به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فیلیپه کوتینیو در یک قدمی چلسی!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵:۵۲) (۲۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


گزارشات حاکی از آن است که بازگشت این بازیکن برزیلی به لیگ برتر تقریباً حتمی به نظر می‌رسد. در این خبر جزئیات آخرین حواشی پیرامون این انتقال را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ظاهراً - همان طور که پیش از این گفته شد - قرار است آینده فیلیپه کوتینیو در لیگ برتر رقم بخورد. حال بعد از گذشت ۲ سال از ترک لیورپول به مقصد بارسلونا، کوتینیو خود مشتاق بازگشت به انگلیس است.

چلسی که به نظر می‌رسد تحت هدایت فرانک لمپارد قصد دارد در پروژه جدیدش مجدداً خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند، خواهان به خدمت گرفتن کوتینیو است. آخرین قهرمانی آبی‌های لندن‌نشین در این لیگ به فصل ۲۰۱۶/۱۷ باز می‌گردد.

بارسا و چلسی مذاکرات خود را بر سر این انتقال شروع کرده‌اند. دو باشگاه برای اولین بار زمانی با یکدیگر تماس گرفتند که مشخص شد بایرن مونیخ (باشگاهی که در حال حاضر به طور قرضی کوتینیو را در اختیار دارد) نمی‌خواهد بند خرید دائم ۱۲۰ میلیون یورویی قرارداد او را فعال کند.


چلسی در تلاش است تا برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ تیمی ببندد که بتواند با لیورپول و منچستر سیتی رقابت کند.

با این حال مذاکرات آسان نخواهد بود. بارسا دو سال پیش ۱۶۰ میلیون یورو برای کوتینیو پرداخت کرد و اکنون می‌خواهد حدود ۹۰ میلیون یورو در ازای او دریافت کند تا بتواند حداقل بخشی از آنچه از دست داده را جبران کند.

چلسی اگرچه قصد ندارد هزینه زیادی برای او بپردازد اما معتقد است که این انتقال به چند دلیل می‌تواند به سود آن‌ها تمام شود: تمایل خود بازیکن برای بازگشت به انگلیس و نیاز فوری بارسا به پول برای تأمین هزینه خرید لاوتارو مارتینز.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: فیلیپه کوتینیو در یک قدمی چلسی!
خسته نباشن واقعا


سه‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!