷) (۳۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا سخت در حال برنامه‌ریزی برای آینده و پروژه ورزشی جدید خود است. فروش‌های تابستانه بخشی از این برنامه هستند و این مدافع فرانسوی نیز می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. در این خبر از احتمال این انتقال بحث‌برانگیز خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها به این نتیجه رسیدند که ساموئل اومتیتی می‌تواند در تابستان نیوکمپ را ترک کند و او را در بازار نقل و انتقالات قرار دادند. این کار قرار است با هدف تقویت وضعیت مالی باشگاه در راستای تغییر نسل تیم انجام شود.

اومتیتی در تابستان گذشته نیز در بازار نقل و انتقالات بود اما مشکلات جسمانی‌اش باعث شد هیچ یک از باشگاه‌های علاقمند، پیشنهاد مناسبی ارائه ندهند. با این حال او در این فصل ثبات خود را نشان داده و بارسا معتقد است اکنون زمان ایده‌آلی برای انتقال اوست. اومتیتی در سال ۲۰۱۶ در ازای ۲۵ میلیون یورو از لیون به بارسلونا آمد و سپس در سال ۲۰۱۸ قرارداد خود را تمدید کرد. در حال حاضر بند آزادسازی او ۵۰۰ میلیون یورو است. باشگاه مجبور بود قراردادش را تمدید کند زیرا بند آزادسازی قبلی‌اش بسیار کم بود و انتقالش می‌توانست ارزان تمام شود‌.

بعد از تمدید قرارداد، که پیش از جام جهانی روسیه انجام شد، مشکل زانوی او آغاز شد. بعد از این اتفاق او بازی‌های بسیاری را از دست داد. بارسا می‌خواست او تحت جراحی قرار بگیرد اما خودش مخالفت کرد و معالجه‌ای محافظه کارانه را دنبال کرد. در نهایت اومتیتی در این فصل به نوعی به فرم درست خود بازگشت و حتی کیکه ستین او را به لنگله ترجیح داده است. با وجود همه این تفاسیر، ارزش مالی اومتیتی و همچنین علاقه تیم‌ها به او، به این معناست که اکنون باشگاه قصد فروش او را دارد. ستین هدف باشگاه را می‌داند و علی رغم علاقه‌اش به این مدافع، چراغ سبز خود را هم برای فروش او نشان داده است.


اومتیتی در حال حاضر از یک باشگاه نامعلوم پیشنهاد دارد اما به نظر می‌رسد منچستر یونایتد تیمی‌ست که به سختی برای خرید او خواهد جنگید. به نظر می‌رسد بارسلونا می‌خواهد ۱۳۰ میلیون یورو به حسابش واریز شود و فروش اومتیتی نقش مهمی در رسیدن به هدف ایفا خواهد کرد. باشگاه همچنین این حقیقت را کتمان نمی‌کند که به دنبال یک مدافع مرکزی (چپ) است: یک بازیکن جوان که دستمزد بسیار کمتری نسبت به این مدافع فرانسوی بخواهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: بارسلونا در فکر فروش اومتیتی
ادم بین بد و بدتر، بد رو انتخاب میکنه
این رفت بدتر رو انتخاب کرد درصورتی که باشگاه بهش گفت برو عمل کن
با تمام تبعاتی که به نظرم میتونست داشته باشه الان وضعش بهتر میبود


جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۰:۴۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارسلونا در فکر فروش اومتیتی
نقل قول
Montazer_59 نوشته:

اگه عمل کرده بود الان هم توی فرم خودش بود

بالاخره جراحی هم تبعات خودشو داره. اونم زانو. ریسک داشت بالاخره


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۹:۰۴)
 
Montazer_59
پاسخ به: بارسلونا در فکر فروش اومتیتی
اگه عمل کرده بود الان هم توی فرم خودش بود


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ (۱۸:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!