به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰۰۰مین بازی کاتالان‌ها در لالیگانوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ (۱۵:۳۰) (۱۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۱۶ آوریل ۱۹۶۹ بارسلونا در هفته ۳۰‌م رقابت‌های فصل ۱۹۶۸/۶۹، هزارمین بازی لالیگایی خود را مقابل والنسیا به نمایش گذاشت. در این خبر از سرنوشت حائز اهمیت آن بازی خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا با تنها یک پیروزی در شش دیدار قبلی خود به این بازی آمده بود در حالی که والنسیای میهمان با دو پیروزی رکورد بهتری در این زمینه داشت.

آلبرتو مارتین آلوارز داور این بازی بود و یک دیدار بدون حاشیه و درگیری را قضاوت کرد؛ اگر چه هر دو تیم با تمام وجود برای کسب پیروزی می‌جنگیدند.

در نهایت نتیجه بازی به تساوی ۱-۱ ختم شد و والنسیا به مربیگری خوزیتو، با کسب تنها یک امتیاز نیوکمپ را ترک کرد. در آن بازی آرتیگاس هدایت بارسلونا را بر عهده داشت.

آنسولا در دقیقه ۵۶ میهمان را پیش انداخت و تا دقایق پایانی بازی به نظر می‌رسید پیروزی را برای هم‌تیمی‌هایش به ارمغان آورده است. با این حال در حالی که تنها ۱۶ تا اتمام ۹۰ دقیقه باقی مانده بود، پالائو دروازه حریف را گشود و با تک امتیازی که به حساب آبی و اناری‌ها واریز کرد، جایگاه آن‌ها را در رده سوم جدول حفظ کرد - البته همچنان ۱۱ امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: ۱۰۰۰مین بازی کاتالان‌ها در لالیگا



یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!