به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مذاکرات چلسی با بارسلونا برای انتقال قرضی کوتینیونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ (۱۸:۵۴) (۴۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مذاکرات این دو باشگاه بر سر انتقال این ستاره برزیلی در تابستان امسال پیشرفت خوبی داشته است. حال باید منتظر بود و دید که در نهایت کوتینیو به چاسی خواهد رفت یا خیر.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولویت قطعی بارسلونا فروش تعدادی از بازیکنانش در تابستان است؛ هر چه زودتر و هر چه بهتر. یکی از بازیکنانی که مدت‌هاست برای فروش آماده است، فیلیپ کوتینیوست.

مدیران برنامه‌های او به دنبال گزینه‌هایی در لیگ برتر هستند. در حال حاضر مذاکراتی با چلسی صورت گرفته و علی رغم اینکه هنوز توافق نهایی به دست نیامده است اما طرفین نسبت به انتقال قرضی او خوشبین هستند. بارسا اصرار دارد گزینه خرید دائم نیز در قراردادش حتماً ذکر شود اما در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست.

مدیران برنامه‌های کوتینیو ارتباط خوبی با باشگاه‌های انگلیسی دارند و به همین دلیل تمرکزشان روی لیگ برتر قرار دارد. تابستان گذشته باشگاه‌های لیگ برتری پا پیش نگذاشتند و به همین دلیل کوتینیو نهایتاً به بایرن مونیخ پیوست اما این باشگاه آلمانی تمایلی به فعال‌سازی بند خرید دائم او ندارد.


بعد از پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید، کوتینیو همواره در لیست چلسی قرار داشته است. سال گذشته نیز محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مانع این انتقال شد.

با این حال اکنون محرومیتشان به پایان رسیده و کوتینیو به اولویت اول آن‌ها تبدیل شده است. بارسا ۹۰ میلیون یورو برای او درخواست کرده اما بحران کروناویروس می‌تواند موجب افزایش قیمت‌ها شود.

انتقال قرضی محتمل‌ترین گزینه روی میز است. چلسی دستمزد کوتینیو را پرداخت خواهد کرد و بند خرید دائم نیز باید در قراردادش ذکر شود. بارسا ۶۵ میلیون یورو برای بند خرید دائم - اجباری - پیشنهاد داده است. چلسی حاضر است بیش از این‌ هم برای خرید او بپردازد البته اگر مطمئن شود کوتینیو همان مهره‌ای‌ست که فکرش را می‌کرد.


فرانک لمپارد باور دارد می‌تواند بهترین بازی را از کوتینیو بگیرد. با این حال احتمال دارد بین باشگاه‌های انگلیسی برای به خدمت گرفتن او رقابت ایجاد شود. منچستر یونایتد، تاتنهام، اورتون و لستر سیتی از جمله این باشگاه‌ها هستند. البته لستر سیتی قدرت چندانی برای رقابت در جنگ مالی نخواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مذاکرات چلسی با بارسلونا برای انتقال قرضی کوتینیو
بابا ما که هافبک خلاق نداریم. این بارتومئو پفیوز می‌خواد بفروشه پولو بذاره جیبش.


جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۱۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: مذاکرات چلسی با بارسلونا برای انتقال قرضی کوتینیو
اندازه نخود توی سر اینا مغز نیست که اگه بود نمیفروختن اینو


پنج‌شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!