به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: نیمار در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ (۲۳:۱۶) (۳۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ژاوی هرناندز، اسطوره همیشگی باشگاه بارسلونا طی مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب پست یونایتد در مورد مسائل پیرامون باشگاه و نقل و انتقالات احتمالی آن، از جمله لوتارو مارتینز و نیمار سخن گفت. بخش‌هایی از نقطه نظرات کلیدی او را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوتارو مارتینز

از او خوشم می‌آید. او به خوبی از یارگیری مستقیم فرار کرده، بازیسازی می‌کند و در فضاهای محدود نیز به خوبی ظاهر می‌شود. علاقه نشان دادن بارسلونا به او کار درستی است.

بازگشت نیمار

چرا که نه؟ تصمیم درستی‌ است، در این مورد شکی ندارم. من در رختکن - بارسلونا - با او بوده‌ام و به نظرم او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. او بازیکنی حرفه‌ای‌ است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. با ورود او مسائل بروکراسی و اجتماعی‌ای پیش می‌آید که من وارد آن‌ها نمی‌شوم. اما در زمین بازی، او در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار می‌گیرد.

مربیگری در بارسلونا

بازگشت به بارسلونا یک رویاست. این را بارها گفته‌ام، بارسا خانه من و زندگی من است. در قطر به عنوان سرمربی در حال یادگیری چیزهای هستم. مشخصاً هدایت بارسلونا کار دشواری است، باید مطمئن و بسیار آماده باشید. این یک فرآیند است و من امیدوارم به این نقطه برسم.


بارسا در لیگ قهرمانان و لالیگا

در لالیگا آن‌ها را مدعی اصلی می‌دانم. در لیگ قهرمانان اما شرایط متفاوت است. بارسا در لیگ قهرمانان هرگاه با اختلاف زیاد نسبت به رقبایش برتر بوده، قهرمان شده است. بارسا نمی‌تواند با شانسی تاریخی که سایر تیم‌ها دارند، بازی‌هایش را پیش ببرد، آن‌ها باید مسلط بوده و به خودشان باور داشته باشند. چرا آن‌ها نمی‌توانند از این طریق (شانس) به قهرمانی برسند؟ تاریخ به ما می‌گوید بارسا همواره زمانی پیروز شده که کنترل بازی را در دست داشته و نسبت به حریف خود بسیار برتر بوده است.


شانس در لیگ قهرمانان

تنها مادرید نیست، تیم‌های دیگری هم هستند که شانس دارند. در بارسا ما در استمفورد بریج خوش شانس بودیم؛ ۱۰ بازیکن داشتیم، شوت اینیستا گل شد و ما نهایتاً صعود کردیم. این شانس است. من قهرمانی‌ای را که در حالی به دست می‌آید که فصل خوبی نداشته‌اید، شانس می‌دانم؛ زمانی که در لیگ چهارم، پنجم یا ششم هستید و قهرمان لیگ قهرمانان می‌شوید.

سبکی که برای تیم‌هایش می‌پسندد

زمانی که تیمم توپ را در اختیار دارد، من آرامش دارم. توجیح می‌دهم بازیکنانم توپ را در اختیار داشته باشند، نه صرفاً داشتن آن بلکه شما باید بتوانید با آن حمله کنید. از بازی با پرسینگ بالا برای بازپس‌گیری آن خوشم می‌آید.

مقایسه پیکه و پویول

گفتن این که کدام یک بر دیگری برتری دارد کار دشواری‌ است. آن‌ها متفاوت هستند. از نظر من آن دو بهترین زوج مدافعان مرکزی در تاریخ بارسا هستند.

کرونا در قطر

اینجا کنترل بیشتری وجود دارد. تعدادی تلفات هم داشته است. محدودیت‌هایی وجود دارد اما وضعیت به وحشتناکی اسپانیا نیست. آن‌ها همه چیز را تعطیل کرده‌اند، فوتبال متوقف شدا و باید در خانه تمرین کنیم. دمای هوا ۳۵ درجه است اما ما یک باغ داریم و می‌توانیم به استخر برویم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: نیمار در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار دارد
دلم باش صاف نمیشه دیگه...


چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱۴:۱۱)
 
Montazer_59
پاسخ به: ژاوی: نیمار در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار دارد
بازیکن خوبی بود ولی دیگه الان بدرد نمیخوره
نیمار رو میگم


چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱۳:۲۷)
 
مسعود.
پاسخ به: ژاوی: نیمار در بین پنج بازیکن برتر جهان قرار دارد
مربیای درپیتمون و کثافتکاریای پرز نبود شغال فقط یک لالیگای ۲۰۱۲ و یک لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ داشت این ۱۰ سال+۲ کوپا


چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!