به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سخنگوی بارسلونا: روساد حقیقت را نمی‌گویدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ (۲۲:۳۵) (۳۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خوزپ ویوس، سخنگوی رسمی باشگاه بارسلونا، نسبت به ادعاهای روساد واکنش نشان داد و آن‌ها را کذب خواند. در این خبر متن صحبت‌های او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در مصاحبه با کادنا سر گفت: «آقای روساد حقیقت را نمی‌گوید. اتهامات او کاملاً اشتباه هستند. هیچ رفتاری از مدیریت بارسا سر نزده که بتوان آن را فساد تلقی نمود. وقتی به کسی چنین اتهامی می‌زنید طبیعتاً باید دلیلی برای آن داشته باشید».

ویوس افزود که اگر او به رخ دادن چنین فسادی باور دارد، رفتاری متناقض از او سر زده است: «او مدعی‌ست کسی به خزانه باشگاه دست‌برد زده است اما این طور نیست. هیچ کس از اعضای هیئت مدیره در بارسا چنین کاری انجام نداده است».

«در هر صورت به نظر من اگر کسی مانند آقای روساد که نقش مهمی در یک مجموعه داشته، به اتهامی که می‌زند معتقد باشد، باید آن را فوراً اعلام و از سمت خود کناره‌گیری کند. این واقعاً یک رفتار متناقض است.».

ویوس توضیح داد این تغییرات بخشی از بازسازی هیئتِ مدیران است: «اختلاف نظراتی وجود داشت اما طی روزهای آینده اعضای هیئت مدیره بارسا تا ژوئن ۲۰۲۱ را خواهید شناخت».

در مورد اتهام دیگری که روساد به باشگاه زد - مبنی بر تحقیقات پیرامون فعالیت‌های مجازی باشگاه - ویوس ادعا کرد تا زمانی که تحقیقات به نتیجه نرسد، هیچ نتیجه‌گیری‌ای نمی‌توان کرد: «حدس و گمان در این مرحله تنها به روند تحقیقات آسیب می‌زند. پس از اتمام این فرآیند، تصویر واضحی از آنچه در اینجا رخ داده است وجود خواهد داشت و پس از آن می‌توانیم به سوالات زیادی پاسخ دهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: سخنگوی بارسلونا: روساد حقیقت را نمی‌گوید
اصلا معلوم نیست چه خبره توی این باشگاه


یکشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ (۲:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!