به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

روزی که سرخی بارخوان به بارسلونا درس اخلاق دادنوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۲:۳۸) (۳۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۳ آوریل ۲۰۱۱ بارسلونا یک بار دیگر نشان داد که به شعار فراتر از یک باشگاه خود پایبند است. در این خبر به یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ باشگاه، البته این بار نه از جنبه فوتبالی، بلکه انسانیت سفر خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

احترام، تلاش، انگیزه، کار گروهی و تواضع پنج فاکتور اصلی تشکیل دهنده هویت اف سی بارسلونا هستند که فرزندان لامسیا نیز آن‌ها را فرامی‌گیرند. این فراگیری تنها با بیان مفاهیم اتفاق نمی‌افتد بلکه باید در عمل دیده شود. به همین دلیل شعار بارسلونا فراتر از یک باشگاه است و خود متعهد به اجرای آن.

در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۱ تیم جوانان بارسلونا که توسط سرخی بارخوان هدایت می‌شد، نشان داد که ارزش‌های یک بازی جوانمردانه مهم‌تر از کسب هر موفقیت ورزشی‌ست.

دو امتیاز از دست رفت، اما...

بازیکنان جوان سرخی در هفته ۲۸م لیگ، با ۸ امتیاز کمتر از اسپانیول صدرنشین، به دنبال کسب پیروزی مقابل کاستیدفلس بودند تا بتوانند کمی خود را به جام قهرمانی نزدیک کنند. بازی همچنان بدون گل به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد که کارلس جولیو مارتیتزِ بارسلونا بدون این که متوجه مصدومیت دروازبان حریف که روی زمین دراز کشیده بود شود، توپ را وارد دروازه او کرد. این گل توسط داور پذیرفته شد اما بارسا طبق دستور سرمربی خود به کاستیدفلس اجازه داد تا به گل برسد.

این حرکت باعث شد تیم دو امتیاز از دست بدهد و با پیروزی اسپانیول، امید به قهرمانی نیز از بین رفت. این رویداد به طور گسترده توسط رسانه‌های اسپانیایی پوشش داده شد.

با این حال این اولین باری نبود که یک تیم بارسایی، چنین دیدگاه فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌داد. در سال ۲۰۰۷ این تیم که تحت هدایت آلبرت پویگ قرار داشت توجه رسانه‌ها را با حرکتی مشابه جلب کرد. در جریان بازی مقابل اسپانیول، رقبای بارسا توپ را به بیرون زمین فرستادند تا بازی متوقف شود و یکی از بازیکنان بتواند تحت معاینه تیم پزشکی قرار بگیرد اما بعد از خروج کادر پزشکی از زمین، توپ به آن‌ها نرسید و بارسا توانست از روی ضربه آزاد گل بزند. سپس پویگ به شاگردانش گفت که اجازه دهند اسپانیول به گل برسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: روزی که سرخی بارخوان به بارسلونا درس اخلاق داد



شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ (۱۸:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: روزی که سرخی بارخوان به بارسلونا درس اخلاق داد
نـــِ باریکِلا...


شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ (۱۳:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!