به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، سوارز و گریزمن در بین ۵ گلزن برتر ده سال اخیرآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۵۵) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در لیست برترین گلزنان دهه اخیر فوتبال اروپا نام سه تن از آبی و اناری‌پوشان به چشم می‌خورد. در این خبر جزئیات آماری عملکرد این مثلث هجومی را برایتان تشریح خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا یکی از مرگبارترین خطوط حمله اروپا را در اختیار دارد. این مطلب چیز عجیبی نیست و همه ما آن را از قبل می‌دانستیم اما اکنون می‌توان با استناد آماری بدان پرداخت: لئو مسی، لوئیز سوارز و آنتوین گریزمن در بین پنج گلزن برتر ده سال گذشته (از فصل ۲۰۱۰/۱۱) قرار دارند.

بازیکنگلبازی
لئو مسی۳۵۰۳۳۰
کریستیانو رونالدو۲۸۵۲۶۳
کریم بنزما۱۵۴۳۱۱
لوئیز سوارز۱۴۲۱۸۰
انتوین گریزمن۱۴۲۳۴۷

هر سه ضلع این مثلث هجومی همواره در تلاش برای کمک به یکدیگر بوده‌اند و همکاری مثال‌زدنیشان را می‌توان با درخشش نامشان نه تنها در بین پنج گلزن برتر بلکه پنج پاسور برتر دهه گذشته مشاهده کرد:

بازیکنبازیگلپاس گلگل + پاس گل
لئو مسی۳۳۰۳۵۰۱۳۷۴۸۷
کریستیانو رونالدو۲۶۳۲۸۵۸۰۳۶۵
کریم بنزما۳۱۱۱۵۴۷۶۲۳۰
لوئیز سوارز۱۸۰۱۴۲۶۸۲۱۰
انتوین گریزمن۳۴۷۱۴۲۴۷۱۸۹

آنتوین گریزمن همچنین با شرکت در ۳۴۷ بازی برای رئال‌ سوسیداد، اتلتیکو مادرید و بارسلونا در ده سال اخیر، پررنگ‌ترین حضور را در بازی‌های لالیگا داشته است. بعد از او مسی با ۳۳۰ بازی قراردارد - که البته همگی‌شان برای بارسلونا بوده است.

در این ده سال مسی رکورد بیشترین دابل (۶۸ بار) را ثبت کرده است و با ۳۲ هت‌تریک دومین بازیکن برتر ده سال اخیر در این زمینه محسوب می‌شود. بعد از او، سوارز با ۱۰ هت‌تریک جایگاه سوم را در اختیار دارد.

مسی همچنین رکورد‌ بیشترین گل‌ خارج از محوطه جریمه (۶۶)، گل داخل محوطه جریمه (۲۸۴)، گل از روی ضربات آزاد (۳۳) و دریبل (۱,۴۸۲) را به ثبت رسانده‌ است. شایان ذکر است که ایکر مونیان، با اختلافی نزدیک به ۱۰۰۰ دریبل بعد از مسی بیشترین دریبل را داشته است.


مسی (۲۹۳ گل) و گریزمن (۹۹ گل) رکورد بیشترین گل زده با پای چپ و لوئیز سوارز با ۱۰۸ گل، بعد از کریستیانو رونالدو، رکورد بیشترین گل زده با پای راست را در اختیار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: مسی، سوارز و گریزمن در بین ۵ گلزن برتر ده سال اخیر



یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!