به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بودنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۵۲) (۳۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این روزها سران باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده‌ای هستند که به ادعای اسپورت کیکه ستین نیز در آن حضور دارد. در این خبر جوانب این موضوع را بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کیکه ستین هرگز تصور نمی‌کرد که بعد از ورودش به نیوکمپ، چنین اتفاقی بیفتد. ابتدا مصدومیت‌های پی‌در‌پی، سپس بحران درون‌سازمانی و حالا ظهور کروناویروسی که فوتبال اروپا را تماماً تحت تاثیر قرار داده و باعث بلاتکلیفیِ سرانجام لیگ‌های فوتبالی شده است.

شکی نیست که این عوامل باعث شده او نتواند به درستی کار خود را انجام دهد و باشگاه نیز باور دارد که او شایسته رهبری یک پروژه جدید است. آن‌ها از روش کار او، شخصیتش و این حقیقت که یک بارسایی تمام عیار است، خوششان می‌آید.

البته واضح است که این نتایج بستگی به اتفاقاتی دارد که در فوتبال رخ می‌دهد و هنوز مشخص نیست که اگر فوتبال از سر گرفته شود دقیقاً چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در حال حاضر اعتماد کاملی به ستین وجود دارد.

علی رغم همه مشکلاتی که روند این فصل را مختل کرده، بارسا همچنان صدرنشین لالیگاست و در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز حضور دارد. سران باشگاه اطمینان خود را به ستین ابراز کرده‌اند.

این باشگاه کاتالانی اکنون در حال آماده‌سازی خود برای فصل آینده است و ستین نیز در این جلسات حضور دارد. او با روند برنامه‌ریزی‌ها همراه بوده و نظرات خود را در مورد ورودی‌ها و خروجی‌ها اعلام کرده است. یک رابطه کاری خوب بین ستین و اداره ورزشی باشگاه، با مدیریت اریک آبیدال وجود دارد.


یکی از نکاتی که شرایط را به نفع او می‌کند، نظم و هماهنگی‌ای است که توانسته در رختکن تیم ایجاد کند. او به طور منظم با بازیکنان صحبت می‌کند و هنگامی‌ که تصمیمات قاطع می‌گیرد سعی می‌کند با آن‌ها روراست باشد. ستین باور دارد که بارسا می‌تواند پیشرفت زیادی کند اما مصدومیت‌ها تا حد زیادی در کار او اختلال ایجاد کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MessiLona10
پاسخ به: ستین فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود
خبر خوش واسه مدیران سایت...تا یه سال دیگه شاهد مدیحه سرایی درباره ستین هستیم


شنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۹ (۲۱:۱۱)
 
Montazer_59
پاسخ به: ستین فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود
به شدت نیازمند بازیکن توی خط دفاعی هستیم
دفاعمون خوب نیست


شنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱:۳۷)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: ستین فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود
با سلام و آرزوی سال خوب برای دست اندرکاران و کاربران سایت
امیدوارم آقای ستین هم سال بعد موفق باشه
عذرخواهی هم میکنم که فکر کردم ایشون سال دیگه سرمربی نخواهد بود


جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۱:۳۱)
 
LionMessi
پاسخ به: ستین فصل آینده نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود
ای گند بزنن به بارسلونا با این مدیراش که هر بیناموسی میاد میشه مربی کلی پول میگیره و لکه ننگی میشه برای بارسا امسال که هیچ گهی نمیشه سال دیگم همینطور فقط خدا کنه اخر فصل مسی از بارسا بره تا بیشتر از این تو سالهای اخر فوتبالش ابروشو نبردن واقعا راست میگفت ستین کی فکرشو میکرد تا دیروز تو طویله باشی امروز رو نیمکت بارسا فعلا بهونه مصدوم بیاری بلاخره اینام میرسن ببین چه گهی میخوره این حرومزاده


جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۸:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!