به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینتر و پیشنهاد تمدید قرارداد به مارتینز!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۷:۵۵) (۳۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


واضح است که هدف اینتر از این کار تلاش برای حفظ لوتارو نبوده و احتمالاً آن‌ها می‌خواهند با این ترفند سود بیشتری از فروش او به دست آورند. با ما همراه باشید تا جوانب این پیشنهاد عجیب را بررسی کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خود این بازیکن می‌خواهد باشگاهش را ترک کند، این هدف اصلی او است و بارسلونا بهترین مقصد برای او. این طور که به نظر می‌رسد جنگ سختی پیش روی کاتالان‌ها است و ایتالیایی‌ها کار را برایشان آسان نخواهند کرد.

رئیس آن‌ها، استیون ژانگ می‌خواهد با این کار از بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی او خلاص شود - که بین یکم تا پانزدهم جولای فعال خواهد شد. این بیشترین هزینه‌ای است که هر باشگاهی برای خرید این بازیکن ۲۲ ساله باید بپردازد.


قرارداد فعلی لوتارو تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد. آن‌ها می‌خواهند دستمزد او و به تبع آن مدت قراردادش را افزایش دهند. حال پیشنهاد اولیه‌ای که توسط ژانگ رد شد، مجدداً مطرح شده است. آن‌ها به او پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزدش - از ۲ میلیون تا ۴ میلیون یورو - را داده‌اند اما با این شرط که بند آزادسازی‌ ۱۱۱ میلیون یورویی‌اش منسوخ شود.

مشکل اینتر اینجاست که بارسلونا شرایط مالی بهتری دارد. لوتارو برای بارسا به هدفی کلیدی تبدیل شده که ویژگی‌هایی مشابه لوئیز سوارز را دارد، بنابراین ممکن است بارسا بخواهد دستمزد بالاتری به او پیشنهاد بدهد.

کاتالان‌ها پیشنهاد قراردادی ۵ ساله با دستمزدی ۷ میلیون یورویی به مارتینز داده است. آن‌ها قصد دارند با گنجاندن چند بازیکن در قرارداد او، مبلغی که باید در ازای خریدش بپردازند را کاهش دهند - آلنیا و سمدو از جمله بازیکنان مورد توجه ایتالیایی‌ها در این زمینه هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینتر و پیشنهاد تمدید قرارداد به مارتینز!
دوباره این درام‌های طولانی شروع شدن...


دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۰ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!